צ`וקולוטה

 


ח-גי-גה-!

למי שאוהב שוקולד ולמי שהחך שלו משווע לטעמים חדשים, מיוחדים ומשכרים- צ`וקולטה היא החנות בשבילו!

מדובר ברשת חנויות בוטיק המייבאות שוקולדים איכותיים מכל רחבי העולם וגם פרלינים נהדרים, עבודת יד, מעשה השוקולטייר המוכשר- מישי בלוג.



התוודעתי לרשת באירוע הפתיחה של החנות החדשה אשר נפתחה זה לא מכבר בשדרת השוקולד של ישראל, קרוב לבניין העירייה- אבן גבירול 48.

באירוע נחשפתי לתהליך הכנת השוקולד, הדקויות בהכנתו, הטמפרור, הערבול, הכנת המילויים והכימייה שבערבוב חומרים המשתלבים בו בצורה מושלמת.

את ההסברים המלויים להדגמות העביר השוקולטייר מישי בלוג באופן רציני, מקצועי ונעים שהצליח לשקף את מהות רשת צ`וקולטה- רצינות בבחירת השוקולדים המובחרים ביותר, מקצועיות באופן בו כל שאלה נענית עם תשובה מספקת לגבי אחוזי השוקולד, מקורו, טעמו ואופן הכנתו ונעימות- הן במראה החנות הבנויה כפול קקאו והן בשירות המצויין של המוכרים ואחד מבעלי הרשת אייל שבבו.



ברשת חנויות צ`וקולטה 400 סוגי שוקולד (!) ממיטב היצרנים והמותגים ובינהם:

Lindt, Valrona, Cupido, Ducdo, Milka, Gulian, Lindor, Mozart, Anton Berg, Hamlet ואחרים.

מעט על רשת חנויות צ`וקולטה:
החנות הראשונה של צ`וקולטה נפתחה לפני כ-7 שנים בחיפה והפכה להצלחה עסקית, אשר הובילה להתרחבות הרשת.
כיום, לצ`וקולטה 5 סניפים ברחבי הארץ- בערים המרכזיות: חיפה, תל-אביב, כפר-סבא, נהריה ובמהלך השנתיים הקרובות צפויות להיפתח עוד כ - 20 חנויות ברחבי הארץ.

צ`וקולטה מציעה מגוון אפשרויות רחב של מארזי שי, הכוללים מרחב בחירה הנע בין מארזים יוקרתיים למארזים בעלויות המתאימות לכל כיס.
ניתן לקבל ייעוץ בהרכבת המארזים, לפי דרישות ורצון הלקוח במטרה לתת לו את מלוא השירות ועד לשביעות רצונו המלאה.
את המארזים ניתן להזמין בכל אחת מחנויות הרשת או ישירות באתר האינטרנט של החברה המספק שירות משלוחים ללקוחות פרטיים ועסקיים, לכל רחבי הארץ.

       
אייל שבבו, מבעלי רשת צ`וקלטה אומר: "רשת צ`וקולטה, מביאה לצרכן בשורה בתחום קמעונאות השוקולד ומגוון האפשרויות למתנות, היתרון הוא שבחנות אחת, ניתן למצוא מתנות לכל צורך, מטרה ותקציב. ההתרחבות שלנו לתל אביב, מהווה עבורנו את החותמת הרשמית להפיכתנו לרשת חזקה ומבוססת, שמביאה את הבשורה לתושבי המרכז ומסמנת את הדרך לפריסה ארצית רחבה".


אחרי שביקרתי במקום ונהניתי לטעום ממגוון גדול של שוקולדים, חלקם מיובאים וחלקם עבודת יד הנעשית במיוחד עבור חנויות הרשת, אני לא יכולה שלא להסכים.
מומלץ!


אתר הבית: www.chokolata.co.il, מרכז ההזמנות 4540*