חדש על המדף

 

 

 צילומים: קשת זאבי, אפרת אשל, סטודיו אוסם, אייל קרן, PIXABAY, סטודיו בונז'ור, יחצ


אסם משיקה צורות פסטה פרפקטו חדשות ומרהיבות לשולחן חגיגי במיוחד

לקראת חג השבועות אסם יוצאת בצעד מרגש ומשיקה מהדורות פסטה פרפקטו חגיגיות להכנת מגוון מנות קולינריות וטעימות. פסטה איננה רק ארוחה יומיומית מהירה לילדים אלא יכולה להיות מאכל חגיגי ומכובד. בחג השבועות, כולנו מחפשים איך לחדש ולהרשים בשולחן החג עם מנות צבעוניות, ייחודיות ויצירתיות שיהיו כמובן טעימות. פסטה היא הפתרון האהוב על כולם לארוחה טעימה וחגיגית שקל להכין ולקצור מחמאות.

אסם מציגה את המהדורות של פסטה פרפקטו העשויה 100% חיטת דורום איכותית, המעניקות ביטחון בתוצאה, קולינריות, איכותיות וטעימות: הצורות ייחודיות, חגיגיות ומרשימות וכמובן משתלבות מעולה עם כל סוג של רוטב ומעניקות אינסוף אפשרויות לחגיגה טעימה ומפנקת:

ריצ'יולי- פסטה מסולסלת, מהצורות המובילות באירופה
רדיאטורי - פסטה בצורה שמתאימה במיוחד לרוטב סמיך
קונכיות גדולות - מעולות למילויים שונים ומפנקים
ופסטה ווזוביוטו בצורת "הר געש" - צורה מיוחדת ומעניינת למנה חגיגית. 
 

 

בנוסף למהדורות, באסם נסטלה משיקים גם מוצר חדש קבוע-
ניוקי טריקולור- ניוקי תפוחי אדמה ב3 צבעים מרהיבים עם עגבניות ותרד, ניוקי טריקולור נותן חוויה צבעונית ומרגשת למנה, ומתווסף לניוקי פרפקטו הקיים והמוביל בשוק.
 

 

לדברי ליעד שובל מנהלת הפעילות הקולינרית באסם נסטלה: "שוק הפסטה מגלגל כ- 285 מליון שקלים בשנה, הוא צומח משנה לשנה, ובשנה האחרונה צמח ב- 16%. בחודש של חג השבועות שוק הפסטה צומח מאד אל מול חודש ממוצע. בחג כולנו חוזרים לארח ולהתארח ורוצים להרשים ולארח עם מנות קולינריות חגיגיות וצורות מיוחדות שלא מכינים בשגרה לכן, השקנו מהדורות מיוחדות של צבעים וצורת חדשות שיהפכו את שולחן חג השבועות לחגיגה קולינרית טעימה ומרשימה".

כשרות מהדורות - בד"צ-העדה החרדית ירושלים, ורבנות ראשית לישראל
כשרות ניוקי טריקולור - בהשגחת הרב חזן איטליה, ורבנות ראשית לישראל




בונז'ור גאה להשיק - סדרת בגט אותנטיק בטעמים מרגשים

בונז'ור ממשיכה להרחיב את מגוון הלחמים שלה, עם סדרת בגטים חדשה - סדרת האותנטיק, בה ארבעה בגטים חדשים, השואבים השראה מהמסורת הצרפתית הקלאסית, במגוון טעמים ותוספות מיוחדים. בסדרה הבלעדית, הייחודית והחדשה ניתן למצוא בגטים חדשים, בארבעה טעמים: צרפתי לבן, כפרי עם דגנים, עגבניות מיובשות עם אגוזים וחיטה מלאה עם אגוזים. לכל הבגטים בסדרה נראות ייחודית ומרקם עשיר: פריך וקריספי מבחוץ ורך מבפנים, בטעמים ותוספות מפנקים ועם חוויה אותנטית אמיתית שתיקח אתכם ישירות לפריז.
 

