חם. כ"כ חם שם בחוץ!!! טיפוח ויופי קלילים ורוגע נפשי לימים החמים


צילומים: קשת זאבי



"Ama Lurra" מציעה לקיץ "קרם יום לחות והגנה לעור" להגנה מפני קרני השמש ולהעשרת העור בלחות
מותג הקוסמטיקה הטבעית Ama Lurra ("אמה לורה") מציע לימי הקיץ "קרם יום לחות והגנה על עור" – במיוחד לעור הפנים, להזנת העור ולהגנה מפני קרני השמש.
הקרם מכיל רכיבים פעילים המבוססים על שמנים צמחיים ותמציות צמחים ייחודיים המסייעים להגנה על העור מפני קרינת השמש, להזנת העור ומניעת נזקי השמש, על פי הרפואה הטבעית.
בין המרכיבים: תמצית תה ירוק המכילה ריכוז גבוה של נוגדי חמצון המגנים על העור מפני קרני השמש ומסייעים לטיפול בבעיות עור; שמן אובליפיחה הידוע כמועיל לריפוי העור, להגנה מפני קרני השמש ולעיכוב תהליכי הזדקנות על פי הרפואה הטבעית. שמן אובליפיחה עשיר בבטא קרוטן (חומר מוצא לוויטמין A), וויטמין E התורם לשיפור בריאות העור, ומונע התחמצנות של התאים והזדקנות מוקדמת של העור. השמן אף עוזר לטיפול במגוון בעיות עור, כגון אקנה, דלקות עור, סבוריאה ועוד.
כמו כן, הקרם מכיל שמנים מעולים נוספים המסייעים לטיפוח העור ולעיכוב תהליכי הזדקנות, בהם: שמן זרעי ענבים – עשיר בנוגדי חמצון רבי עוצמה ומסייע לשמירת הלחות; שמן שקדים מתוקים – מכיל ויטמין E ונוגדי חמצון ומסייע במניעת נזקי השמש; שמן קלנדולה – מרגיע גירויי עור, אנטי דלקתי ומחטא; חמאת שיאה – עשירה בחלבונים, ויטמינים ומינרליים המזינים את העור ומעודדים חידוש וצמיחה של תאים חדשים.
מרכיב חשוב נוסף בקרם של "אמה לורה" הוא חומצה היאלרונית - התורמת להרוויית העור בלחות בהיותה מסוגלת לספח כמות גדולה של מים. יש לציין שחומצה היאלרונית מיוצרת באופן טבעי בגופנו והיא זו שמקנה לעור את המראה החלק והתפוח, אלא שעם השנים רמת הייצור שלה פוחתת והעור נוטה להתקמט.


מוצרי "אמה לורה" הם פרי פיתוח של הנטורופתית ד"ר דורית יוסף המתמחה בקוסמטיקה טבעית ובטיפול בבעיות עור. המוצרים מבוססים על שמנים צמחיים, תמציות צמחים, בוץ מים המלח ועוד, ללא כל דטרגנטים. בין המרכיבים במוצרים: שמן זית, שמן קוקוס, שמן גזר, שמן אורז, חומצה היאלרונית, חמאת שיאה, ג'ל אלוורה, זרעי רימונים, אדמת חוואר צהובה, שמן זרעי ענבים ועוד.
את מוצרי "אמה לורה" אפשר להשיג בחנות "אמה לורה" ודרך האתר: http://www.ama-lurra.com.
לפרטים על מיקום החנות בטלפון: 077-3214063.



קרם הזנה שקדים מרגיע לעור רגיש מסדרת השקד לטיפוח עור הפנים מבית WELEDA

סדרת השקד לטיפוח עור הפנים פותחה בכדי לתת מענה לצרכים המיוחדים של בעלי עור עדין ורגיש, תוך שימוש במרכיבים ממקור צמחי ומגידול אורגני.
הסדרה מזינה, מגינה, מרגיעה ותומכת בשכבת ההגנה הטבעית של העור ומאזנת את עור הפנים מבלי לגרום לרגישות.
מרכיבי המפתח בסדרה הם שמן שקדים טהור ושמן זרעי שזיפים המספקים הגנה מקסימלית ומסייעים בהזנת העור. הסדרה נושאת את תו התקן היוקרתי NATURE למוצרי קוסמטיקה המכילים מרכיבים ממקור צמחי או אורגני ומוצריה הינם ללא חומרים משמרים וללא חומרי צבע וריח מלאכותיים. המוצרים אינם מכילים שמנים אתריים או בושם והם נבדקו דרמטולוגית ונמצאו מתאימים להגנה ולהקלה במקרים של גירוי, רגישות או אלרגיה האופייניים לעור רגיש.
סדרת השקד מתאימה לבעלי עור עדין הנוטים לרגישות כתוצאה משימוש בתכשירים קוסמטיים, לסובלים מאדמומיות או גירוי בעור הפנים ולנשים בהריון הזקוקות לתכשירים ללא בישום.

