מחסני הנמל מזרנים- חדרי שינה מעולם אחר


אנחנו עוברים בשינה שליש מחיינו.
לעומת זאת, בחדר השינה אנחנו מבלים הרבה יותר משליש מחיינו. חדר השינה הוא המקום אליו נלך כשנרצה שקט, זמן לעצמנו, התרווחות עם ספר טוב או צפייה בסרט כשאנחנו מכוסים בשמיכה נעימה.
חדר השינה מזמן כבר לא מיועד רק לשינה והרצון שלנו הוא שהוא יהיה יפה ומזמין, בדיוק כמו הסלון.




כשחדר השינה שלנו נעים ומשלב אלמנטים מרגיעים כך גם תהיה השינה שלנו. ושינה בריאה וטובה חשובה עד מאוד לגוף האדם. בלעדיה אנו חשופים למחלות, מתחים ועוד...




למחסני הנמל מזרנים ביפו הגעתי לאחר שכבר הכרתי את האחות הגדולה- מחסני הנמל רהיטים הנמצאת מעבר לכביש.
רשת מחסני הנמל קיימת כבר כעשור ובכל רגע נתון נמצאים בה מעל ל-1000 רהיטים המוכנים מיידית להובלה לבית הלקוח בכל רחבי הארץ.


 


 


מדובר על רשת רהיטים בעלת מגוון גדול ומרשים של ריהוט ואביזרים משלימים לריהוט והלבשת הבית. החנות ידועה במראה העשיר שלה ולא בכדי רוב הסלבס מגיעים אליה בקביעות על מנת לעצב את ביתם.

 


 

הרמוניית הצבעים נהדרת. להסתובב בחנות נותן תחושה של צפייה בערוץ החיים הטובים. הכל כ"כ כ"כ יפה!!!

 


 

הקו העיצובי הנקי ממשיך גם לחנות המזרונים, שם מלבד המזרונים תוכלו למצוא מיטות ומוצרי ריהוט משלימים.
בין מלאי ההטבות וההנחות הקיימות בחנות, מתקיימים מעת לעת סיילים מטריפים במחירי עלות ספקים בלבד ולאור הצלחת הסניף ביפו, נפתח סניף נוסף בקרית אתא לטובת הלקוחות מהצפון והסביבה.
"מחסני הנמל מזרנים" מתמחים בעולם השינה ועוסקים בשיווק מזרנים של כל המותגים וכל הדגמים כגון: עמינח, פולירון, קינג קויל, גומאוויר כ"ס, קינג רויאל, סימונס, ד"ר גב ועוד מבחר עצום של מזרנים איכותיים, עמידים, בריאים לשיפור השינה במחירים הזולים ביותר בארץ, כך שכל אדם בכל גיל ובכל מצב ובכל תקציב יכולים למצוא כאן מזרן אשר ישפר לו את איכות השינה.



 


היופי בחנות הזו הוא שהם מוכרים לכם קונספט עיצובי ומאפשרים לכם לראות כיצד משתלב המזרן בחדר השינה שלכם.

 




לא עוד חנות צפופה ועמוסה לעייפה במזרנים אלא מרחב גדול ונוח המכיל בתוכו סגנונות שונים של חדרי שינה מעוצבים לעילא ועילא וממחישים לכם כיצד יכולים להראות חיי הפנאי והשינה שלכם מעתה והלאה.




 


מלבד סוגי המזרנים השונים תוכלו למצוא מיטות במגוון סגנונות ומידות. ברובן אפשר לבחור את סוג הבד ודוגמתו מן הקטלוג הנמצא בחנות ומכיל את המילה האחרונה בכל הקשור לאופנת הבדים



בחנות המזרנים והמיטות תמצאו את הריהוט המשלים היפה כ"כ והמוכר של מחסני הנמל ותוכלו להשלים את הסגנון העיצובי לחדר השינה שלכם, תראו איזה דברים מדהימים מצאתי שם:


 


 

 
במחסני הנמל עומד צוות המעניק ייעוץ אישי ומקצועי בכל רגע נתון, שישמח לסייע בעיצוב חדרי שינה לפי דרישת הלקוח וצרכיו, ללא תשלום נוסף, במחירים הזולים בחצי מחיר מנגריות שונות בארץ.
מהיום תסיימו לשלם כפול על מזרני מותגים אורתופדיים ומיטות מעוצבות.

למידע נוסף והזמנות- ניתן לחייג *4961

מיקום סניף מרכז- יהודה מרגוזה 14, יפו.
מיקום-סניף צפוני- קרית-אתא שער הצפון, מול איקאה.