FOOD TRUCK COMPANY



בימים אלו משיק מותג קולינרי חדש בישראל: FOOD TRUCK COMPANY.


מדובר בחברה הגדולה בישראל של מיזמי האוכל על גלגלים לאירועים מיוחדים העוסקת בתפעול השכרה בנייה ויבוא של מיזמי פוד טראק בישראל. מדובר ב- 12 מיזמים פעילים בארץ. השף גיא פר נבחר למנהל הקולינרי והפרזנטור של החברה.
השף גיא פרץ מביא את חוויית מסעדות הקונספט על גלגלים – הטרנד הקולינרי החדשני ישירות לסועדים עם חומרי גלם טריים איכותיים ומשובחים ומטבח פרונטלי.התפריטים המוצעים הינם חלביים או בשריים על פי בחירה ועל פי קונספט בהכשר הרבנות- ניתן גם לקבל הכשרים מהודרים לפי דרישה.


FOOD TRUCK COMPANY
בנוסף לפעילותה כקייטרינג על גלגלים לאירועים – הינה מסעדת שף המגיעה ומותאמת לדוכנים בקניונים ושוקי אוכל ברחבי הארץ .התמחות החברה הוא במתן פתרונות קולינריים לאירועי קונספט מיוחדים ומקוריים עם מעטפת שף מלאה הכוללת יצירת אווירה מתאימה לאירוע, אבזור, ריהוט חווית אירוח מוזיקה ועיצוב יצירתי ומקורי. המטבח המאובזר של השף גיא פרץ מגיע היישר אליכם לאירוע ומנות האוכל מוגשות מחומרי גלם טריים הנצלים ונחתכים במקום האירוע .
FOOD TRUCK COMPANY
הנה חברה המתמחה בפתרונות יצירתיים למגוון אירועי קונספט של חברות ארגונים עסקיים ועדי עובדים חברות תיירות, פעילויות שטח נרחבות, חתונות אירועים משפחתיים ימי הולדת בריתות בר מצוות ושלל אירועי קונספט ייחודיים בהיקפים גדולים.


דוגמא למיזם הקולינרי החדשני- היא הטברנה אקספרס המציעה חוויית אירוח שלמה בסגנון יווני אותנטי, שכוללת מטבח פרונטלי (חלבי או בשרי) בו מתקינים את המנות לעיני הסועדים, מחומרי גלם טריים ואיכותיים ביותר. את החוויה היוונית משלים עיצוב בסגנון היווני המוכר עם שולחנות וכסאות העץ מחופים במפות משובצות בכחול-לבן, כלי הגשה לבנים, שמשוניות בכחול-לבן, עששיות ומזנונים מעוצבים.


את התפריט הקולינרי העשיר יצר והרכיב השף גיא פרץ לאחר שהייה ממושכת באיי יוון שבמהלכה חקר את המטבח היווני האותנטי והתאים אותו לחיך הישראלי.
ההיצע הקולינרי מתבסס על מספר תפריטים – ליום ולערב, תוך הקפדה מקסימלית על חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר והכנת כל מרכיבי הארוחה במטבח פרונטלי, לעיני הסועדים, בשאיפה שהם ירגישו שהם ממש ביוון, לפחות לשעה קלה.


טברנה על גחלים – ארוחת צהריים או ערב מלאה המבוססת על מטבח פרונטאלי וגרילים אקטיביים המוגשים במזנוני שוק או במרכזי השולחן וכוללת לחמים, סלטים, בשר, עוף ודגים על פחמים.
ערב דייגים חלבי – חגיגה של מאזטים ודגים טריים צרובים על הגריל בהגשה לשולחן או במזנונים, אשר מורכבת ממגוון סלטי שוק וגבינות טריות, מאזטים ייחודיים וכאמור, דגי ים טריים.
טברנה של בוקר – תפריט חלבי יווני – ים תיכוני המוגש במזנוני שוק מעוצבים וכולל מאפיית לחמים פרונטלית, עם מיני פיתות חמות, לחמי מחמצת ופוקאצ'ות, מעדניית גבינות מפוארת, מעדניית מאזטים ים תיכוניים, מעדניית דגים כבושים ומעושנים, סלטי בר ומחמצים ומנות חמות בהכנה במקום כגון אומלטים, בורקסים ועוד.


בין מיזמי COMPANY FOOD TRUCK-

  • טברנה אקספרס- טברנה על גלגלים בסגנון יווני- מסעדת קונספט המביאה את ניחוחות יון הלוקחת אתכם לחוויית טברנה אותנטית באיי יוון הקסומים.
  • שף מרקט- מסעדת שף בסגנון שור- עם דגש על מנות עכשוויות וחומרי גלם טריים ורעננים - מזון איכותי טרי טבעי עם נגיעות שף.
  • Sweet truck - האוכל המתוק – קינוחים על גלגלים קוקילידה בהרכבה עצמית סנדביצ'י גלידה ועוד שלל הפתעות מתוקות.
  • American grill truck- המבורגר אמריקאי נקניקיות עגל ומגוון
  • מאכלים על טהרת המטבח האמריקאי עם עיצוב חדשני.