 

לפני כ-30 שנה, השיקה בונז'ור בישראל את הבגט לראשונה ומאז הפך הבגט שלנו למצרך קבוע בבתים רבים בארץ. למרות שהבגט הוא אחד המוצרים הנמכרים והאהובים על הישראלים, בשנים האחרונות אנו עדים למגמת שינוי בעולם המזון, בה גם המודעות לקולינריה וגם דרישות הצרכנים למוצרי פרמיום איכותיים הולכות וגדלות. גם בסגמנטים "בסיסיים" דוגמת הלחם, הצרכנים מחפשים פתרונות איכותיים ומתמחים, כך לדוגמה ניתן לראות גידול במכירות לחמי המחמצת של כ- 50% בשנה האחרונה. עם ההבנה הזו, יצאו המומחים של בונז'ור לפתח ולהשיק סדרה חדשה של בגטים, השואבת השראתה מהמסורת הצרפתית, בכדי להביא מוצרי פרמיום טעימים ומפנקים לפינת המאפה. הבגטים החדשים פותחו בשיטות הכנה מתקדמות ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים ולאחר מבחני טעימה רבים, שיפור ודיוק של המתכונים הגיעו למוצר הטוב, האיכותי והטעים ביותר.

לקראת חג השבועות הצרכנים מחפשים אחר מוצרים חדשים איתם יוכלו לארח ולחדש בשולחן החג. בשילוב גבינות ומאפים, לחמים טריים ועשירים הינם מרכיב מרכזי בשולחן החג. סדרת הבגטים החדשה של בונז'ור תעשיר כל שולחן עם מגוון של טעמים ותוספות. בסדרה החדשה ארבעה טעמים מענגים ומשובחים:
1. בגט אותנטיק לבן בסגנון צרפתי
2. בגט אותנטיק עגבניות מיובשות ואגוזים
3. בגט אותנטיק כפרי עם דגנים
4. בגט אותנטיק עם קמח מלא ואגוזים
 

 

המומחים של בונז'ור משקיעים בכל בגט המון מחשבה ואהבה, וניתן לחוש בכך בכל ביס וביס. הבגטים החדשים מביאים את האירוח הביתי צעד אחד קדימה ומאפשרים לצרכנים ליהנות מהמומחיות של בונז'ור בעולם המאפים והלחמים. בין אם תרצו להכין כריכים משובחים או לפנק את האורחים בארוחת טעימות ומתבלים, הבגטים החדשים מושלמים לכל מטרה.


אסם פתיבר דובוני שוקולד


מותג אסם פתיבר הוא מותג הביסקוויטים האהוב בישראל עם מעל 70% ממכירות הקטגוריה.

באוגוסט 2020 אסם הרחיבה את המותג לעולם העוגיות המפנקות עם סדרת פתיבר פינוקים-

זוג ביסקוויטים וביניהם קרם שוקולדי מפנק, סדרת מוצרים אשר זכתה להצלחה גדולה בקטגוריית העוגיות.

כעת אסם ממשיכה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש:

פתיבר דובוני שוקולד - ביסקוויט פריך בצורת פתיבר ועליו 2 דובוני שוקולד חלב הממולאים בקרם חלב.


המוצר החדש זכה בציונים גבוהים במבחני הטעימה שנעשו בקרב צרכנים אך הטועמים הנלהבים במיוחד היו ילדים שהתרגשו למראה הדובונים המתוקים שעל הפתיבר האהוב ונהנו מחוויית אכילה כיפית וטעימה.
 

 


לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם: "לאור הצלחת פתיבר פינוקים, אנחנו מתרגשים להרחיב ולהעמיק את מותג פתיבר בקטגוריית העוגיות המפנקות ולהעניק לצרכנים רגעי פינוק מרגשים עם חוויות סנסוריות ייחודיות המשלבות בין הביסקוויט האהוב ובין שוקולד טעים ומפנק, והפעם בצורת דובוני שוקולד מקסימים ומתוקים שמעלים חיוך גדול על פניהם של הילדים ושל הוריהם"


ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: משולש K (חלבי) 
 
 

אסם משיקה לראשונה מנה חמה בשקית
אסם משיקה מנה חמה בשקית בשלושה טעמים: נודלס בטעם בקר, נודלס בטעם עוף ונודלס ספייסי. בכך, מעניקים חוויה קלה ונוחה לבישול ביתי מהיר כמו גם כפתרון קומפקטי לטיולים. הפורמט החדש מעניק לצרכנים את המוצר האהוב במחיר אטרקטיבי. 
 

