הגרלה לאמהות טריות- מוצרי Multi-Mam





תפקיד האימהות מאז ומעולם לא היה קל, להיות אימא בעידן שלנו זה בהחלט קשה,  אבל להיות אימא מניקה,  זו אחת המשימות היותר מורכבות בחיי היום בתקופה בה אנו חיים - "סופר וומן" או "מולטי סיסטם מאם"  וזה בלשון המעטה.

ההנקה ידועה בחשיבותה הגדולה וסגולותיה הרבים התורמים לבריאות התינוק והאם, כמעט ואין אמא שלא רוצה להניק, אבל הימים הראשונים עלולים להיות מלווים בקשיים פיזיים, כאבים, מחסור בחלב, הרמת ידיים מהירה בשל החשש שהילד לא מקבל את המנה המומלצת ועוד. כל אלו  ועוד קשיים טכניים התחלתיים, העלולים למנוע מהאם  את פעולת ההנקה, וליצור דיסוננס ותחושת פספוס.
אחוז היולדות  בארץ אשר בחרו בהנקה נמצא בעליה משמעותית משנה לשנה,  וזאת  ע"פ  דוח נתונים שפרסם משרד הבריאות בשנת 2012.   יחד עם זאת,  רבות המניקות אשר סובלות מתופעות מטרידות  וכואבות.
מעכשיו, יש תכשיר אפקטיבי וייעודי להנקה נעימה!

חברת "דרורת" מוצרים רפואיים, יבואנית 'מולטי ג'ין', משיקה בישראל את סדרת המוצרים הטבעיים ומבוססי מחקר יעילות - 'מולטי מאם' – Multi-Mam – לטיפול בבעיות הנגרמות מהנקה.  המוצרים מבוססים על פטנט עולמי של מולקולת ה- QR 2,  אשר מהווה פריצת דרך רפואית לטיפול בחיידקים וזיהומים.  המולקולה היא למעשה קומפלקס ייחודי של פוליסיכרידים (סוכרים בעלי שרשראות ארוכות המחוברים יחד), הם נצמדים לחיידקים מכל הכיוונים ולא מאפשרים להם להיצמד לרקמת הגוף, להתרבות ולהתפתח ובכך בעצם מחסלים אותם. התרכובות יעילה מאוד בחסימת מגוון רחב של חיידקים מזיקים, ומנגד לא משפיעה על חיידקים ידידותיים).

אחת מקוראות הבלוג תקבל 3 מוצרים של מולטי מאם!

הבאלם של Multi-Mam- מיועדת למריחה חיצונית על הפטמות,  תפקידה  להגן  על עור הפטמות ומסביב להן, למנוע התייבשות וסדקים, לשמור על עור רך גמיש ובריא במהלך ההנקה ולאחריה.

הבאלם מבוסס על שמנים צמחיים ושעוות דבורים מטוהרת, ולמעשה מהווה תחליף לשימון הטבעי של עור הפטמה אשר הוסר  בעקבות ההנקה.

המוצר טבעי לחלוטין ולכן אין צורך להסירו  לפני ההנקה. טעמו וריחו  ניטראלי.

השימוש בבאלם  יעיל ואף נכון כטיפול מניעתי, לשימוש עוד לפני תחילת ההנקה, כהכנת הפטמה להנקה עוד בזמן ההיריון וכמובן בתקופת ההנקה.

הקומפרסים  של Multi-Mam – קומפרסים המיועדים לטיפול והרגעה של תופעות הכאב סביב הפטמה, והם מהווים גישה חדשנית לטיפול מידי וטבעי בפטמות פצועות וסדוקות.

הקומפרסים  ספוגים בג'ל ביו אקטיבי המכיל את המולקולה  QR2 שמנטרלת את החיידקים המזיקים בדרך יעילה וטבעית, ומשרה תנאים אופטימליים לעור באזור הפטמה.

השימוש בהם,  מקל ומרגיע מידית את העור העדין של הפטמה ומסביב לה.

ה- Baby Dent , ג'ל ביו-אקטיבי, שפותח במיוחד עבור בקיעת שיניים בקרב תינוקות. הוא  טבעי ובטוח, ללא חומרי הרדמה, המיועד להקל על הכאב והתהליך הדלקתי.

מסייע בהקלה והרגעת תחושת אי הנוחות המקומית כמו נפיחות, אשר בדרך כלל מלווה את תקופת בקיעת השיניים.

נוסף על כך, הג'ל רך ונעים כך שניתן להשתמש בו גם לטיפול בגירויים בעור הנגרמים עקב ריור. טבעי ומבוסס על פטנט עולמי –

2QR


איך משתתפים בהגרלה?
1) נכנסים לעמוד "קשת אוהבת" בפייסבוק ועושים לו Like (בראש העמוד מצד ימין, מתחת לבאנר הורוד).
2) מגיבים לסטטוס הזה בעמוד "קשת אוהבת"

 
רוצים שהשם שלכם יופיע פעמיים בהגרלה וכך תקבלו סיכוי כפול לזכייה?
שתפו את הסטטוס הזה במצב ציבורי (כך שאוכל לראות ששיתפתם) וחזרו לספר ולתת קישור בתגובה נוספת.

ניתן להרשם להגרלה עד ל- 9/07/2014.
ההגרלה תתקיים ב- 10/07/2014 ותוצאותיה יפורסמו לאחר מכן.


הודעה על הזכייה תפורסם בעמוד קשת אוהבת" בפייסבוק והודעה אישית תשלח לזוכה.

במידה ולא תהיה תשובה מהזוכה בתוך 24 שעות תיערך הגרלה חדשה והזכייה תועבר הלאה.