חדש על המדף

 

 

 צילומים: קשת זאבי, סטודיו אוסם, יחצ סוגת, יחצ רויאל קנין

 

 בייגלה "כפיות" בטעם בצל עם שומשום מבית אוסם

לקראת יום העצמאות וחג השבועות הבאים עלינו לטובה, בייגלה "כפיות" בטעם בצל עם שומשום מהווה גיוון משמעותי על השולחן של הצרכן הישראלי.

לאחר שהושק לראשונה ב-2019 והפך להצלחה, בייגלה אסם בצורת "כפיות" מושק בטעם חדש במהדורה מוגבלת – בצל עם שומשום.

בייגלה אסם הוא המותג המוביל בישראל בקטגוריית הבייגלה. כיום קיימים בשוק שני טעמים של בייגלה כפיות: בסגנון כפרי עם שומשום, קצח ומלח ים, ובסגנון איטלקי עם שומשום, פרג שום ומלח ים.
 

 

ממחקר שערכה אסם עולה כי 40 אחוז מאוכלי הבייגלה נוהגים לטבול אותו בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה וחומוס. בייגלה "כפיות" מהווה חדשנות בתחום, המקנה חווית אכילה מיוחדת הכוללת "טבילת" הבייגלה בדיפ.

עינת מוסקוביץ', מנהלת תחום החטיפים באסם-נסטלה: "הצרכן הישראלי אוהב גיוון וחדשנות, הוא מקבל בפתיחות מוצרים וטעמים חדשים, והטעם החדש אשר ייצא במהדורה מוגבלת הוא תוספת מרעננת לטעמים הקיימים בסדרה. אנו מאמינים שהשקה תרגש את הצרכנים ותיתן מענה טעים לחוויית ה- Dip "

כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית ירושלים, רבנות מקומית יוקנעם.



לקראת יום העצמאות, ל"ג בעומר וחגיגות הקיץ - אסם משיקה קטשופ על האש

אסם, מובילת שוק הקטשופ בישראל, משיקה מהדורה מיוחדת של קטשופ 'על האש' לקראת תקופת המנגלים הקיציים, ששיאם ביום העצמאות ול"ג בעומר הקרבים.

קטגוריית הרטבים גדלה בשנה האחרונה (2020) ב 11.3% וכעת עומדת על כ- 460 מיליון שקלים בשנה, כאשר אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא רטבי שולחן, רטבים לחיצים בטעמים מיוחדים וכאלו התואמים מאכלים ספציפיים. בהתאם, אסם-נסטלה התקדמה צעד נוסף ובחרה לקחת את הקטשופ האהוב ולשלב אותו עם טעמים פופולאריים של רוטבי השולחן השונים. בכך, יצרה את קטשופ 'על אש' המעניק טעמים חדשניים ורלוונטיים שישביחו כל על האש עם מינימום מאמץ ומקסימום טעם.

קטשופ "על האש" מותאם במיוחד כמטבל לבשרים שהוכנו על האש או במחבת הביתי. הוא מעשיר ומשדרג את טעמם עם תיבול עשיר וספייסי והולך עם הכל, קבב, נקניקיות, המבורגרים ובשרים על האש, מה שהופך את המנגל המשותף לחוויה טעימה ומהנה.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "קטשופ הוא מוצר תיבול אהוב ביותר בישראל ובעולם. באופן כללי קטגוריית רטבי התיבול צומחת וגדלה מאד בשנים האחרונות, ולכן לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק את קטשופ על האש, קטשופ נהדר בתיבול נפלא שמותאם בדיוק לחיך הישראלי ומשביח כל "על האש". אין צורך בחשיבה או הכנה מראש – פשוט מביאים את הקטשופ ונהנים. קטשופ על האש משתלב מצוין עם נקניקיות, קבב, המבורגר, חזה עוף ועוד ".




בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות .
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.



