mē touch מבית Syneron Medical


הבהרה: לא התנסיתי במוצר. הוא הוצג לי באירוע ההשקה אך לא קיבלתי אותו להתנסות. כל האמור ברשומה הינו מידע שהתקבל ממשרד היח"צ.

חברת Syneron Beauty מבית Syneron Medical משיקה את הדור החדש mē touch אשר גם הוא כקודמו מבוסס על טכנולגיית elōs.
מכשיר mē touch  ממשיך את מוצר mē  שהושק בינואר 2011.
המכשיר מעניק לצרכן חווית שימוש להפחתת שיער לצמיתות בבית, המשלבת טכנולוגיה חדשנית ותפעול בטוח, פשוט וקל, לרבות לבעלי גוון עור כהה ולבעלי גוון שיער בהיר.



מכשיר mē touch מתאים לטיפול לגוף ולפנים. המכשיר פשוט, קל ומהיר- 10 דקות בלבד בממוצע להסרת שיער מרגל מלאה ותוך 7 טיפולים בלבד ניתן לראות את התוצאות הרצויות.

למכשיר mē touch עיצוב מעודכן ופשוט וקל לשימוש- פאנל ההפעלה מכיל שלושה לחצנים בלבד, האחיזה במכשיר נוחה וקלילה וכמו כן מכילה את כמות הפולסים הגדולה ביותר בשוק- מנורת elōs עם 6,000 פולסים ומנורת elōs קוורץ עם 120,000 פולסים.

mē touch, ובדומה לדור הקלאסי, הנו מכשיר לשימוש ביתי המבוסס על טכנולוגיית elōs , המשלבת גלי אור IPL עם גלי רדיו RF, טכנולוגייה זו פותחה על ידי אותם המדענים והממציאים של ה- IPL, בשנת 1992 ע"י ד"ר שמעון אקהויז יו"ר ומייסד Syneron.
טכנולוגייתelōs   נרשמה כפטנט ייחודיי כבר בשנת 2000.

המכשיר עומד בתקן הישראלי SI900 ובתקן CE של האיחוד האירופי.


mē touch מהווה מהפכה בתחום הסרת השיער בכך שהוא מאפשר שימוש יעיל ובטוח וחוסך זמן רב בשל שילוב טכנולוגית ה- elōs יחד עם ראש נשלף להסרת שיער מיידית: ראש גילוח או ראש אפילטור.
פיתוח זה מאפשר למשתמש חווית שימוש אולטימטיבית קצרה ויעילה ואינו דורש הכנות מוקדמות.




אודות חברת Syneron Medical
החברה נוסדה בישראל בשנת 2000 על ידי ד"ר שמעון אקהויז, ממציא ה-IPL וה elōs ונחשבת כיום לחברה הגדולה והמובילה בעולם עם מגוון המוצרים הרחב ביותר בתחום המכשור הרפואי האסתטי והמקצועי.
מוצרי החברה נמכרים בכ- 100 מדינות בהיקף של 200 מיליון דולר בשנה.
החברה הינה בעלת פטנטים רבים בתחום כשבראשם טכנולוגיות ה- elōs.




מחירון
מכשיר - 1,990 ש"ח
מנורת אילוס 6,000 פולסים - 225 ש"ח
מנורת אילוס קוורץ 120,000 פולסים-  700 ש"ח
ראש אפילטור - 200 ש"ח
ראש גילוח- 200 ש"ח


משווק בבלעדיות בכל נקודות המכירה של רשת סופר פארם ובפריסה ארצית.