חטיפים ומתוקים



אריזות חדשות לחטיף הבמבה המוכר והאהוב

בחודש ינואר יגיע לשיאו מהלך "סיפורי במבה שלי", שהושק על ידי אסם ביולי 2013.
במהלך האינטראקטיבי הוזמנו ילדי ישראל לשחק ולצייר עם התינוק האהוב של במבה, באתר www.bamba.co.il.
הילדים התבקשו לעזור לתינוק של במבה לעבור מכשולים ולהתגבר על אתגרים שונים באמצעות ציור, כאשר בסוף כל פרק התקבל ציור ייחודי של אותו ילד.

במשחק השתתפו עד כה יותר מ-300,000 אלף ילדים, שציירו למעלה מ-120,000 ציורים שהוגשו לאסם. וועדה המורכבת מצוות מקצועי בחרה 29 ציורים שיופיעו החל מחודש ינואר 2014 על גבי כ-2 מיליון אריזות במבה במהדורה מוגבלת. הציורים יופיעו על גבי אריזות במבה 100, 80 ו- 25 גרם.





לינדט אקסלנס דובדבן

שילוב של דובדבנים עסיסיים ומתוקים המלוות בפרוסות שקדים קלויים עם שוקולד מריר מעולה, חלק וקטיפתי. עוד מתכון מוצלח מבית המאסטר שוקולטיירים של לינדט.

סדרת לינדט אקסלנס עשויה מתערובת סודית של פולי קקאו, מעובד לכדי מרקם חלק ודק במיוחד המדגיש את הטעמים והניחוחות המורכבים של השוקולד. התוצאה, פסגת השלמות של שוקולד מריר החבויה בתוך יצירת מופת דקה. 

המאסטר שוקולטיירים של לינדט מביאים לסדרת אקסלנס את המומחיות והאמנות שלהם בכדי ליצור שוקולד בטעמים חזקים ובמרקם מיוחד, תוך הקפדה על בחירת חומרי גלם איכותיים בלבד. הסדרה כוללת מוצרים נוספים כגון שוקולד מריר עם מנטה, תפוז, צ'ילי, שבבי מלח ועוד, כמו גם מבחר שוקולדים מרירים עם אחוז מוצקי קקאו גבוהים.



בלינדט הציבו סטנדרטים גבוהים במיוחד כמו שרק השוויצרים יודעים לעשות.
כל שוקולד הוכן בקפידה בידי אמני השוקולד של לינדט. כך ברבות השנים הפך שוקולד לינדט לאחד ממובילי תרבות הצריכה בקרב קהלים היודעים להעריך איכות. אמני השוקולד של לינדט מובילים אותנו לחוויית חמשת החושים: חוויה מושלמת שבה השוקולד אינו רק חווית טעם. המגע, הריח, המרקם, הנראות, מהווים חלק אינטגראלי מחוויה זו.
מחוויה זו.


מחיר מומלץ לצרכן: 15 ש"ח
כשרות: הרבנות הראשית



חטיף דגנים לנוער קראנץ' וחטיף דגנים לילדים נסקוויק
המוצרים החדשים מהווים פתרון זמין ומועדף לחטיף מדוד או כארוחת ביניים, שניתן לשלב בתפריט היומי – גם מחוץ לבית. חטיפי הדגנים של נסטלה נמכרים במדינות רבות ברחבי העולם, ועכשיו גם בישראל.

בשלב הראשון תייבא נסטלה לישראל שני טעמים מובילים בקטגוריית ילדים ונוער, המבוססים על טעמים מוכרים ואהובים במיוחד: חטיף דגנים לילדים נסקוויק בטעם שוקו שוקו המבוסס על מותג דגני הבוקר לילדים נסקוויק; וחטיף דגנים לנוער המבוסס על דגני הבוקר מסדרת קראנץ', בטעם שוקו וניל.

דגני בוקר לנוער קראנץ' נחשבים לאהובים במיוחד בקרב בני נוער בישראל, ומעכשיו גם מגיעים כחטיף דגנים במרקם הקראנצ'י המוכר של שוקולד בשילוב וניל ודגנים איכותיים.

הילדים יוכלו ליהנות מחטיף דגנים בטעם האהוב של נסקוויק שוקו-שוקו.

חטיף דגנים לילדים נסקוויק שוקו שוקו –  מחיר מומלץ: 15 ₪ש"ח
חטיף דגנים לבני נוער קראנץ' שוקו וניל-  מחיר מומלץ: 15 ש"ח



להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות: OU  חלבי, ובאישור הרבנות הראשית לישראל