חורף 2013 By יוסי ביטון

הרשומה נכתבה בספטמבר 2012 בבלוג הקודם
    
המאפר Yossi Bitton מציג את המראה המעודכן לחורף 2013, שמצייד אותנו בהרבה תעוזה ועוצמה נשית עם פנים מפוסלות במרקם משני, שפתון עמוק ועיניים מעושנות. זה הזמן להכין את הגוונים האופנתיים לחורף הקרוב: שחור, חום כהה ובורדו עמוק

כבר בכניסה לחנות המותג חווים את האסתטיקה והנקיון של המקום המעוצב למשעי

מתחם המותג מצוי בלב שדרת האופנה הישראלית- שדרות בן גוריון 47 פינת דיזינגוף ומהווה נקודת עניין ויעד לכל חובבות האסתטיקה, כלות, מאפרים מקצועיים, ואנשי ציבור החושקים במוצרים איכותיים ובמחירים סבירים.
במקום מוצעים שעורי איפור לבודדים (250 ש"ח לשיעור פרטי של עד 90 דקות בו תלמדו על איפור בוקר וערב המותאם לכם אישית וזאת עם המוצרים שתביאו מהבית- הייתי, חוויתי, נהניתי ואני ממליצה!), איפורי ערב , איפורי כלה (כולל מחוץ לסניף- עד בית הלקוחה),עיצוב גבות, סדנאות לקבוצות (מתאים כמסיבת רווקות, מפגש חברות, אירועי יום האישה וכדומה), כיתת אמן, קורסים ארוכי טווח, ימי צילום ואפילו- השכרת הסטודיו לימי צילומים במחיר סביר של 100 ש"ח לשעה.
במתחם חדר מקלחת ושירותים לטובת הלקוחות וסטודיו צילום לנוחות מירבית, כך שכלה או כל חוגגת אחרת יכולה להגיע למקום, להתקלח, להתלבש, להתאפר ולהצטלם מבלי לנסוע ממקום למקום ולבזבז זמן יקר.
 
המאפר יוסי ביטון מחזיק בצוות מאפרים נעים ומנוסה שעושים עבור הלקוחה את המקסימום האפרי על מנת שצרגיש נינוחה ותצא מהמתחם- הכי יפה שיש! באופן אישי, עבדתי עם המאפר יוסי תורג`מן והמאפרת עדי טולדו ונהניתי מכל רגע!
צוות העובדים משתמש במוצרי המותג ( B cosmic) ולהלן התרשמותי מהמוצר שאהבתי במיוחד, כבעלת עור עם הרבה נמשים וכתמי פיגמנטציה:
מייקאפ נוזלי אקסטרא מט-
מותאם לאקלים הישראלי ולעור שמנוני הנפוץ בארץ, וכולל תוספת מסנני קרינה, ויטמין E, סיליקונים טבעיים ואפקט של מתיחת עור.
מגיע ב- 5 גוונים.
המוצר משאיר את העור חלק ונעים וללא תחושת כבדות.
הוא לא נוסה על בע"ח ואחת הגוונים מתאים לעור כהה במיוחד (מצויין לאתיופיות).
200 ש"ח

עוד מוצרים נהדרים איתם התנסיתי ואת חלקם רכשתי:
ליפסטיקים- (הגוון האדום הלוהט- אוסקר אדום, הגוון האצילי- ורוד פוקסייה קלאסי).
88 ש"ח ליחידה.
עפרון גבות- להדגשת הצבע הטבעי. מתאים לכל אחת ומומלץ בייחוד לבעלות איפור קבוע שהחל לדהות ולשנות את צבעו.

עוד תמונות מהחנות היפייפיה הנמצאת בשדרות בן גוריון 47, ת"א


ולסיום, אני חולקת אתכם את הטיפים ש המאפר יוסי ביטון, בעל המותג B cosmic לסתיו 2013-
  • לפני שמתחילים: נתחיל את האיפור בניקיון הפנים בעזרת מי פנים ולאחר מכן קרם פנים עשיר בלחות.
  • מייק אפ: נניח מייק אפ בהיר בגוון מאט בעזרת מברשת מייק-אפ באמצעות תנועות סיבוביות, ונקבע בעזרת פודרייה ופודרה HD שקופה.
  • גווני הסתיו יוצאים לפעולה: גווני העפעף זהביים במשיכות ארוכות ומחודדות לכיוון הרכות. יש להניח את הצלליות בעזרת מברשת הנחה שטוחה המאפשרת "הנחה" ו "משיכה" כאחד.
  • קו איליינר: נשרטט קו איליינר עבה ואחיד, שיוצא בדרמתיות לכיוון הרכות ומציג גוונים קרים ומלאים נוכחות בהתאם למראה הסתיו, דוגמת ירוק או כחול כהה. לצורך כך נשתמש בצלליות רטובות או איליינר ג`ל צבעוני.
  • לחיים: בעזרת מברשת סומק גדולה ואוורירית נניח גווני סומק אפרסקיים הנוטים לגוונים צהובים זהובים או ברונזריים.
  • נשיקת השלכת: להשלמת המראה נשרטט את מראה השפתיים בעזרת תוחם בגוון חום עמוק, ונמלא את השפתיים עם שפתון גוון בורדו יין חמים ועמוק - שישלים את המראה הסתווי.


יוסי ביטון
www.ybmakeup.com
בן גוריון 47 פינת דיזינגוף תל אביב