קווסטומניה - המשחק האמיתי: חדרי בריחה מכל העולמות! Questomania




חדרי הבריחה הפכו לאחד הבילויים המועדפים על עם ישראל ולא בכדי. מדובר במתחם סגור המאפשר אינטימיות עם האנשים איתם בחרנו לבלות, ובתוכו אתגר מנטלי וחברתי.
בחדר פזורות חידות שונות. חלקן ככתבי סתרים, חלקן כהגיון, חלקן כידע כללי ועוד... לכל משתתף תמצא הנישה שלו בה הוא יכול לעזור בפתרון החידות.
ולמרות שמדובר באתגר שכלי, יש פה לא מעט מן הפן החברתי. יש צורך בשיתוף פעולה, הקשבה לאחר, הובלה ומנהיגות ולצידה- האפשרות לתת לאחר להוביל אותך במידה ואינך המנהיג.


לא סתם חברות רבות במשק שולחות את העובדים שלהן לחדרי בריחה בעוד משגיח מקצועי צופה עליהם מן הצד ומסיק את מסקנותיו לגבי שיטות העבודה וההתנהלות שלהם.




לחדר הבריחה של קווסטומניה הגעתי בשעת לילה. האמת היא שכבר הייתי דיי עייפה מן היום שעברתי ולא הייתי בטוחה עד כמה אהנה.

לשמחתי התוודעתי למתחם מקסים ומלא אתגרים שלא רק שלא שעמם אותי אלא שאחרי שהגעתי הביתה לא הצלחתי להרדם מרוב ששחזרתי בראשי את חלק מהחוויות.




במתחם המצוי בקומת המרתף של בניין עסקים בלב תל אביב יש מספר לא מבוטל של חדרי בריחה. כל לקוח יוכול למצוא את מה שמדבר אליו.
לצד החדרים היפייפיים נמצא לובי מפנק.

באחד החדרים הצמודים ללובי ישנו צוות המקום בחדר בקרה. הם כל הזמן עם היד על הדופק וזמינים לכל שאלה!





מלבד חדרי הבריחה התנסיתי בחדר חושך הבנוי כמבוך. מבחינתי- זו היתה ההנאה הגדולה ביותר של הערב!
חולקנו לשתי קבוצות של מגלי אוצרות והיינו צריכים, כל קבוצה, בשיתוף פעולה לא קל (בגלל החושך המוחלט) לשתף פעולה ולהצליח לאסוף, לפני הקבוצה השניה, 15 מטבעות זוהרים בחשיכה.
היה כיף ברמות!




לאחר מכן חולקנו שוב, הפעם לתופסים ונתפסים, מעין משחק תופסת בחשיכה ובמבוך. גם פה- חזרנו לילדות בתוספת אתגר החשיכה והמבוך שהוציאו מחלקנו פרצי צעקות פה ושם.

לסיכום-
מדובר במתחם מושקע ברמה גבוהה- הן מבחינה חזותית והן מבחינת תוכן.
הצוות נהדר והמיקום מעולה (סמוך לקניון האופנה של גינדי המקנה שלוש שעות חנייה ראשונות בחינם) ואם אינכם יכולים להגיע למתחם עצמו- ניתן לתאם הגעת חדר בריחה אליכם!
מומלץ!



https://www.questomania.co.il
info@questomania.co.il
החשמונאים 100, קומה -1 תל אביב
  03-5531194