רשת אירוקה משיקה משקפי ראייה במחירים מפתיעים



רשת 'אירוקה' עשתה את "הצעד הבא" ומביאה את משקפי הראייה הכי שיקיות שיש לחנויות הרשת במחירי FIX PRICE מיוחדים.

בכל סניפי אירוקה תוכלו למצוא את מותגי המשקפיים המובילים:

  • RAY-BAN
  • MARC BY MARC JACOBS.
  • JELL0

בקולקציית RAY-BAN

WAYFARER
סגנון ה- WAFARER הוא אחד האייקונים המובילים של רייבאן. בהשראתו עוצבו דגמי ראייה בצבעוניות שיקית עם הניטים בשני צידי המסגרת. משחקי הצבעים לצד צבעוניות קלאסית מאפשרים לכל אחד לבחור את הסגנון המתאים לו.



CLUBMASTER
סגנון ה- CLUBMASTER נחשב למזוהה ביותר עם רייבאן והצליח לייצר לעצמו מעמד של טרנד על זמני. המסגרת מעוגלת וקטנה יותר ביחס לעיצוב המקורי, והצבעוניות קלאסית ומנצחת.



SECOND SKIN
טרנד צבעוני חדש מככב במגוון עיצובים בקולקציה: שתי שכבות מתחברות יחד ויוצרות מראה אחיד ומתוחכם. השכבה הפנימית מעוצבת בטקסטורת לוגו רייבאן ALL OVER  או בטקסטורת עץ שנחשבת לטרנד עכשווי בעולם האופנה. בנוסף, ישנם פרטים חדשניים בעיצוב: הזרוע מעוצבת בצורה גלית ועכשווית המסייעת גם לאחיזה מושלמת, ועליה לוגו רייבאן בנראות חדשה.



משקפי הראייה של RAY-BAN ב- 499 ש"ח בלבד!
כולל עדשות 1.5


קולקציית JACOBS MARC BY MARC


I LOVE STRIPES
טקסטורת הפסים היא אחת מסימני ההיכר המפורסמים ביותר של מארק ג'יקובס. למעשה, הוא המעצב שהביא את הבשורה החזקה הזו לעולם האופנה בשנה האחרונה- והיא ממשיכה להכות גלים. בקולקציית I LOVE STRIPES מגוון עיצובים עם זרועות בטקסטורת פסים בצבעים עזים וניאוניים. הסגנון הסופר כיפי וסופר צבעוני הזה יתאים לגברים ונשים המעוניינים בסמלי זיהוי נחשקים לצד מראה טרנדי ושיקי ביותר.



TRANSPARENT STRIPES
פרשנות חדשה לטקסטורת הפסים האייקונית: פסים צבעוניים משולבים בתוך זרוע פלסטיק שקופה, בהשראת קולקציית האקססוריז של מארק ג'יקובס. עיצוב זה מעניק טוויסט עכשווי וחדשני לעיצוב האייקוני והנחשק של מארק ג'יקובס.



RUBBER DOTS   
חומר ה- RUBBER הינו אלמנט בולט בקולקציית האקססוריז של המותג ומייצג את שנות ה- 80 העליזות. ה- RUBBER משולב במגוון דגמים בקצות הזרועות, כשעליו טקסטורה מנוקדת. לרוב, הצבעים יהיו נועזים וכיפיים ויעניקו מראה אורבאני אדג'י המאפיין את המותג.



משקפי הראייה של MARC BY MARC JACOBS  ב- 399 ש"ח בלבד!
כולל עדשות 1.5 


קולקציית JELLO

קולקציית ג'לו הינה קולקציה צעירה ומסוגננת בצבעוניות ה"קולור בלוק" העכשווית והמתאימה לעונה החמה. בקולקציה מגוון עיצובים טרנדיים המייצגים את בשורות האופנה העדכניות ביותר בעולם המשקפיים, ביניהם דגמי ראייה בשילוב צורת המפתח בגשר האף המעניק את מראה הגיק שיק.

בנוסף לאמירה האופנתית, משקפי הראייה של JELLO עשויים מ- ULTEM בטכנולוגיה מתקדמת, המשלב סגסוגת וטיטניום ומעניק קלות משקל, גמישות, ועמידות גבוהה. גם העדשות איכותיות ביותר ומגיעות עם ציפוי אנטי רפלקס, ציפוי חיצוני ופנימי נגד שריטות וציפוי נגד קרינת UV- כל זאת במחיר אטרקטיבי ונגיש!



משקפי הראייה של JELLO ב- 199 ש"ח בלבד!
כולל עדשות 1.5










לפרטים נוספים: www.erroca.co.il