מתחם בילויים ומזון - מגדלי אקרשטיין one

 Oneמגדלי אקרשטיין הינו שדרת קניות המשתרעת על שטח של 10,000 מ"ר וממוקמת במתחם המשרדים וההייטק בהרצליה פיתוח. המרכז  הוקם לפני כ- 13 שנה ובנייתו הושלמה לפני שנתיים. בבנייני המשרדים נמצאים חברות כמו: פיטנגו, ריג'וס, מבנה תעשייה, מקנזי, ג'מיני ועוד והם אלו שפוקדים מידי יום את המתחם ונהנים ממגוון רחב של אוכל עשיר לכל סוגיו.
המרכז מהווה מוקד משיכה יומיומי לעובדי ומבקרי המרכז ומשמש גם כמרכז לחיי לילה בעיר. במתחם ניתן למצוא מסעדות, בתי קפה ופאבים ביניהם : הרשת המצליחה "אגאדיר", "קינג ג'ורג'", "ארומה", "קונדיטורית בן עמי", "שניצל קומפני", "אוליב", "אמלי", "ממלונה", "אוסקה", "סלסלט", מייקס פלייס, בר ה- "פיצ'ר" ועוד.

אודות המסעדות ומנות ה"דגל" הנבחרות עבור עבדי המתחם:

מסעדת "אגאדיר"-
בשנת 97' קבע הסניף הראשון של המסעדה את המונח "בר-בורגר" בפעם הראשונה בשוק המקומי. מאז ועד היום צמחה הרשת וכיום היא בעלת 10 מסעדות ברחבי הארץ ושומרת על מוצריה האיכותיים ובשר משובח במיוחד ונחשבת לחלוצת ההמבורגר במדינת ישראל. לאחרונה זכתה הרשת לפי "ביזנס אינסיידר" באחד מההמבורגרים הטובים בעולם.
המנה שנבחרה היא "האנגוס"- המבורגר אנטריקוט משובח שמגיע עם תוספות כמו חזה אווז, גבינת אמנטל וגוואקמולי.
מסעדת "מאמא לונה"-
מאמא לונה הינה מסעדת בשרים על הגריל ואוכל ביתי בניחוח ירושלמי בכשרות של רבנות הרצליה, שמתאפיינת באווירה ביתית עם יחס אישי חם. המסעדה החלה את פועלה בשנת 2010 בקונספט של הגשה עצמית. האוכל במטבח עשוי ממרכיבים וחומרי גלם מהטובים שיש תוך הקפדה על טריות וטעם.
מסעדת "אוסקה"-
מסעדה אסייתית שפתחה את סניפה השלישי במתחם ONE  אקרשטיין, באוסקה שמים דגש על השימוש בחומרי הגלם הטריים והטובים ביותר הנמצאים בשוק, תוך כדי הקפדה על מקוריות של רטבים, טעמים אסיאתיים אותנטיים. אוסקה שמה לה למטרה להגיש לאיש העסקים הישראלי חוויה אסייתית אותנטית וכשרה.
המנות שיוצגו הן מגשי סושי עשירים ומבחר אגרולים.
מסעדת "אוליב"-
אוליב שמה דגש על אוכל בריא, איכותי ומודרני כשאר חומרי הגלם טריים וללא חומרים משמרים, ירקות שנבחרים בקפידה והתיבול מוכן עם יצירת המנה. הכל יום המסעדה מציעה תפריט טרי ומעודכן של לחמים ומאפים, ירקות חתוכים ועוד. המטבח ברשת פתוח לקהל הרחב ומאפשר שקיפות מלאה ומגע ישיר של הלקוח והשף. תחום המזון המהיר עובר מהפיכה בשנים האחרונות ואוליב מובילה בתחום כאשר היא מוכיחה שניתן לבשל אוכל מהיר, לא שומני ובעל מרכיבים איכותיים ומגוונים.
המנה שנבחרה היא "פסטה אוליב"- פסטה טריהה העשויה מ- 100% חיטת דורום איטלקית דלות שומן ועתירות חלבון יחד עם שעועית ירוקה, זיתים, עגבניות שרי ושום מוקפצים ברוטב שמן זית ועשבי תיבול בתוספת פטה.
"קונדיטוריית בן עמי"-
קונדיטוריית בן עמי היא רשת המתמחה בהכנת עוגות, מתוקים ומאפים על פי מתכונים שנוצרו ונאספו במשך שנים על ידי קונדיטור בן עמי ברתיני שביט. הרשת מונה כ- 6 סניפים ובסניף שנמצא במתחם ONEמציעים קפה, מאפים, ארוחות עסקיות, כיבוד למשרדים וכל סוגי הקישים והמאפים המתוקים והמלוחים.
המנה שתוצג היא בראוניז גבינה- שכבות בראוניז שוקולד וגבינה על בסיס פריך.

