בכורה בישראל! 'הקרקס הרוסי על הקרח' במופע מרהיב וקסום לכל המשפחה: "עליסה בארץ הפלאות" 01-20.12.2017 ברחבי הארץ (גם בימי חנוכה)




המופע שאסור לכם לפספס מגיע בדצמבר לישראל. "עליסה בארץ הפלאות"  מופע חדש ומרהיב על הקרח על פי סיפרו של לואיס קרול הוא מופע החלקה בינלאומי ראשון מסוגו בעולם עם כוריאוגרפיה ייחודית ומרשימה, 20 רקדנים, למעלה מ- 300 תלבושות ססגוניות, אקרובטיקה עוצרת נשימה ושילוב של טכנולוגיות חדשות, אפקטים אור-קוליים ותלת מימד!

המופע עוקב אחר עליסה למאורת הארנב. הצופים פוגשים את הדמויות האהובות מהסיפור: עליסה, הארנב, החתול, מלכת הקלפים, הכובען המטורף – כשכולן מחליקות על הקרח. במהלך המופע הצופים חווים אתה את הדברים המופלאים שקורים בארץ הפלאות.

 

הבמאי הקפיד להיצמד לעלילה המקורית תוך שילוב של קטעי מחול, אקרובטיקה וקרקס. "היכן האמת והיכן החלום?" – קשה להבחין ביניהם במופע הזה. במקרה הזה "האמת" – היא בלט על הקרח, אלגנטי ונלהב, המשלב את אמנות הקרקס הרוסי המסורתי, בימוי חדש וכוריאוגרפיה מוקפדת, תלבושות ססגוניות ומוסיקה מרתקת. זה למעלה מ-50 שנה ש'הקרקס הרוסי על הקרח' משמח את ליבם של הצופים בכל העולם באמנות המרשימה והייחודית שלו.



כל זה הופך את "עליסה בארץ הפלאות" על הקרח למופע קסום שכל משפחה תהנה ממנו!
משך המופע: שעה ו-40 דקות, כולל הפסקה
*רכישת כרטיס הכרחית לילד בכל גיל, מומלץ לגילאים 2 ומעלה