סוגת מרחיבה את סדרת הקטניות ומשיקה חומוס קטן

לקראת חגיגות יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל, סוגת משיקה קטנית חדשה- גרגרי חומוס בגודל קטנטן, בעלי טעם מעודן וקליפה עדינה שאין צורך לקלף, המתאימים במיוחד להכנת הממרח האהוב בישראל- חומוס

סוגת, המביאה לצרכן הישראלי מבחר קטניות מהמשובחות והאיכותיות ביותר בעולם, משיקה לקראת חגיגות יום העצמאות קטנית חדשה מסדרת החומוס – "חומוס מיני" - גרגרי חומוס קטנים, המושלמים להכנת ממרחי חומוס בקלות ובנוחות. החומוס הקטן בעל קליפה דקה, שלא נושרת מהגרגרים במהלך הבישול, דבר המקל מאוד על הכנת הממרח ומייצר ממרח במרקם חלק יותר. כמו כן, הוא מאופיין בטעם עדין ובמרקם רך, המשביחים את טעמו של ממרח החומוס האהוב. 
 

 

חומוס הינו קטנית העשירה בפחמימות בצורת עמילן, חלבון, סידן, ברזל, מגנזיום ואשלגן וכן בוויטמינים מקבוצה B. כאשר מכינים חומוס טרי בבית הוא נחשב לבריא יותר ואף לפחות משמין.

הקטניות של סוגת נבחרות בקפידה בארץ המוצא מהן מובאות, עוברות תהליכי ניפוי, ניקוי ובירור בטכנולוגיה חדשנית, רק המובחרות והאיכותיות מועברות לאריזה ללא מגע יד אדם ומגיעות אל הצרכנים במלוא הטעם והאיכות האפשריים. סוגת מציעה מבחר קטניות רחב, כגון סוגי שעועית, חומוס ועדשים ועוד, המהוות תוספת של טעם ובריאות לכל המשפחה.





אריזות החומוס שוקלות 500 גרם, הן בעלות כשרות פרווה בהשגחת הבד"ץ וישווקו בכל רשתות השיווק, המינימרקטים והמכולות ברחבי הארץ.


סוגת המובילה את שוק הקטניות, האורז והסוכר בישראל, היא חברה לשיווק והפצה של מוצרי מזון שהם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי. החברה פועלת מאז שנות החמישים של המאה הקודמת והמפעל משתרע על פני כ-100 דונם בקרית גת. לסוגת מגוון רחב של מוצרים, החל מסוגים רבים של קטניות ואורז ועד לקמח, תבשילים אישיים, פתיתים ועוד. כל זאת תוך הקפדה על תהליכי איכות וטעם של חומרי הגלם המשובחים ביותר, לאורך כל הדרך מהשדה ועד לצלחת.


"אפטר ג'ל"- ג'ל להרגעת העור לאחר עקיצות

סדרת טפטפים בייבי-באזז: סדרת מוצרים בעלת רכיבים ירוקים על בסיס שמן ציטרונלה, להגנה על הפעוט בבית ובחוץ, היחידה המותרת לשימוש כבר מגיל 3 חודשים.

הסדרה הייעודית מכילה תערובת ייחודית של שמנים טבעיים היפו-אלרגניים אשר נבדקו קלינית ומותאמים גם לעור רגיש, ללא פרבנים, ללא SLS, ללא חומרי הדברה ובעלת רכיבים ירוקים, דוגמת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום הידועים ביעילותם ומתאימים במיוחד לשהייה מחוץ לבית ובטבע.
סדרת בייבי-באזז היא היחידה המותאמת לשימוש בתינוקות מגיל שלושה חודשים ומעלה.

הסדרה כוללת ארבעה מוצרים:

  "בייבי-באזז רול-און"
מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון ושמן גרניום. מועשר באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
80 מ"ל. 
 
  "בייבי-באזז מגבונים"
מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב לימון ושמן גרניום. מועשרים באלוורה, אלנטואין, ויטמין E ותמצית צמח הנים, להרגעת העור במקרים של אדמומיות ופריחה.
20 מגבונים באריזה אישית. 
 
