רשת האופנה Cubica מקבלת את החורף בקולקציה מפתיעה ומרגשת לסתיו חורף 2017-18




צילומים: קשת זאבי, לנס הפקות

 

אני מתה על דברים יפים לבית! מי שמכיר ואוהב אותי יודע שאלי מגיעים עם פיצ'פקעס עיצוביים. על כן, ברור שאני שורצת לא מעט בחנויות לעיצוב הבית.

 
 
 
 


אבל, אם יש משהו שאני לא אוהבת זה להסתובב בין חנויות. אני אוהבת למצוא הכל באותו המקום ולדעת שאני מסודרת מבחינת קניות. לא אוהבת להסתובב בקניון עמוסת שקיות מחנות לחנות. רוצה להכנס לחנות אחת ולמצוא שם הכל!
לצערי, עד לא מזמן לא הכרתי אפשרות כזו.


עכשיו, כשהכרתי את קוביקה ואני יודעת שזה אפשרי- חוויית השופינג שלי תשתנה.


 
 
 

בקוביקה אפשר להכנס עם ידיים ריקות ולצאת בידיים עמוסות שקיות ולא להצטרך להכנס לחנויות נוספות בקניון. תמצאו שם הכל- דברים יפים לבית, צעצועים לילדים, ערכות יצירה, הנעלה, הלבשה, תכשיטים, טקסטיל להלבשת הבית ועוד...


 
 
 
 
 
 
העונה רשת האופנה קוביקה מציגה קולקציה עשירה ומלאה בצבעים וגוונים מעושנים שירעננו את המלתחה לחורף הקרוב.

קולקציית החורף של רשת האופנה קוביקה מציעה מגוון רחב של פריטים החל משמלות, חולצות, נעליים ואביזרים לבית מלאי סטייל ושיק .

 
 
בין הפריטים ניתן לראות: סניקרס שרוך סאטן, מגפונים עם רצועות להשלמת מראה שיקי, נעליי בלרינה עם ניטים ופרווה, נעליי סירה ומוקסינים, שמלות יומיומיות, פוטר ואוברסייז, ג'ינסים, טייצים, מכנסיים מחוייטים עם טוויסט, תיקי גב, מנורות מעוצבות לבית, נרות ריחניים לבית ועוד.

 
 
כמו כן, ישנן שלל גזרות שיהפכו את הטוטאלוק לייחודי, מלא בסטייל ומנצח לסתיו-חורף הקרובים. 

 
 
 
 
 
 

טווח מידות: XS-L, 32-42
טווח מחירים: 50-450 ש"ח
 
ניתן להשיג ברשת חנויות קוביקה:
הראשונים 1 כפר שמריהו, משכית 32 הרצליה פיתוח, הברזל 21 רמת החייל, עתיר ידע 4 כפר סבא קניון אושילנד, מנחם בגין 132 ת״א קניון עזריאלי