כשר לפסח

 

ממרח חזרת מבית אוליביה
חברת "אוליביה" מציעה חזרת ביתית על פי מתכון מסורתי בטעם ביתי אמיתי.
אין ספק שבבתים רבים החזרת בשילוב הגפילטעפיש הם החיבור המושלם לחג ולזכרונות הילדות מבית סבתא.
החזרת מכילה ירקות טריים: סלק ושורש חזרת.
שורש החזרת נטחן במפעל שעות ספורות לאחר הקטיף וכך נשמרת טריותו ורמת החריפות שבו.
המתכון הינו מתכון מסורתי שהובא לארץ ממזרח אירופה.


מחיר: 13 ש"ח
להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

ממרח גבינה ושוקולד בית "טרה"

מחלבת טרה משיקה קטגוריה חדשה בתחום החלב: ממרח גבינה ושוקולד. המוצר יושק תחת המותג "מו".
המוצר החדשני הינו פיתוח ישראלי והוא מיוצר ללא חומרים משמרים במחלבת טרה החדשה בנתיבות.
לממרח גבינה ושוקולד שני טעמים: ממרח גבינה ושוקולד וממרח גבינה שוקולד ואגוזים.

הממרח מכיל כ-42% גבינה בשילוב שוקולד אמיתי-איכותי, בעל יתרונות תזונתיים (זאת ביחס לממרחי שוקולד אחרים): ערך קלורי נמוך יותר, פחות פחמימות ופחות שומן ובנוסף המוצר מכיל סידן וחלבון.

 מעולה עם המצה של פסח!



המחיר- החל מ-11 שקלים
להשיג ברשתות השיווק



טחינה חצי חצי
חברת "אחוה", היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מוצר חדש בתחום הטחינה: "טחינה חצי חצי" - טחינה עם 55% שומשום מלא וללא תוספת מלח. הטחינה החדשה עשירה בסידן, ברזל, סיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרליים ובעלת טעם מעודן של טחינה גולמית משובחת. תחקיר מיוחד של התוכנית "כלבוטק" קבע כי הטחינה הגולמית המלאה דלת הנתרן של חברת "אחוה" היא מהמשובחות מבחינת ערכיה התזונתיים והנה מהמומלצות ביותר.
הטחינה החדשה של אחוה מיוצרת מזרעי שומשום איכותיים ללא תוספת מלח וללא השרייה במלח, דבר המפחית את ערכי הנתרן במוצר ומשפר את ערכיו הבריאותיים והתזונתיים.

כשר פרווה בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: 13-15 ש"ח לאריזת 500 גרם.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

חטיפי מיני חלוה אחוה ללא תוספת סוכר בשקית מאגדת ועם 49 קלוריות בלבד לחטיף
חטיפי מיני חלוה מצטרפים למגמה העולמית של מזעור אריזות, בעלי פריכות נעימה, במשקל של 10 גרם בלבד לחטיף ומשווקים במארז מהודר של 15 יחידות.
מארז החטיפים החדש מצטרף למארז חטיפי המיני בשלושה טעמים, מכיל 15 חטיפי חלוה במשקל 10 גרם, כשכל חטיף ארוז בנפרד ומכיל 49 קלוריות בלבד! החטיפים ארוזים באריזה מהודרת בגוון כחול, נימוחים בפה, טעימים להפליא ומכילים כ- 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה המאפשרת ליהנות גם מערכים תזונתיים בריאותיים ומיטיבים.
לדברי הדיאטנית יעל דרור, מנהלת תחום התזונה במרכז הרפואי "מדיקס", טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי ה"מיני חלוה" החדשים של אחווה הם פתרון נהדר להנאה המתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. חטיף חלוה בודד במשקל של 10 גרם מכיל כ-49 קלוריות בלבד! מומלץ לאכילה כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.

מחיר מומלץ לצרכן:  1-0-12 ש"ח לאריזת 150 גרם (15 יחידות של 10 גרם).
כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.


רוטבי צ'ילי משובחים
רוטב צ'ילי מתוק ורוטב צ'ילי חריף כשרים לפסח (לאוכלי קטניות).
צמד רוטבי הצ'ילי משובחים, עשויים מחומרי גלם איכותיים, בעלי טעם נפלא, צבע כתום עשיר וניחוח ארומטי עמוק ומלא.
הרטבים הנם חלק מסדרת wok המצליחה, הכוללת מגוון מוצרים מהמזרח הרחוק, בהם רוטבי סויה, רוטב צ'ילי ללא סוכר, רוטב חמוץ מתוק, חלב קוקוס, אורז לסושי, אצות נורי, אבקת וואסבי וסדרת סושי להכנת כל סוגי הסושי.
רוטב הצ'ילי החריף והצ'ילי המתוק של wok, הם חגיגה נהדרת של טעמים ויהפכו כל ארוחה, במיוחד את ליל הסדר העשיר בתבשיליו, למוצלחים במיוחד. רוטבי הצ'ילי, הנציג התאילנדי המוכר והידוע שחדר למרכז המטבח הישראלי, מיוצרים מחומרי גלם משובחים, ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא תוספת חומרים משמרים. הרטבים משווקים באריזות של 300 ו-700 מ"ל.
רזיט שיווק עוסקת בייבוא ושיווק מוצרי מזון. מוצרי החברה מבוססים על חומרי גלם איכותיים ועל יצרנים אמינים וותיקים בארץ ובעולם.