  "בייבי-באזז שמנים ארומטיים"
לסביבת הפעוט, מכיל תערובת ייחודית של שמנים טבעיים הכוללת שמן ציטרונלה, שמן עשב הלימון, שמן גרניום ושמן פפרמינט הידוע ביעילותו ומתאים במיוחד לשהייה בבית ומחוצה לו, לטפטוף בסביבת הפעוט.
10 מ"ל. 
 
 "בייבי באזז אפטר-ג'ל"
להרגעת העור במקרה של גירויים לאחר עקיצות יתושים וחרקים מעופפים אחרים. מכיל אלמטואין, תמצית צמח הקמומיל וציטרונלה.




מחיר מומלץ לצרכן : 19.90-32.90 ש"ח
להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים ללא מרשם רופא.


סדרת "טפטפים" הינה 'סדרה אחות' לסדרת "טיפטיפות" הוותיקה והיא נהנית מהידע הרב שצברה כצט בתחום מוצרי התינוקות.

 

מוצר חדשני המסייע בזיהוי דם בשתן המעיד על בעיה נפוצה בקרב החתולים

רויאל קנין משיקה: HEMATURIA DETECTION - המסייע בזיהוי נוכחות של דם בשתן החתול, המופרש בארגז הצרכים
המוצר החדש מגיע בצורת גרגירים קטנים ולבנים שקל לפזר על מצע ה"חול" בארגז הצרכים של החתול ובכך מסייע בזיהוי מוקדם של בעיות במערכת השתן התחתונה, בעיה נפוצה ומשמעותית בקרב חתולים.
מנכ"ל רואיל קנין ישראל: "בשורה למגדלי החתולים בישראל".
רויאל קנין (Royal Canin), היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, משיקה בישראל את HEMATURIA DETECTION, מוצר חדשני לזיהוי דם בשתן החתול המופרש בארגז הצרכים .
המוצר מגיע בצורת גרגירים לבנים קטנים המיועדים לפיזור על מצע ה"חול" בארגז הצרכים של החתול. לאחר פיזור הגרגירים על המצע יש לבחון יום -יום אם צבע הגרגירים הפך לכחול. במידה וכן, התוצאה חיובית, כלומר נתגלה דם בשתן החתול, דבר המצביע על בעיה בדרכי השתן ומומלץ לפנות לווטרינר. כתלות בתדירות החלפת המצע, פיזור חד פעמי של הגרגירים מאפשר מעקב של 3 שבועות עד חודש. גרגרי ®HEMATURIA DETECTION מכילים טטראמתיל בנזידין Tetramethylbenzidine (TMB), מולקולה שנחקרה על ידי וטרינרים, המאפשרת את שינוי צבע הגרגירים לכחול כאשר באה במגע עם המוגלובין.
 

 
 
מחלות דרכי השתן התחתונות אצל חתולים המכונה FLUTD משפיעות על חתולים רבים ברחבי העולם. לעתים קרובות מדובר בדלקת שלא על רקע זיהומי המכונה FIC, ועלולות להיות לה השלכות חמורות על בריאות חיית המחמד. מערכת השתן של החתול עשויה ללקות בדלקת או לסבול מהצטברות של קריסטלים בשלפוחית השתן. קריסטלים אלו עלולים בסופו של דבר להתגבש ולהצטבר ולחבור ליצירת 'אבנים' העשויות לגרות את מערכת השתן ואף לחסום את מעבר השתן, דבר המהווה מקרה חירום וטרינרי בשל סכנת חיים מיידית.
הגורמים ל-FIC שונים ומגוונים, המחלה לא מובנת לחלוטין אך נראה שחתולים סובלים מהמחלה ונוטים לפתח דלקת סטרילית כתוצאה משילוב של גורמים, לרבות נטייה לשתות מים בכמות נמוכה מהמומלץ, לחץ נפשי (סטרס), היעדר פעילות או חיים בתוך הבית, מחסור בגירוי סביבתי, ואף ארגז חול המונח בצורה לא נגישה. חתולים הסובלים מעודף משקל או מהשמנת יתר נוטים יותר לחלות בדלקת, אבנים וחסימות של מערכת השתן התחתונה.
חשיבות התזונה הבריאה:
אם החתול מאובחן על ידי וטרינר מוסמך כסובל מאבנים בדרכי השתן, תזונה ייעודית תסייע לבריאות טובה ולשיפור מצבו. כמובן שיש לזכור לתת לחתולים גישה למי שתייה נקיים וטריים, על מנת לסייע בשמירה על בריאות מערכת השתן. דרך נוספת להרבות בנוזלים היא הזנה במזון רטוב (שימורים) בו קיים אחוז גבוה של נוזלים היכולים לסייע לחתול במתן שתן.
מעבדות רויאל קנין פיתחו מזונות בהתאמה אישית לחתולים, המומלצים ע"י ווטרינרים, לשמירה על בריאות דרכי השתן:Urinary S/O - מזון יבש ייעודי, מאוזן ומלא להזנת חתולים בוגרים, עם אבחנה של אבני סטרוויט או קלציום אוקסלט בשלפוחית השתן, בנוסף קיימת גם פורמולה למזון רטוב : Urinary S/O Feline, Urinary S/O Chicken Slices In Gravy.
 

