מוצרים לפעוטות מבית הנסיך הקטן


מגוון אביזרים לבובה של הדבורה מאיה בגרפיקה חדשה

הדבורה מאיה החמודה,  שכולנו היכרנו ואהבנו בילדות, חזרה לפני כמה שנים לשידור בערוץ הופ!
במקביל חברת "הנסיך הקטן" השיקה מגוון אביזרים לבובה, ממותגים בדבורה החביבה.
המגוון כולל: טיולון, עגלה, כיסא בובה לרכב ועוד.
לאחרונה, עברה הגרפיקה של הסדרה שדרוג לגרפיקה תלת ממדית מודרנית, ובמקביל חברת "הנסיך הקטן" משיקה מחדש את מגוון המוצרים, כאשר הם מעוטרים בגרפיקה החדשה.

מגוון הצעצועים של הדבורה מאיה מבית "הנסיך הקטן" כולל אביזרים לבובה באיכות ובטיחות ללא פשרות, בעלי נראות ממש כמו של המוצר האמיתי לתינוק, אשר יגרמו לכל ילד/ה להרגיש כמו אימא ואבא המטפלים ומעניקים לתינוק את מלוא תשומת הלב.

מגוון המוצרים כולל: טיולון לבובה, עגלה, סלקל/ כיסא בובה לרכב, סט 3 חלקים מהודר הכולל טיולון, כיסא אוכל לבובה ולול. כל המוצרים עשויים מתכת, פלסטיק ובד איכותיים, ובעלי מנגנוני נעילה לבטיחות מרבית.

להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים ומוצרי התינוקות.


מכלים אחסון טומי טיפי מסדרת אקספלורה

המכלים מיועדים להאכיל ולאחסן  בקירור ובהקפאה- בקלות.

חברת "הנסיך הקטן" מציגה זוג מכלים רב שימושיים מסדרת אקספלורה של המותג האנגלי המוביל "טומי טיפי". המכלים הייחודיים של "טומי טיפי" הם קומפקטיים  ונוחים לנשיאה.

המכלים אידיאליים להאכלת התינוק מחוץ לבית, המכסה אוטם בצורה מרבית את המכל, ומונע את בריחתו או טפטופו של המזון המוצק או הנוזלי ושומר על טריות המזון לאורך זמן.

בנוסף, המכלים אידיאליים לשמירת המזון במקרר ובמקפיא, במכסים קיימת מגרעת בצורת הבסיס של המכל, המאפשרת לסדר מכלים אחד על השני מבלי שיפלו, כמו כן הם מצוידים בבסיס רך המאפשר בקלות להוציא מזון שהוקפא.

המכלים והמכסים עשויים מפוליפרופילן, אינם מכילים ביספינול A, בטיחותיים לשימוש במקרר, במקפיא ובמדיח הכלים. מגיעים בצבעי בנים ובנות זוהרים.


מחיר לצרכן: 39.90 ש"ח
להשיג: ברשתות ובחנויות הצעצועים ומוצרי התינוקות.