50% הנחה על כל מוצרי הלגו ברשת אימג'נריום מתנה מדומינוס פיצה



דמי חנוכה? יש על מי לבנות דומינו'ס פיצה ואימג'ינריום ישראל יוצאות בשיתוף פעולה ייחודי מסוגו: במסגרת הפעילות, החל מהיום תציע דומינו'ס פיצה, רשת משלוחי הפיצה הגדולה והמובילה בישראל, לכל לקוחותיה הקונים ברשת (בכל האמצעים, אתר, אפליקציה, טלפון, הזמנה במקום) שובר הנחה בסך 50% על כל אחד ממוצרי הלגו הקיימים ברשת הצעצועים אימג'ינריום. לרשת אתר סחר ושלושה סניפים: סניף גן העיר (קומת המזרקה) וסניף דיזינגוף סנטר (בניין A קומה שלישית מול "למטייל") בתל אביב וסניף קניון ארנה בהרצליה.

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה: "כחלק מהיותה מובילת שוק הפיצות בישראל, וכמי שמאמינה בסלוגן "באנו לעשות שמח", אנו מנסים כל הזמן, גם במסגרת שיתופי הפעולה שלנו, להביא ערך נוסף ללקוחות. אנו שמחים לספק להורים ובמיוחד לילדים את היכולת ליהנות מערכות הלגו הכה ייחודיות במחיר הכי טוב שניתן יהיה למצוא אותם בישראל בשלושת השבועות הקרובים".


גל קריינר , מנכ"ל אימג'נריום ישראל: "אימג'ינריום ישראל שמחה על שיתוף הפעולה שיאפשר לילדי ישראל ליהנות ממוצרי "לגו" הנמכרים בחנויות הרשת יחד עם מגוון רחב של צעצועים באיכות ובטיחות ברמה הגבוהה ביותר. לכבוד המבצע, משיקה הרשת את אתר הסחר החדש שלה בו יוכלו הלקוחות לקנות מבלי לצאת מפתח הבית."


אז איך אפשר לקבל 50% הנחה על כל מוצרי הלגו ברשת אימג'נריום? כל המזמינים מדומינו'ס, במהלך תקופת המבצע, יקבלו עם החשבונית הביתה גלויה הכוללת קוד קופון להנחה (קוד חד ערכי). כדי ליהנות מההנחה נכנסים לאתר אימג'נריוםwww.imaginarium.co.il , מקליקים על עמוד המבצע של לגו, בוחרים את מוצרי הלגו שרוצים לרכוש ובעמוד החשבון מזינים את קוד הקופון. לחילופין, לאלו שמעוניינים לקנות פיזית ברשת אימג'נריום, כל שעליכם לעשות זה להיכנס לאחד מסניפי הרשת, לבחור את הלגו שאוהבים, להציג בקופה את הקופון שקיבלתם דרך הגלויה או הניוזלטר ולקבל את ההנחה בתמורה.