 
 
הסדרה החדשה תושק תחת המותג האהוב, "מנה חמה", בשלושה טעמים מובילים בקרב הצרכנים הישראליים:
מנה חמה נודלס בטעם בקר ומנה חמה נודלס בטעם עוף- טעמים מוכרים ומובילים בגביעים, וכעת גם בפורמט השקית האישית.
מנה חמה נודלס ספייסי- הטעם החדש מעניק לצרכנים חוויה פיקנטית טעימה, בהמשך להצלחה המסחררת של השקת מנה חמה בטעמים חריפים וכמענה לטרנד החריף שכובש את ישראל.
המוצרים החדשים עומדים ברפורמת סימון המוצרים של משרד הבריאות ואינם מסומנים.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של החטיבה הקולינארית באסם- נסטלה: "מוצרי מנה חמה, אהובים מאוד בישראל עם נתח שוק שעומד על כ- 67%. השימושים במוצרי מנה חמה מגוונים ורבים ומתאימים לצרכים שונים, ובעיקרם מהווים פתרון טעים, מהיר ונגיש. הסדרה החדשה נשענת על יתרונות המוצר האהוב המעניק חוויה של ארוחה טעימה ב 3 דקות בלבד בפורמט אריזה חדש ובמחיר אטרקטיבי. בהתאם, אנו בטוחים שהמוצר יתקבל בהתלהבות רבה."




בכשרות חתם סופר
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.


 

"לחמניות פשתן" של "ביכורים מזון ומאפה"

ניסיתם כבר לחמניית פשתן דלה בפחמימה, עם גבינת מוצרלה איכותית ונמסה, ירקות מוקפצים ופטריות צלויות? חברת "ביכורים מזון ומאפה", המתמחה בלחמים ולחמי בריאות, מציעה ליהנות מ"לחמניות פשתן" דלות מאוד בפחמימות ועשירות באומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, מלאות בכל טוב.
הלחמניות עשויות מזרעי פשתן זהובים מקנדה. בלחמנייה יש כ-1.5 גרם פחמימה בלבד. מאחר והלחמניות גם נטולות סוכר וממתיקים, הן בעלות ערך גליקמי נמוך והן מתאימות גם לתזונת סוכרתיים, למי ששומרים על משקלם ולמי שתזונתם דלה בפחמימות.
הלחמניות נארזות טריות באריזה שומרת טריות, המאפשרת חיי מדף של למעלה מחצי שנה, ללא הקפאה. ניתן להשיג גם לחם טרי ופרוס, ולחמים קפואים. ללחמנייה מרקם מיוחד, מי שאוהב מרקם קראנצ'י – מומלץ שיטסטר את הלחמנייה. 
 

 
 
מחיר: כ-22 ש"ח לאריזת לחמניות במשקל 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק ובבתי הטבע ברחבי הארץ, ודרך אתר החברה: https://www.bikurim.co.il

"ביכורים" מציעה מתכון ללחמנייה עם פטריות צלויות ופלפלים ובצל סגול מוקפצים, חמאה וגבינת מוצרלה נמסה
באדיבות המתכונאית אריקה לוי


לחמניות פשתן חצויות
פרוסות של גבינת מוצרלה (2 פרוסות ללחמנייה)
בצל סגול – פרוס, מוקפץ בשמן זית
פלפל אדום, פרוס, מוקפץ בשמן זית
פטריות מלך, פרוסות דק, צלויות בפלאנצ'ה עם מעט שמן זית
** אפשר להוסיף שבבי סויה מסוג "שווארמה", עשויות עפ"י ההוראות

אופן ההכנה:
• להניח את חצאי הלחמנייה בתבנית אפייה מרופדת ברדיד אלומיניום ומעליו נייר אפייה
• למרוח כל חצי בחמאה. מעל אחד החצאים לפזר מעט מלח אטלנטי גס, אורגנו או טימין, שום גבישי ופפריקה (מתוקה, מעושנת או חריפה)
• לאפות בתנור ב-150 מעלות כ-10 דקות
• להוציא ולהניח על כל חצי: פרוסת מוצרלה, פטרייה, פלפל ובצל, ולהניח מעל עוד פרוסת מוצרלה. מי שרוצה להוסיף שבבי שווארמה מסויה – זה הזמן. להניח מעל את החצי השני של הלחמניה
• להגביר את חום התנור ל-180 מעלות ולאפות כ-15 דקות, עד שהגבינה נמסה





"תבואות" מציעה מתכון ללחם שטוח מקמח חומוס

באיטליה שמו פרינאטה, בצרפת שמו סוקה ואילו באורוגואי ובארגנטינה שמו פאינה.

