סדרת טפטפים לתינוקות, פעוטות וילדים (אבל גם מבוגרים יכולים).



כשרוני רק נולדה היא סבלה מגזים באופן קשה.
היא היתה מקשיתה את הגב ומתקשחת מרוב כאב ולא היינו מצליחים אפילו לערסל אותה.
היא כ"כ סבלה והדבר היחיד שעזר לה (מלבד המנשא), ממש מעט, היה תכשיר שלימים הבנתי שיש בו 3% אלכוהול.
כן... 3% אלכוהול!

אם הייתי מכירה את טיפטיפות אני מאמינה שהייתי פועלת בצורה שונה יותר.
באירוע בו הייתי השבוע נחשפתי קצת יותר למותג שאני מכירה כבר כמה שנים וצפיתי בניסוי מעניין (שאותו אתם יכולים לנסות גם בבית) בו לקחו שתי כוסות ומילאו אותן בבירה שחורה מוגזת.
שכבת הגזים (הקצף) נראתה היטב בשתי הכוסות.
או אז טפטפו כמה טיפות מתכשיר ה- סימיקול של טיפטיפות לאחת הכוסות ובתוך שניות נעלמו כל הגזים (הקצף נעלם). דרך נהדרת להמחשת יעילות התכשיר!




באירוע הכרתי עוד תרופות טובות (מלבד אלו שכבר הכרתי - טיפות ויטמין D וברזל) המשמשות להורדת חום אצל תינוקות ופעוטות ומצריכות כמות קטנה משל המתחרים, טיפות להפחתת כיוח ועוד.

בחרתי להציג בפניכם כמה מהן המיועדות לצינון:

צינון  הוא  חוויה לא נעימה כלל.
תינוק קטן אינו יודע לקנח לבד את אפו, הנזלת והגודש חוסמים את מעברי האוויר באף ועלולים ליצור מצוקה נשימתית, גם ילדים נמנעים מקינוח האף בשל תחושת הצריבה והגירוי.  לאלו מתלווים בדרך כלל גם ירידה בתיאבון, גירוי באזורי הנחיריים וסביב האף.
אנו כהורים, חשים רוב הזמן חוסר אונים בתוך המעגל הזה של צינון, נזלת, אף אדום וחיפוש אחר תרופות סבתא או משחות להקלה. הורים רבים לא מעוניינים למרוח על עורו העדין של התינוק או הילד משחות המיועדות למבוגרים, מצד שני החיפוש אחרי מוצר איכותי מבית טוב אינו פשוט.
לשם כך פיתחו במעבדות כצט את סדרת טפטפים, להקלה על הצטננות והנלווים לה. טפטפים לקטנטנים מצוננים, היא סדרת מוצרים פרא-רפואיים המיועדת להקלה על תסמיני הצינון בקרב תינוקות וילדים. 

מה תמצאו בסדרת טפטפים?

טפטפים אפג'ל ג'ל עדין על בסיס לינולין 100% טהור, מעושר בוויטמין E ואלוורה המרגיעים ומסייעים בטיפול באדמומיות ובגירי האזור הסדוק סביב האף.  מכיל תערובת שמנים הכוללים שמן אקליפטוס, שמן הדס ושמן מנטה.  ללא SLS, ללא פרבנים, אינו מכיל חומרים משמרים.
*מיועד לתינוקות וילדים מגיל שנה ומעלה.




טפטפים שמנים לרענון הנשימה – בקבוקון קטן המכיל תערובת תמציות המופקת משמנים ארומטיים המסייעים לרענון הנשימה.  ניתן לטפטף בסביבת הפעוט, על הסדין או הכרית.
*לשימוש מגיל שלושה חודשים ומעלה.




טפטפים מגבונים רכים לאף - להקלה על קינוח האף ולתחושת רעננות מגבונים רכים במיוחד לניקוי האף במגע מלטף.  מועשרים בוויטמיןE  ואלוורה להרגעת העור המגורה סביב האף, מכילים תערובת שמנים המסייעת ברענון הנשימה.  המגבונים מועשרים בתמציות צמחים המסייעות בהרגעת העור המגורה.  מותאמים במיוחד לתינוקות וילדים, ללא אלכוהול, ללא SLS, ללא פרבנים, היפואלרגניים.




ומעט על החברה שעוזרת לנו כ"כ הרבה:
כצט הוקמה בשנת 1921 והינה אחת מקבוצות הפארמה ומוצרי הצריכה הגדולות והוותיקות בישראל. בסוף שנות השמונים הפכה לחברה בינלאומית בעלת מוניטין הפועלת גם בשווקים של אירופה והמזרח הרחוק. פעילויות הליבה של החברה כוללות ייצור, שיווק, ייבוא והפצה של תרופות, תכשירים רפואיים, מוצרי טיפוח, מכשור וציוד רפואי.

סדרת טפטפים הינה "סדרת אחות" לסדרת טיפטיפות הוותיקה מבית כצט ונהנית מהידע הרב שנצבר בארגון בתחום מוצרי התינוקות.  מדובר במוצרים בטוחים ואיכותיים, המאפשרים לכם כהורים שימוש בטוח ורגוע.


מה עוד שאהבתי זה את אתר החברה ובו פורום בהשתתפות רופאים וטיפים רבים לעזרה להורים.
כדאי להכנס ולהחכים.