מסעדת EMILY KITCHEN""-
מסעדה חלבית כשרה עם מגוון מנות ים תיכוניות כאשר שמה דגש על המטבח האיטלקי. מסעדה זו שימוש במרכיבים טריים ואיכותיים ביותר לרבות קמח מיוחד לבצקי הפיצה, פסטות איטלקיות וגבינת מוצרלה אמתית. אמילי מציעה מנות ייחודיות כאשר מנת הדגל שתוצג היא קוסקוס ירקות עם דג אמנון- קוסקוס מלא עם מגוון ירקות כתומים בתיבול ייחודי בשילוב פירות יבשים ושקדים לצג פילה אמנון מטובל בעשבי תיבול.
זוהי מנת הקוסקוס הטובה ביותר שאכלתי עד היום!!!
מסעדת "ארומה"-
הרשת פתחה את סניפה הראשון בירושלים בשנת 94' וכיום מפעילה מעל ל- 1000 סניפים בזכיינות בכל רחבי ישראל ומשרתת מעל ל-100,000 צרכנים בכל יום. הרשת מייצרת בעצמה את רוב המוצרים הנמכרים ברשת ומחזיקה בבעלותה בית מאפה, מפעל לקליית קפה ומפעל לייצור רטבים וחיתוך פירות. המאפים והלחמים נאפים בסניף מידי יום והכריכים והסלטים מכינים בזמן הזמנת הלקוח כדי לשמור על טריות. ארומה תציג את הסלט הירושלמי שעשיר בעגבניות, מלפפונים, גרגירי חומוס חם, קרוטונים, בצל, טחינה, ביצה קשה ופטרוזיליה קצוצה. בנוסף יזכו האורחים לטעום ממגוון כריכים שהינם חלק מתפריט הספורטאים של ארומה ישראל שנבנה בשיתוף עם מומחי וינגייט. שילובי המנות נבחרו לפי יחסי פחמימות וחלבונים, עם אחוזי שומן נמוכים וכוללים שילובים שונים כמו חצי כריך חביתה עם מיץ גזר סחוט טרי, או סלט עוף אישי עם 2 פרוסות לחם מלא.* באירוע יחולק תפריט הספורטאים וחוברת התזונה של ארומה בשיתוף עם וינגייט לתזונה בריאה וספורטיבית.
אירועי בוטיק – פיצ'ר
בית לאירועי בוטיק הוא מקום לאירועים קטנים ומיוחדים, השוכן באזור התעשייה של הרצליה פיתוח ומהווה פיתרון מושלם לשילוב בין חדשנות טכנולוגית וקולינריה מתוחכמת, יחד עם יחס אישי וחם. בימים אלו פותח פיצ'ר את שעריו לארוחות עסקיות מדהימות  באווירה מיוחדת במינה. פיצ'ר משמש כבית לאירועי בוטיק מזה כעשור, עם מטבח שף כשר ברמה קולינארית גבוהה. בימים אלו פותח פיצ'ר את שעריו לארוחות עסקיות מדהימות באווירה מסוג אחר.
המנה שתוגש באירוע : ביף בורגיניון על מצע של פירה תפוח אדמה עם בצל מקורמל.
אודות רשת מתחמי  ONE:  
ONE הינה חברת ניהול של מרכזי הקניות של קבוצת פישמן והיא בעלת מוניטין עשיר בתחום הנדל"ן מרכזי הקניות והבילוי . הרשת מונה כיום 12 מרכזי קניות בפריסה ארצית  אשר שטחיהם עומד על למעלה מ- 200,000  מ"ר שטחי מכירה. 
כחלק מפעילותה אחראית החברה לניהול השוטף של המרכזים, מרמת הניהול המסחרי, התפעול  וכלה בשיווקם. סוד ההצלחה של חברת oneהינו יצירת השילוב הנכון של תמהיל מגוון, חנויות גדולות וייחודיות , מחירים אטרקטיביים ומיקומים נגשים ונעימים ללקוח.
אודות קבוצת פישמן:
קבוצת פישמן הינה אחת מחברות יזום וניהול מהגדולות והחזקות בישראל עם השקעות בתחומי הנדל"ן, תשתיות, תעשיה, מסחר, תקשורת  לוגיסטיקה והייטק. החברה מטפלת בלמעלה מ- 5 מיליון מ"ר של שטחי השכרה  בארץ ובחו"ל באמצעות החברות:  JEC כלכלית ירושלים ,IBCמבנה תעשייה ודרבן השקעות.