הכירו מאכל שלמרות שהוא לא מכאן – הוא מרגיש הכי מזרח תיכוני: לחם שטוח שעשוי מקמח חומוס, שמן זית ותבלינים. חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, מציעה להכינו עם קמח חומוס איכותי ועשיר בערכים תזונתיים – ועם טוויסט ישראלי.

מקורו של הלחם הוא ככל הנראה במחוז ליגוריה, איטליה, שם הוא נקרא פָרינָאטָה(Farinata) . באזור ניס בצרפת – שם נשבעים שהם מקור המאכל - הוא נקרא סוקה .(Socca) גם הספרדים אהבו אותו ולא ברור אם הוא הגיע לדרום אמריקה עם הספרדים או עם האיטלקים. כך או כך, באורוגואי ובארגנטינה למשל שמו פאינה (Fainá), ונהוג לשים אותו מעל פיצה. ההכנה המסורתית היא בתנור אבל אפשר להכין גם במחבת. אנחנו נכין אותו במחבת ואפשר ליהנות ממנו עם או בלי דברים מעליו.
 
 


קמח החומוס של "תבואות", המיוצר מגרגרי חומוס טבעיים, עשיר בערכים תזונתיים ובהם חלבון, פחמימות מורכבות, אשלגן, ברזל, סידן ומינרלים שונים. הקמח מתאים כתחליף ביצה במתכונים שונים ומשמש גם כחומר "מדביק" בהכנת מאכלים שונים ובהם קציצות, פאקורה, סמוסה, גונדי ועוד.
מחיר: 13.90 ₪ (לאריזה של 500 גרם). כשר בהשגחת הרבנות בית שמש.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פאינה במחבת, עם טוויסט ישראלי
באדיבות המתכונאית אריקה לוי

מצרכים (למנה אחת):
1/2 בצל בינוני, קצוץ
1/2 כוס קמח חומוס של "תבואות"
1/2 כוס מים
1/2 כפית אבקת אפייה
1/2 כפית מלח
3/4 כפית שום גבישי
1/2 כפית פלפל שחור גרוס
3/4 כפית כמון
1-2 כפיות כוסברה ו/או פטרוזיליה – קצוצות דק
שמן זית
 
** גיוון: חופן פיסטוקים טבעיים, קלויים קלות במחבת, ושבורים
 
אופן ההכנה:
• לערבב היטב בקערה את כל החומרים – למעט הבצל ואבקת האפייה. להוסיף 1 כף שמן זית. לערבב. להניח בצד לשעתיים לפחות
• להלהיט מחבת בקוטר 22- 26 ס"מ (תלוי בעובי הפאינה שרוצים). להוסיף 2 כפות שמן זית, ולטגן את הבצל לשקיפות. לצנן
• להוסיף את הבצל לבלילה. לערבב היטב
• להלהיט שוב את המחבת ולהוסיף 1- 2 כפות שמן זית. בזמן זה להוסיף את אבקת האפייה לבלילה ולערבב שוב
• לצקת את הבלילה למחבת החמה. מי שרוצה פיסטוקים – זה הזמן להוסיף. לכסות ולטגן על אש בינונית כ-5 דקות. כשהזהיב/השחים, להוציא לצלחת
• להוסיף למחבת כפית שמן זית, להחליק למחבת את הצד שעוד לא מוכן, ולטגן עוד כמה דקות, עד שהזהיב
** אפשר לקחת לפיקניק/על האש ולחמם מעל המנגל על חום נמוך, עטוף בשתי שכבות של רדיד אלומיניום, או במחבת ברזל/משטח צלייה למנגל




חמוצים ושתייה במוצרי "תומר"

חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון (משנת 1983), עשרות מוצרים מצוינים וטעימים ובהם: מיצים ונקטרים טבעיים במגוון טעמים – אננס, רימון, מנגו, גויאבה ורודה, אוכמניות שחורות, אפרסק, דובדבנים, פסיפלורה, ליצ'י, חמוציות, פטל-תפוח, עגבניות, תפוזים, אשכוליות ועוד ; חמוצים וכבושים שונים ובהם קורנישונים - מלפפונים חמוצים קטנטנים בסגנון צרפתי, ישראלי, קלאסי, בחריפות מעודנת ועוד; חצילים מוחמצים, פלפלים מוחמצים מסוגים שונים, פלפל שיפקה, עגבניות ירוקות, עגבניות אדומות, פטיסון, בצלצלי פנינה, שום צעיר, אספרגוס, תירס גמדי, צלפים, כרוב לבן כבוש ועוד ; זיתים שחורים וירוקים במבחר טעמים – קלמטה, זית שחור טבעי, טאסוס, זית ירוק ממולא בשום/פלפל/תפוז, זית ירוק סורי, מרינד, נובו מבוקע ועוד.

בין המוצרים:
• מיץ אננס 100% טבעי של חברת RAUCH מאוסטריה – טעים ככה, כמו שהוא, ישר מהאריזה או להוסיף לסלט פירות מרענן
• זיתים שחורים טבעיים ושלמים – לנשנש ישר מהקופסה או להוסיף לפיצה או לסלט
• חצילים קטנים מוחמצים ("חצילים סגולים") – להוסיף לפיתה, לפלאפל וגם ליד הפיצה או תפוחי האדמה
• קורנישונים – להוסיף לכל מה שיש, כולל לחמוצים אחרים ולזיתים
 

 
 
כשרות: פרווה. הרבנות וינה, אוסטריה באישור הרבנות הראשית/ הרבנות לכשרות ארצית/ בד"צ בית יוסף/ בד"ץ מהדרין הרב רובין.
להשיג ברשתות השיווק ובמכולות.


מזון חדש לכלבים וחתולים מבית מותג האולטרה פרמיום אקאנה
ביופט, החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד, מרחיבה את מגוון המוצרים של מותג הפרמיום "אקאנה" בישראל ומשיקה מוצרי מזון חדשים ואיכותיים לכלבים ולחתולים:

מזון כלבים של אוריג'ן, מותג בת של אקאנה, לכלבים מגזע קטן- מזון יבש מלא לכלבים מגזע קטן בכל הגילאים, המיוצר מהרכיבים הטובים והטריים ביותר במטבחי החברה שבאלברטה קנדה, להזנת גוף בריא וחזק. המזון, אשר מותאם באופן ייחודי לגזעים קטנים, מכיל 39% חלבון משישה מקורות חלבון מן החי. השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג מחיר מומלץ לצרכן : 164 ₪ ו-4.5 ק"ג במחיר: 318 ₪.

סדרת מזון חדשה לחתולים המכילה 65-75% רכיבים איכותיים מהחי, ביניהם עופות חופש, דגי בר, וביצי חופש. מרכיבים אלה יוצרים שישה מתכונים טעימים, עתירי נוטריאנטים, המספקים ארוחה מלאה וטעימה בה כל חתול יתאהב. המוצרים בעלי אחוז שומן נמוך יחסית על מנת להתמודד עם נושא עודף המשקל של חתולי בית, תורמים להתפתחות בריאה של השיער והפרווה, צמיחה של עצמות ושרירים חזקים, בריאות מערכת העיכול והחיסון, התפתחות ותפקוד בריאים של העיניים והמוח. 
 

 
 
המזונות בסדרה: אקאנה חתלתולים, אקאנה אינדור, אקאנה ארוחת דגים ואקאנה אולטרה עוף. השקים מגיעים במשקלי 1.8 ק"ג במחיר מומלץ לצרכן: 110 ₪ ו- 4.5 ק"ג במחיר: 213 ₪

להשיג בחנויות מזון וציוד לחיות מחמד המובחרות




BEAR - חטיפי פירות מרכיבים טבעיים בלבד בצורת "יו-יו"
בשלושה טעמים נהדרים: תות, מנגו ופטל

חטיפי BEAR מכילים 100% פירות וירקות, ללא כל תוספות וללא תוספת סוכר ומיועדים לפעוטות ולילדים החל מגיל - 3
100% פרי, 100% FUN

