הרשימה- יובל אברמוביץ': הרצאה לילדים




יובל אברמוביץ' הוא חולם.
אדם שמרשה לעצמו לחלום מה הוא רוצה להיות. כזה שלא מתפשר ונותן לדמיון שלו דרור.
ומעבר לדמיונות- הוא גם מגשים!
ואם לא מספיק שהוא חולם ומגשים- הוא רוצה שגם אנחנו נחלום ונגשים. לשם כך הוא הקים את אתר "הרשימה" ובעקבותיו החל להופיע בארץ וברחבי העולם עם ההרצאה הסוחפת שלו.




יש מי שיגידו שמדובר באוסף קלישאות שנאגדו יחדיו להרצאה של אדם כריזמתי. אני אומרת- לא מעניינות אותי ההגדרות. מעניין אותי מה זה גורם לאנשים. ובשורה התחתונה- אנשים מושפעים ואנשים מתחילים לשנות את החיים שלהם לטובה בעקבות המילים של יובל.

כשמקשיבים ליובל מבינים שהחלומות ששמרנו לעצמנו, או אלו שלא העזנו אפילו לחלום, אף פעם לא יתגשמו אם נשמור אותם לעצמנו.
אנחנו נזכרים בכל האנשים שיצא לנו לעזור להם לאורך השנים ומבינים שעם אותה העזרה בדיוק, מאנשים אחרים, גם אנחנו יכולים להגשים חלומות ולהפוך למאושרים הרבה יותר.


עכשיו, אנחנו, המבוגרים העברנו חצי מהחיים בידיעה המוטעית שצריך להשאר על המסלול הקבוע, שלא משתפים ומבקשים עזרה, שחלומות לא אמורים להתגשם ועוד שלל שטויות שהכניסו לנו לראש, ועל כן ה"ריפוי" המחשבתי יכול לקחת קצת זמן. לעומת זאת, ילדים עדיין לא "מקולקלים" וללמד אותם לצעוק את החלומות שלהם יכול להיות בעל אפקט מיידי. על כן יצא יובל עם ההרצאה המוכרת שלו (אוטוטו 400 הרצאות) בגרסה המיועדת לילדים.


בגישה ישירה וקלילה ועם המון נחמדות מול הקהל הלא קל, מצליח יובל לגרום לילדים להפתח ולצעוק את החלומות שלהם. הוא מראה להם כיצד באופן מיידי הם יכולים לקבל עזרה מהקהל בעיצות נהדרות, דבר הממחיש כי מעבר לאולם ההרצאות מצוי עולם מלא באנשים שישמחו לעזור ונותן לילדים להאמין בעצמם ובחלומות שלהם.


אם זה היה תלוי בי- יובל היה מרצה בכל גן ובית ספר פעם בשנה. בפעם הראשונה ללמד ובשאר הפעמים להזכיר שזה אפשרי.



עלות כרטיס לכל משתתף 70 שקלים.

כל ילד מקבל במתנה את הספר “יש לי רעיון!”


 



אהבתי ואני ממליצה!

לאתר של יובל אברמוביץ'