במחיר מבצע מיוחד לחג: 10 ש"ח לבקבוק של 700 מ"ל.  
כשר לפסח לאוכלי קטניות, בהשגחת הרב אריה רלב"ג ארה"ב ובאישור הרבנות.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מצות מתוקות מצופות בשוקולד               
בפסח, אין שילוב טוב יותר ממצה וממרח שוקולד...
'מצות אביב' הכינה מראש את השילוב הנפלא הזה ומציעה במיוחד לפסח- מצות מצופות בטעם שוקולד.

מצות מצופות שוקולד של מצות אביב הנן מצות מלבניות עם ציפוי שוקולד עשיר, המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה המעניקה טעם עשיר ומתוק של שוקולד לטובת כל אלה שלא מוכנים לוותר על טעם השוקולד גם בפסח.

המצות המצופות בטעם שוקולד מצטרפות למגוון המוצרים הייעודיים לפסח של "מצות אביב" ובהם, החמישייה של מצות אביב, מצות עשירות עם ביצים, מצות בריאות עם סובין, מצה 100% חיטה מלאה, מצה עם שיפון, מצות עם דבש, קמח מצה, מגוון עוגיות כשרות לפסח ועוד.


17 ש"ח למשקל של 200 גרם
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

מצות בריאות לחג הפסח מבית "מצות אביב"
גם עבור אלה מאיתנו שלא נוהגים לספור קלוריות, חג הפסח מזמן תפריט עתיר בקלוריות החל מהמצות ועד לארוחות החג הרבות והעשירות.. את הפסח זה אפשר לעבור בשלום, לאכול מצות ולשמור על המשקל..
סדרת מצות הבריאות של חברת "מצות אביב", תסייע בשמירה על הגזרה ועל תזונה נכונה בפסח. הסדרה כוללת:

מצה 100% חיטה מלאה- מצה העשויה 100 אחוזי חיטה מלאה, עתירה בסיבים תזונתיים וללא תוספת מלח ושומן. אריזת 400 גרם  במחיר של כ- 20 שקלים.

מצה אורגנית מקמח מלא – פיתוח ייחודי ל"מצות אביב", באישור אגודת "אגריאור" האחראית לפיקוח ואישור תוצרת אורגנית. מצות אלו מיוצרות על טהרת חיטה שגודלה וטופחה בשיטה אורגנית ללא שימוש בחומרי הדברה וללא חיטוי ודישון כימי. שימוש בתוצרים אורגניים שגודלו ללא שימוש בכימיקלים וחומרי הדברה ידועים בתרומתם הבריאותית ומקטינים את הסיכון הבריאותי שבחשיפה לחומרים שעברו תהליכים כימיים. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 22 שקלים.

מצה עם סובין – מצה המיוצרת מקמח סובין משובח. הסובין המעושר בסיבים תזונתיים, ידוע בתרומתו המרגיעה למערכת העיכול. מצה עם סובין מקלה על פעילותה התקינה של מערכת העיכול. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.

מצה עם שיפון – מצה בעלת מרקם עדין וקל המשלבת קמח מלא ושיפון. השיפון, המכיל סיבים תזונתיים בכמות גדולה,  מהווה מרכיב תזונתי בריא ומזין. אריזת 400 גרם מוצעת במחיר של כ - 20 שקלים.



עוגיות "לבביות" חצי מצופות בטעם שוקולד לכבוד פסח
מי אמר שאין מה לנשנש בפסח? לכל אלה שחייבים משהו מתוק אחרי הארוחה, ליד הקפה או סתם משהו לנשנש.. חברת "מצות אביב" מציעה את עוגיות "לבביות" חצי מצופות, בטעם שוקולד, מסדרת עוגיות "הגדה" כשרות לפסח.

עוגיות "לבביות" הן עוגיות יין בצורת לב, פריכות ובעלות טעם ממכר, מצופות בחלקן העליון במעטפת בטעם שוקולד עשיר המיוצר מאבקת קקאו איכותית ועדינה.


העוגיות מוצעות באריזת מיכל פלסטיק ידידותי לסביבה והניתן למחזור, שתכולתו 400 גרם במחיר של כ – 20 שקלים והן כשרות לפסח לאוכלי מצה עשירה וקטניות בהכשר הרב גליקסברג.

פסטרמה מחומרים טבעים של יחיעם
בשנה האחרונה נכנסה "מעדני יחיעם" לשוק המעדנים הטבעיים, עם השקת סדרת 100% חומרים טבעיים הכוללת ארבעה מוצרים של פסטרמות ונקניקיות: פסטרמה הודו 100% חומרים טבעיים (250 גר'), פסטרמה של פעם 100% חומרים טבעיים (250 גר'), נקניקיות עוף 100% חומרים טבעיים (400 גר') ונקניקיות עוף ביס 100% חומרים טבעיים (380 גר').
המוצרים המובחרים, העושים שימוש בבשר איכותי ומובחר, הנם דלי שומן - 2% בלבד, ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטומט, ללא תוספת פוספטים וללא גלוטן. לדברי ארז אטקין, טכנולוג המזון של מעדני יחיעם, המוצרים 100% חומרים טבעיים מכילים שורשים ותמציות טבעיות מפירות וירקות שורש.
"המוצר עשיר בחלבון, דל שומן ודל קלוריות, מחזה הודו ללא גלוטן וללא כולסטרול. התמציות הטבעיות שומרות על המוצר באופן טבעי ומעניקות לו טעם טוב, צבע ומרקם נפלאים וכמובן, הבטחה למוצר בריא, איכותי ומזין.

מחיר מומלץ לצרכן:25-29 ש"ח לאריזת 250 גרם.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.
להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.