דיפלומט, החברה המובילה בישראל במכירות והפצה למוצרי צריכה ומזון, מביאה לישראל בשורה בתחום חטיפים לילדים.
חטיפי פירות לילדים של המותג הבינלאומי BEAR שמיועד לפעוטות ושייך לקונצרן המזון הבלגי LOTUS BAKERIES.
חטיפי BEAR הם חטיפים שעשויים רק מפירות אמיתיים שעברו ייבוש עדין על מנת לשמור על הערכים התזונתיים של הפרי ומגיעים בצורת יו-יו להנאה מרבית.
החטיפים מכילים 100% פירות וירקות, ללא כל תוספות וללא תוספת סוכר והם מיעדים לפעוטות ולילדים.
חטיפי BEAR מגיעים בשלושה טעמים נפלאים המותאמים לילדים: תות, מנגו ופטל.
 

 

ניתן להשיג: ברשת סופרפארם ברחבי הארץ ובאתר האון ליין
מחיר מומלץ למארז שמכיל 5 יחידות: 19.90 שקלים
מתאים לילדים החל מגיל 3




פותחים את הקיץ עם בגד הים Huggies Little Swimmers

הפתרון המושלם עבור ההורים בקיץ. בגד הים החד פעמי שאינו מתנפח במים, אלסטי ונוח לתנועה, קל ופשוט להחלפה


עונת הקיץ בפתח וחג השבועות מסמן רשמית את פתיחת עונת הרחצה. כמו כולנו, גם עבור הקטנטנים שלנו קיימים בשוק מוצרי חובה לקיץ מושלם ובילוי נוח במיוחד בבריכה או בחוף הים. מותג האגיס, המוכר בחיתולים ובמגבונים המצוינים שלו, המבין את צרכי התינוקות ושואף לשפר את איכות חיי ההורים מציע עבור התינוקות שלכם את Huggies Little Swimmers- בגד הים החד פעמי שאינו מתנפח במים, בניגוד לחיתול רגיל, ובכך מאפשר לתינוק חופש תנועה מלא בסביבת הרחצה. בנוסף, בגד הים של Huggies Little Swimmers הוא אלסטי ונוח לתנועה, בעל מותנית גמישה 360 העוטפת את התינוק להתאמה מיטבית לגופו ודפנות המסייעות בהגנה מפני בריחות בתוך המים. הודות לסקוצ'ים הניתנים לפתיחה בצדדים תוכלו להחליף את בגד הים בקלות ובפשטות במהלך הביקור בבריכה או בחוף הים.




מידה S/M - משקל 7-15 ק״ג
מידה L - משקל 12-18 ק״ג

להשיג ברשתות השיווק והפארם



קלינקס משיק Comfort™ Kleenex Allergy

קלינקס, מותג הטישו המוביל והמוכר בזכות הנייר הרך והאיכותי שלו משיק טישו היפואלרגני, אשר נבדק דרמטולוגית ומיוצר ללא כל תוספי ריח העלולים לייצר גירוי לסובלים מאלרגיה.
Kleenex Allergy Comfort, פותח במיוחד לשימוש עבור עור הפנים העדין בעת אלרגיה עונתית.

מסקר שנערך על ידי קימברלי קלארק עבור קלינקס עולה ששיעור הסובלים מאלרגיות בישראל עומד על 24%, מתוכם 33% סובלים מאלרגיה לאורך כל השנה ו-36% סובלים מאלרגיה בממוצע 3 חודשים בשנה.
במחקר, שפורסם לא מזמן בכתב העת Proceedings of the National Academy of Sciences והתמקד בצפון אמריקה נטען כי קיים קשר הדוק בין התחממות כדור הארץ להחמרת האלרגיה והארכת תקופת האלרגיה העונתית ונמצא כי הצורך במוצר ייעודי לתקופה זו, עקב כך מתחזק.
 

 

התסמינים הנפוצים אצל הסובלים מאלרגיה הינם אף מגורה ונוזל, עיניים דומעות וכל ריח חריג, או בושם יכול להחריף את התחושה האלרגית, לשם כך פותח המוצר הייעודי - Kleenex Allergy Comfort, מוצר היפואלרגני, אשר נבדק דרמטולוגית לעור הפנים העדין, נבדק אופטלמולוגית על ידי רופאי עיניים והותאם לשימוש גם סביב עיניים דומעות ומגורות, ללא תוספים ותמציות העלולות לייצר גירוי נוסף, בעל 3 שכבות עדינות, רכות וסופגות ובמארז נח לנשיאה.

