קולקציית ורדינון החדשה לכבוד החגים Vardinon



את יוקרת המצעים והמגבות של ורדינון מכירים כמעט בכל בית בישראל.
עתה, לקראת החגים, הושקה קולקצייה חדשה ויפייפיה של מצעים, מגבות ושאר אביזרים יפייפיים לבית.







כפי שבמהלך ההיסטוריה, נוצרה הבנה לגבי השפעתם ההולכת וגוברת של פרטי ביגוד על תדמיתו של הלובש, עם הזמן גם הסיקו כי למצעים המעטרים את המיטה בחדר השינה, קיים אפקט משמעותי בהבניית האווירה הכללית של החדר האינטימי. מתוך הבנה זו נולדה הקולקציה החדשה של 'ורדינון' שמושפעת מטרנדים חזקים בעולם עיצוב הבית והאופנה ושמה דגש על דגמים חדשניים, פרקטיים ומלאי חיות.



הקולקציה החדשה משלבת את ורדינון של פעם עם ורדינון החדשה ופונה לקהל צעיר, עם דגמים אורבאניים וטרנדיים, וכן לקהל הוותיק המחפש דגמים קלאסיים עם נגיעות אופנתיות. במטרה לתת מענה למגוון כה גדול של לקוחות וטעמים, בשלבי הפקת הקולקציה הושם דגש רב על צבעוניות, הדפסים צעירים, מוטיבים פרחוניים, רישומים גיאומטריים, שילובי צבעים מעניינים ועיטורים מרהיבים, שהתקבצו ליריעה אחת שופעת אישיות וסגנון. כמו-כן, הוענק יחס מיוחד לחומרים מהם עשויים המצעים, שיוצרו מבדים איכותיים, נושמים, נעימים ומפנקים.



אז איך המרגש היום? סקסי, שובב, רומנטי או קלאסי.. בקולקציה החדשה שעוצבה בהשראת טרנדים מובילים בעולם האופנה, ניתן למצוא בקלות מצעים ופריטי טקסטיל לבית שהולכים יד ביד עם הלך הרוח שלך. בנוסף לשלל דגמי מצעים, הקולקציה כוללת גם מגוון שמיכות, מגבות, כריות נוי ואביזרים לאמבטיה וחדר השינה.



אוסנת רוזנברג, מנהלת חטיבת 'ורדינון': "הקולקציה החדשה עוצבה במטרה לתת מענה למגוון רחב של קהלים אשר רוצים לרענן את מראה הבית לקראת החג או להפתיע במתנה יוקרתית. בקולקציה החדשה הקפדנו על שילוב הטרנדים המובילים מהעולם לצד עיצובים חדשניים. את מרבית מוצרי הקולקציה ניתן למצוא בהנחות לקראת החג, כך שצרכני הרשת יוכלו ליהנות מדגמים איכותיים ואופנתיים במחירים אטרקטיביים במיוחד".




לכבוד החג, רשת ורדינון יוצאים במבצע על הקולקציה החדשה:
קונים ב- 150 ש"ח ומשלמים רק 100 ש"ח
המבצע  יתקיים בין התאריכים 24.8-30.9.2014


את קולקציית ראש השנה ניתן לרכוש בסניפי 'ורדינון' ברחבי הארץ ובאתר www.vardinon.co.il