 
 
המוצר החדש HEMATURIA DETECTION מיועד לחתולים בכל גיל ויימכר בערכה המכילה-2 שקיות של 20 גרם כ"א, במחיר שנע בין 95-99 ש"ח. הערכה תשווק במרפאות הווטרינריות המורשות ברחבי הארץ ומחירן הסופי נקבע על ידי הקמעונאים באופן בלעדי. יש לקרוא בעיון את ההוראות לפני שימוש, ולפענח את התוצאות רק במידה והשימוש נעשה על פי ההוראות וההמלצות.
אתי בן דוד מנהלת ערוץ הווטרינרי רויאל קנין ישראל: "להערכת הווטרינרים בישראל, בעיות בדרכי השתן היא אחת משלוש הבעיות הרפואיות הרווחות בקרב חתולים בארץ, לכן אנו שמחים להשיק את המוצר החדש HEMATURIA DETECTION בישראל, לסייע לבעלי החתולים לזהות את הסימנים לבעיות הללו בשלב מוקדם וכך להגיע לרופא וטרינר על מנת לקבל את טיפול המתאים, ולהימנע מבעיות בריאותיות והשלכות ארוכות טווח הנובעות מהן."


אודות רויאל קנין (Royal Canin)
כבר יותר מ-50 שנה רויאל קנין מחויבת לספק פתרונות לתזונה בריאה לכלבים וחתולים תוך כדי שיפור איכות חייהם. החברה שנוסדה בשנת 1968 על-ידי הווטרינר הצרפתי ז'אן קסארי, עובדת מאז בשיתוף פעולה עם תזונאים, מגדלים מקצועיים ורופאים וטרינרים מסביב לעולם, ושמה לה למטרה לשפר את איכות חייהם ובריאותם של כלבים וחתולים ולהרחיב את המחקר הרפואי בשיתוף פעולה עם מומחים לתזונת בעלי חיים. הגישה הייחודית של רויאל קנין מציבה את הדרישות הייחודיות של כלבים וחתולים בראש סדר העדיפויות ובלבד תהליך המחקר והפיתוח חדשני.
בהתאם לגיל, סגנון החיים, גודל, הגזע או רמת הפעילות הגופנית, פיתחה החברה מגוון רחב של מוצרים המבוססים על מדע, במטרה לפתח דיאטות לצרכיו הייחודיים של כל כלב וחתול. מוצרי החברה מבוססים על פורמולות שיוצרו בקפידה ומשווקים בחנויות המתמחות במזון לחיות מחמד, במרפאות ובבתי חולים וטרינריים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם באימרג שבדרום צרפת והיא פועלת בלמעלה מ-100 שווקים בשיתוף פעולה עם כ- 7,153 שותפים ברחבי העולם, המציבים כלבים וחתולים במקום הראשון מדי יום.
למידע נוסף, בקרו ב-
www.royalcanin.com/il