ניתן להשיג את Kleenex Allergy ברשתות השיווק והפארם החל מחודש מאי 2021.




חברת כצט (CTS) משיקה: "Femina Retro" תחליב רחצה אינטימי המעושר בתמצית כותנה ובעיצוב יוקרתי

קפיצה משנות ה20 של המאה הקודמת למאה הנוכחית: חברת "כצט" (CTS), אחת מחברות הפארמה המובילות בישראל, משיקה החודש מהדורה מיוחדת של פמינה, תחליב רחצה אינטימי המועשר בתמצית כותנה ובעיצוב יוקרתי בהשראת שנות ה20, כמחווה לשנות הקמתה של החברה.
לרגל המאורע, בין רוכשות הסדרה תוגרל חופשה זוגית בסיישל.
את הפעילות בחרה החברה לתקשר על גבי האריזה, תוך שימוש בטכנולוגיית מציאות רבודה, על מנת לאפשר למשתמשת לחוות בלייב את רוח התקופה.
 

 

תחליב הרחצה האינטימי "פמינה כותנה - רטרו", המצטרף לסדרת "פמינה" (בניחוחות "חמוציות", "אלוורה", "שמן המפ" ו-"קוקוס"), בעל רמת חומציות 3.5 PH המותאמת לאזור האינטימי, משמר את האיזון העדין ותורם לחיזוק ושיפור ההגנה הטבעית של הגוף. תחליב הרחצה החדש מועשר בתמצית כותנה, בעל פורמולה ייחודית המכילה חומצה לקטית ורכיבים טבעיים המופקים מחלב, כאשר שימוש יום יומי במוצר יעניק לנשים תחושת רעננות ובטחון.

אורית גזית, סמנכ"ל חטיבת הפארמה של כצט: "כמובילי קטגוריית תחליבי הרחצה האינטימיים לנשים, אנו רואות חשיבות בחדשנות ובשורה לצרכנית הישראלית. המהדורות המיוחדות שלנו הפכו למסורת ומאפשרות לעוד ועוד מעגלי נשים להתנסות במוצרים שלנו וליהנות מהיתרונות שלהם. השנה, החלטנו לצאת עם מוצר המזכיר אלמנטים משנות ה-20 כמחווה לשנות הקמת החברה. הכותנה, הזהב, העיטורים, השמלה וכמובן ריקוד הצ'רלסטון - מקבלים חיים באמצעות טכנולוגית מציאות רבודה אשר אנו עושים בה לראשונה שימוש כדי לתקשר מבצע".

את המוצר החדש ניתן יהיה להשיג ברשת סופר פארם ובבתי המרקחת הפרטיים, כאשר המחיר לצרכן ינוע בין 29.90-34.90 ש"ח. פעילות ההגרלה תתקיים עד ה-15.6.2021.





חברת 'רויאל קנין' מכריזה זו השנה השנייה על קמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים וההתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור
 
  • חדש: קיטים לגורים עם מזון יבש המותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים המותאמים במתנה
  • שיתוף פעולה ייחודי במסגרתו בכל אימוץ של גור כלבים או חתולים, דרך עמותות האימוץ ו'תנו לחיות לחיות', מקבלים במתנה ערכת מזון לגורים לתקופה הראשונה וקיט נשיאה ייחודי המאפשר לשאת את גור החתולים בבטחה לביתו החדש
  • מטרת הקמפיין להגביר מודעות לחשיבות המזון הייחודי שיש להעניק לגורים בשנה הראשונה לחייהם ולעודד הרגלי תזונה נכונה ומותאמת לחיים בריאים

בישראל ישנן כמיליון חיות מחמד, מתוכן כ- 600 אלף כלבים ויותר מ- 300 אלף חתולים. בתקופת הקורונה נרשם זינוק של *כ- 70% באימוץ בעלי חיים בישראל ובעולם, כאשר עיקר האימוץ הוא של גורים. רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, יוצאת זו השנה השנייה בקמפיין "חיים בריאים מהרגע הראשון" לעידוד מודעות לצרכים התזונתיים והתפתחותיים בשנה הראשונה לחייו של הגור.




