COMETE – מותג התכשיטים האיטלקי מגיע לישראל בהשקת קולקציה ייחודית לגברים



קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים של מותגים בינלאומיים מובילים משיקה את קולקציית תכשיטי הגברים של המותג האיטלקי, הידוע – COMETE, מקבוצת Muraro Lorenzo (המחזיקה גם במותגים המובילים BARAKA ו- ambrosia).


המוצרים ישווקו בסניפי רשת אימפרס ובעוד כ-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ. בשלב הראשון תייבא קבוצת רולטיים את קולקציית תכשיטי הגברים של המותג בלבד.


קולקציית התכשיטים של COMETE כוללת צמידים ושרשראות, בהשראת אלמנטים מרכזיים מעולמות תוכן שונים, בניהם: עולם הרכב – קולקציה שמרכזה הרחוב והמנוע, עולם הספורט – קולקציה שעוצבה במיוחד עבור הגבר חובב הספורט המושבע, שנהנה להפוך את המאמץ לאושר גדול וקולקציית השיט –שהינה בהשראת השמש הרוח, צבעי מעמקי הים, מפרשי הסירות והיאכטות, ומרוח ההרפתקנות המאפיינת את חובבי הים המושבעים, לצד אוהבי המראה הקלאסי והאלגנטי.


התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד עם מאפיינים אנטי אלרגניים, הכוללים בעיקרם פלדת אל חלד, קרמי, כסף טהור, לטקס וסיבי פחמן. מאפיינים אלו מעניקים לגבר שדרוג למלתחה והופכים כל לוק למראה הכי נכון.


פלדת האל חלד (L316) המשמשת את רוב מוצרי קומטה הינה הפלדה האיכותית ביותר בה משתמשים בעולם כיום הרפואה (ציוד רפואי), ולרפואת השיניים. אחד היתרונות הבולטים של השימוש במתכת זו היא שמתכת זו אינה מתחמצנת, חסינה בשל חוזקה כמתכת ושומרת על צבעה המקורי .


רמת הגימור בתכשיטי קומטה הינה גבוהה ומקצועית, כל המוצרים מצופים ברודיום בעובי של 0.3 מיקרון ובזכות זאת התכשיט נשמר בצבעו המקורי ולא מתחמצן. כל תכשיטי המותג


נעשים באהבה והפקדה על כל הפרטים הקטנים ומגיעים עם אחריות בינלאומית של שנה לצרכן.


אלעד לוי משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים מסר: "שוק התכשיטים בישראל מגלגל כ 1.3 מיליארד ש"ח הכולל תכשיטי יוקרה ואופנה. כיום רק 5% אחוז מהווים תכשיטי גברים כאשר שוק זה גדל באופן משמעותי בעולם ובישראל". לדבריו: "אנו מתרגשים להביא לישראל את הבשורה עם המותג "קומטה" לקטגוריית תכשיטי הגברים".


עוד מסר לוי: "מסקר שערכה החברה עולה שהתכשיט הפופולרי בקרב גברים הינו צמיד יד. עוד עולה מהסקר כי הרגלי הצריכה של הגבר ה"חדש" השתנו. היום הגברים בעלי מודעות גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. הגבר הישראלי היום הרבה יותר מטופח, ויותר מודע לטרנדים אופנתיים". לדברי לוי: "ההחלטה לייבא את Comete לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי אך יחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש".



Comete הינו מותג תכשיטים איטלקי שהוקם בשנת 1996 ממוקם בעיר וינצ'נזה שבאיטליה. המותג משווק בכ-45 מדינות ברחבי העולם, בניהם: צרפת, אוסטרליה, ארה"ב, אוסטריה, בלגיה, קנדה, קפריסין, יוון, לוקסנבורג, מקסיקו, ספרד, שוויץ ועוד. התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד ואנטי אלרגיים כגון פלדת אל חלד, כסף טהור, קרמיקה, , pvd.


ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ובחנויות המורשות ברחבי הארץ