גולברי בקולקציית סתיו וחורף 2017-18 GOLBARY fall winter


אני כ"כ אוהבת את רשת גולברי! הבגדים איכותיים, יפייפיים ונותנים לכל אישה להרגיש נוח.
לא משנה אם את גבוהה או נמוכה, מלאה או רזה, חילונית או דתיה- את תמצאי מה ללבוש ברשת גולברי!

הבגדים על גזרותיהם, הבדים והדוגמאות יכולים להתחרות בקלות בחנויות בוטיק יוקרתיות בפריז ובלונדון. והמחירים- שווים לכל כיס ועליהם תוכלי עוד למצוא הנחות מרשימות!

ביליתי את הבוקר בחנות היפייפיה המצויה בקניון גינדי החדש. החנות רחבת ידיים, מוארת היטב ומצויידת בכל מה שאישה צריכה- הכל מהלבשה תחתונה הכוללת תחתונים ומחטבים, עוברת אל תכשיטים, כובעים, תיקים וצעיפים ומסתיימת בבגדים יפייפיים!

אני חזרתי הביתה ובאמתחתי שתי השמלות היפייפיות האלו, שגם למלאה כמוני מחמיאות מאוד:



אודות החנות החדשה:
חנות הדגל ב-TLV FASHION תל אביב אשר משתרעת על פני שטח של כ-200 מ"ר בהשקעה של מיליון וחצי ש"ח נפתחה בקונספט חדש וייחודי בעיצוב שחור ולבן בשונה משאר סניפי הרשת. הרעיון לכך סובב סביב הבאת הבגד לקדמת הבמה והבלטת הקולקציה על ידי שילוב חומרים יותר יוקרתיים כמו: נירוסטה מבריקה, שיש, מראות כהות ומסכי לד כיאה ליוקרה שהקניון משדר.


עיצוב הסניף מתבסס על סגנון עיצובי נקי-מודרני, בגווני השחור-לבן, קווים נקיים עם נגיעות אופנתיות. עיצוב הנותן אווירה קלאסית עם טאץ' של טרנדיות.



אודות הקולקצייה החדשה:

הקולקציה החדשה נוצרה מתוך מחווה לסך כל החלקים הרבים שיש באישה: הצד הנשי, המחוספס, הטרנדי, העדין, העל זמני, הרגוע והצד הרגשי. המעצבים/ות של GOLBARY מעצימים את האישה הישראלית והצדדים הבולטים שלה: היא מתוחכמת, מלאת סטייל ושואבת את השראותיה מהעולם הגברי המחויט. זו הסיבה שנראה זה לצד זה על הקולבים אוברולים, ג'קטים, מעילי טרנץ', חולצות מכופתרות ולא מעט דנים.


בין הפריטים שילוו את סתיו 2017 אפשר למצוא מגוון רחב של צבעים ודפוסים משתנים, שמלות, חצאיות ומכנסיים המאובזרים בבטנות איכותיות שאוספות את הגוף, סריגים בהדפסים גרפיים של לבבות, נקודות וכוכבים ואביזרים ייחודיים להשלמת ההופעה החל מצעיפים וכלה בתיקים אופנתיים.


SMOKIE BLUE – לצד צבעי החורף אשר חוזרים מידי שנה, ישנו צבע בהיר וקייצי אשר ממשיך איתנו לעבר הימים המעוננים של הסתיו – תכלת. התכלת מגיע בגילגולו המעושן והמחוספס ומציע מגוון פריטים להשלמת ההופעה ושדרוג הלוק לקליל ומהנה כגון: חולצות, ג'קטים, תיקים ועוד.


IT'S SUITS U - הקולקציה המחויטת מתכתבת עם נשות העסקים המתוחכמות והאסרטיביות. נשים אשר כמו בעולם העסקים, גם בעולם האופנתי, לא מתפשרות על שום פרט. הפריטים הבולטים בקו זה: חליפות, בלייזרים מקטיפה, ג'קטים מחויטים קלאסיים, חולצות מכופתרות חלקן בשילובי תחרה וכמובן במכנסיים מחויטים שמחמיאים לכל גזרה,
שמלות קלאסיות לעבודה ועוד.



NAUTICAL STRIPES - כמו השחור, הלבן, הכחול והאדום, גם הדפס הפסים הפך כבר לקלאסיקה על זמנית. בין אם הוא לרוחב, לאורך, צפוף או מרווח, הוא מדליק ושובר שגרה. קולקציה זו כוללת: חולצות מבדי כותנה עם פסי אורך צבעוניים, חולצות פסים ארוכות קלאסיות בכחול ולבן וסריגים במראה משוחרר עם פסים רוחביים מחמיאים.


ALL NIGHT LONG - קולקציית הערב חושפת אאוטפיטים מרשימים המחמיאים לכל אישה, החל משמלות, חצאיות ועד מכנסיים עם נגיעות של כסף, זהב, חוטי לורקס מנצנצים, ניטים, רקמות והדפסים עשירים. וגם- שמלות וחצאיות מבדים דמויי עור, חולצות פאייטים, שמלות מקסי בשילוב פנינים ואפילו שילובי תחרה וקטיפה שיוסיפו ניחוח וינטג'י ללוקים השונים.


FLOWER POWER - שדה הפרחים מעונת הקיץ ממשיך גם לעונה הקרירה, אבל עם טוויסט בעלילה. בעוד שבקיץ הפרחים היו עדינים וענוגים בעונה הנוכחית הפרחים דומיננטיים ופראיים. כך למשל אפשר יהיה למצוא ג'ינסים באורכים שונים עם רקמות פרחים, הדפסים בהשראת פרחים וציפורים מהאומנות היפנית על ג'קטים, שמלות ומגוון חולצות עם אפליקציות של פרחים.


SMALL DETAILS- BIG CHANGE - קולקציית האביזרים ברשת GOLBARY מאפשרת ליצור טוטאל לוק הולם. האביזרים כוללים בין היתר: תכשיטים, תיקים, צעיפים ארנקים ועוד.

תכשיטים - המתכתבים בהרמוניה עם קולקציית הבגדים, במגוון גוונים וגדלים, עשויים מתכת ושילובי אבנים, קריסטלים, זכוכיות ואפילו זרקונים. ניתן למצוא צמידים מנצנצים כפולים, שרשראות גורמט עם טוויסטים מגניבים, שרשראות דקות בסגנון קז'ואל עם אבנים ועוד.

תיקים וארנקים - תיקי גב, תיקי CROSS BODY בגדלים שונים, תיקי נשיאה, תיקי ערב וארנקים. כולם בגוונים קלאסיים של שחור, חום, כחול (מעולם הדנים), קאמל וכסוף, מרובעים או עגולים ואפילו עם רצועות מתוכשטות או בשילוב ניטים מגניבים.