מוצרים חדשים לתינוקות אלרגניים ורגישים

בהריון אנחנו חיים בפנטזיה של "כמה יהיה מושלם כשהתינוק שלי יוולד", אבל בפועל- יש לא מעט אי נוחות ולעיתים- גם יותר.

ישנם תינוקות ופעוטות עם רגישות או אלרגיה לחלבון חלב הפרה. אלרגייה זו מסכנת את חייהם.


קצת על האלרגיה
אלרגיה לחלב פרה היא אחת האלרגיות למזון השכיחות ביותר בקרב תינוקות ופעוטות. אלרגיה מתרחשת כאשר מערכת החיסון יוצרת "תגובת יתר" לחלבון חלב הפרה המצוי בחלב ומוצריו. אלרגיה לחלב פרה יכולה לגרום למגוון תסמינים כגון: בעיות עיכול, פריחות, התנפחויות בפנים ועוד.

מרבית מקרי האלרגיה לחלב פרה מוגדרים כמצב זמני ולרוב, כ- 80% עד 90% מן התינוקות מפתחים סבילות לחלבוני חלב הפרה עד גיל 5 שנים. יחד עם זאת, המחקרים האחרונים בנושא מראים כי בשנים האחרונות תסמיני (סימפטומים) האלרגיה לחלב פרה קשים יותר, נמשכים זמן רב יותר מבעבר ועלולים להגביל את תפריט התינוק ובכך להשליך על גדילתו, התפתחותו ובריאותו התקינה של התינוק.

הפתרון
הטיפול המומלץ לילדים הרגישים או אלרגיים לחלב פרה, הוא תרכובת מזון היפו-אלרגנית- נוטרמיגן LGG ליפיל.

בתרכובת מזון היפו-אלרגנית, חלבון החלב עובר פירוק נרחב (הידרוליזה) לחלקיקים קטנטנים, אשר אותם המערכת החיסונית אינה מזהה כגורם אלרגני ולכן אינם מעוררים תגובה אלרגית אצל רוב התינוקות, הרגישים לחלב. בישראל, רופאים ומטפלים מכירים ונעזרים במשך שנים רבות בתרכובת המזון ההיפואלרגנית של מיד ג'ונסון: נוטרמיגן ליפיל- תרכובת המספקת לתינוקות את כל הנדרש לגדילה והתפתחות תקינים.

החידוש
המוצר החדשני נוטרמיגן LGG ליפיל מבוסס על אותו הרכב תזונתי מוכר ומוכח שיש בנוטרמיגן ליפיל, יחד עם היתרון הפרוביוטי LGG (Lactobacillus rhamnosus GG).

הפורמולה החדשה מהווה פריצת דרך בתחום המזון המיוחד(מזון רפואי/ייעודי) לתינוקות ופעוטות עם רגישות או אלרגיה לחלב, שכן היא משמשת לא רק כפתרון תזונתי, אלא הוכחה מחקרית כמקצרת את הזמן הדרוש ל"רכישת" הסבילות לחלבון חלב פרה וליציאה מהירה יותר מאלרגיה זו, וחזרה לתזונה רגילה.



ניתן להשיג
נוטרמיגן LGG ליפיל החדש נכלל ב"סל התרופות" וניתן להשיגו באמצעות מרשם רופא בכל קופות החולים, רשתות הפארמים ובבתי המרקחת הפרטיים

נוטרמיגן 1LGG ליפיל באריזת 400 גרם- לתינוקות החל מלידתם
נוטרמיגן 2LGG ליפיל באריזת 400 גרם- לתינוקות בני 6 חודשים ומעלה

תרכובת מיוחדת זו הינה מבית היוצר של מיד-ג'ונסון, אשר שמו קשור למוצרי הזנת תינוקות המבוססים על תמיכה ובסיס מדעיים, למעלה מ-100 שנים, ומופצים בארץ ע"י פרמהבסט- יבואנית מובילה במזון רפואי-ייעודי, תרופות וציוד רפואי.


עוד מוצר נהדר המושק בימים אלו:
חיתולים אקולוגיים שלא רק שיקלו על הישבן של תינוקכם מתפרחת חיתולים אלא גם יעזרו לשמור על הסביבה שלנו נקייה יותר עבור דור ההמשך.


בימים בהם המגמה הירוקה מושכת אליה יותר ויותר הורים המבקשים לשמור על הסביבה ויחד עם זאת להעניק לתינוקם את המוצרים הטובים והבריאים יותר, יש מי שמציע עבורם פתרונות איכותיים וטבעיים מהמתקדמים בעולם.


"לחתל בטבעיות" מציעה להורים את סדרת חיתולי Bio Baby  - חיתולי פרימיום אקולוגיים, אשר זכו בתשבחות ובפרסים רבים מארגונים סביבתיים וממבקרי איכות מוצרי תינוקות ברחבי העולם, ביניהם בחירתו של החיתול כמוצר השנה לשנת  2013 בתחרות הפופולארית "מוצר השנה" (התחרות נוסדה בצרפת וספרד ונחגגת כיום ב - 32 מדינות ברחבי העולם).


החיתולים החדשים עשויים מחומרים טבעיים ומתכלים ומפחיתים את זיהום הסביבה . בתהליך היצור של החיתול לא נעשה שימוש בכימיקלים וחומרים דומים הקיימים בחיתולים רגילים רבים, דוגמת: כלור, לטקס, חומרי בישום כימים וחומרים משמרים . כמו כן, קיימת הקפדה רבה על תהליך יצור נקי ירוק ומתחשב בסביבה במפעל אקולוגי מוקפד ומפוקח.


השימוש בחומרים טבעיים לייצור חיתולי Bio Baby  מסייע במניעת תפרחות וגירויים בעורו העדין של התינוק ובנוסף לכך, משלבים החיתולים שמנים טבעיים ומרגיעים (קמומיל ,אילנג אילנג ,לבנדר וגרניום) ומצוידים במעטפת חיצונית העשויה מעמילן תירס אוורירי ונושם.
החיתולים מאופיינים ברכות יוצאת דופן, הם דקים, קלים ומעוצבים בצורה אנטומית וגמישה, המתאימה לתינוק מיום לידתו ומבטיחה תוצאות מרשימות ביותר ללא דליפות ועם יכולת ספיגה המגיעה ל-12 שעות(!), כך שהתינוק נשאר יבש ונינוח.




סדרת חיתולי Bio Baby  כוללת אריזות במידות: 1-6 (3 ק"ג ועד 18 ק"ג), אותם ניתן להשיג בטווח מחירים של
49- 20  ש"ח לחבילה ובשירות אישי עד בית הלקוח באמצעות האתר:


"לחתל בטבעיות" www.echobaby.co.il
(ע"י מילוי טופס ליצירת קשר או ישירות לנציגים האזוריים הרלוונטיים).