קיטים מיוחדים לגורים.
הקמפיין ילווה בהשקת קיטים המכילים מזון יבש מותאם לשלב הגורות ו-2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה. הקיטים מיועדים לכלבים ולחתולים עד גיל שנה ויימכרו באריזות משתנות, במחירים שנעים בין 90 ₪ ל-179 ₪ (המחיר הסופי נקבע ע"י הקמעונאי בלבד). את הקיטים ניתן להשיג בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד ובמרפאות הווטרינריות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי.


מפרט הקיטים:
• קיט למזונות גורי חתולים (מגיל 4 חודשים ועד גיל שנה)– מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
• קיט למזונות אם & גור חתולים (מגיל לידה ועד 4 חודשים)– מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
• קיט אסקטרה סמול פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן מאוד (גודל בבגרות עד 4 ק"ג) מגיל חודשיים ועד גיל שנה – מכיל שק של 1.5 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
• קיט מיני פאפי – מזון לגור כלב מגודל קטן (גודל בבגרות עד 10 ק"ג) – מכיל שק של 2 ק"ג מזון יבש + 2 פאוצ'ים של מזונות רטובים מותאמים במתנה.
 

 

שיתוף פעולה עם עמותות אימוץ בעלי חיים.
כחלק מפעילות החברה לעידוד 'אימוץ אחראי', רויאל קנין יוצאים בשיתוף פעולה עם 'תנו לחיות לחיות' ועמותות אימוץ נוספות במסגרתו כל מי שיאמץ גור כלבים או חתולים יקבל קיט גורים של רויאל קנין המותאם לתקופה הראשונה בחיי הגור. כמו כן, יקבלו המאמצים קיט נשיאה ייחודי המאפשר לשאת את גור החתולים בבטחה לביתו החדש או למרפאה הווטרינרית.

העלאת המודעות לחשיבות הרגלי תזונה בריאים לגורים.
על פי נתוני רויאל קנין**, תקופת הקורונה הביאה ל"שדרוג" במעמד חיות המחמד ושינויים בהרגלי התזונה. מרבית בעלי חיות המחמד נוטים "לפנק" את ההולכים על ארבע בחטיפים ובמזון אנושי, למרות הידיעה כי מזון איכותי והרגלי אכילה מותאמים תורמים לבריאות חיית המחמד. בנוסף, כ-60% מבעלי גורי הכלבים והחתולים עוברים מוקדם מידי למזון המיועד לחיות מחמד בוגרות ואינם מודעים לכך שהדבר העלול להוביל לבעיות בריאותיות והתפתחותיות ארוכות טווח.

לדברי ד"ר פול סלון, מנהל הקשרים המדעיים ברויאל קנין ישראל: "להחלטות אלו השפעות ארוכות טווח ומשמעותיות על בריאות הגורים, ולדבריו תזונה בריאה ומותאמת לצרכים החיוניים של השלבים הראשונים בגדילה הינה אבן יסוד לחיים בריאים בבגרות.
כדאי לזכור שהמזון הרגיל של הכלב מותאם לו ולבריאותו ולכן לא כדאי להגזים עם פינוקים ולהקפיד על כך שעדיין 90% מהמזון יהיה המזון הרגיל שלו", מסביר ד"ר סלון. "במידה ומעוניינים 'לפנק' את הגור, אפשר לשלב עם המזון היבש גם מזון רטוב שמכיל את כל הרכיבים התזונתיים הנחוצים שיש במזון הרגיל שלו".
קלרווי סולן, סמנכ"לית תקשורת תאגידית של רויאל קנין מוסיפה ואומרת "יש לזכור כי במהלך תקופת החיים הראשונה, הגורים עוברים תהליכים ושינויים רבים שישפיעו עליהם למשך חייהם. יש להקפיד לבקר אצל וטרינר באופן קבוע כדי להבטיח את בריאותם של חברנו האהובים, שכן לעיתים קיים קושי להבחין בתסמינים ובמחלות".


* נתוני צער בעלי חיים רמת-גן
**הנתונים מתייחסים לבעלי כלבים וחתולים בישראל בשנת 2020