מכיל:
שמן שקדים אורגני להרגעת העור, לאיזון, לחיזוק שכבת ההגנה הטבעית של עור הפנים ולהפחתת תופעות של גירוי, גרד ואדמומיות בעור.
שמן זרעי שזיפים להגנה על העור ולהזנתו.
ללא שמנים אתריים וללא בושם – מתאים לבעלי עור רגיש ומגורה

סוג העור: עור עדין, רגיש ומגורה - יבש עד יבש מאוד

תועלות:
  • מותאם ספציפית לצרכים של בעלי עור עדין, רגיש ומגורה
  • תורם להזנה עמוקה של העור
  • מרגיע את העור ומאזן אותו
  • מחזק את שכבת ההגנה הטבעית של העור
  • מפחית גירוי, גרד ואדמומיות בעור
  • נבדק דרמטולוגית
ללא ניחוח.


ניתן להשיג: ברשתות הטבע (ניצת הדובדבן, קסטל, אניס ואורגניק מרקט), בתי מרקחת ובתי טבע פרטיים נבחרים.www.weleda.co.il

העקרונות המנחים של חברת WELEDA
פיתוח המוצרים נעשה בשיתוף פעולה בין רופאים לרוקחים.
מקור חומרי הגלם: WELEDA מגדלת רבים מהצמחים המשמשים במגוון המוצרים בעצמה. הצמחים גדלים בטכניקה ייחודית של חקלאות אורגנית ביו דינמית, ללא ריסוס, דשנים וכימיקלים. למעלה מ 500 דונם זנים שונים של צמחים גדלים בשיטה זו בגנים הפרטיים של WELEDA.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים משמרים במוצריה. יציבותם של המוצרים נשמרת הודות לשימוש בחומרים מרים צמחיים. כמו כן נעשה שימוש בשמנים אתריים הידועים כבעלי פעילות המונעת התפתחות חיידקים ושומרת על יציבות המוצר, ללא שימוש באף חומר משמר סינטטי שהוא.
WELEDA אינה משתמשת בחומרי טעם וריח סינטטיים.
WELEDA אינה משתמשת בחומרים שיוצרו בהנדסה גנטית. חומרים אלה הם עפ"י רוב זולים יותר, אך אינם עומדים בקריטריונים הנוקשים שקבעה לעצמה החברה.
בדיקות קפדניות של כל חומרי הגלם לפי תקנים רוקחיים מחמירים, בקרת איכות בזמן הייצור ובדיקות מעבדה סופיות, מבטיחות מוצר מוגמר מהאיכות הגבוהה ביותר.
כל חומרי האריזה מופקים מחומרים ממוחזרים או חומרים הניתנים למחזור בקלות. שימוש בחומרים אלה מאפשרים שמירה על איכות המוצר ויציבותו לאורך זמן רב.
WELEDA מעולם לא ביצעה ניסויים על בעלי חיים, כמו גם חומרי הגלם בהם אנו משתמשים או הספקים שלהם.

אודות WELEDA
חברת WELEDA הינה החברה הגדולה ביותר בעולם ליצור מוצרי טיפוח טבעיים ואורגניים. היא נוסדה בשוויץ בשנת 1921 ע"י רודולף שטיינר, אבי התורה האנתרופוסופית (בתרגום מיוונית, אנתרופוסופיה = חכמת האדם), במטרה לייצר ולפתח תרופות ותכשירים מתאימים ובמטרה ליישם את הידע והחומר שנצבר ונלמד בהרצאותיו. הקליניקה הראשונה שעסקה בריפוי ובייצור תכשירים אלה הוקמה בשוויץ בעיר ארלסהיים הסמוכה לעיר באזל, שלימים הפכה לאתר הייצור הראשון של WELEDA.
השם WELEDA הוענק לחברה על ידי רודולף שטיינר, על שם המרפאה ההוליסטית שחיה לפני 2000 שנה והייתה ידועה בכוחות הריפוי שלה. רבים מייחסים לה את התואר: "המטפלת ההוליסטית הראשונה".
סדרת המוצרים של חברת WELEDA מבוססת על מרכיבים צמחיים בלבד, רובם אף ממקור אורגני. מוצרים רבים מתיימרים להכיל מרכיבים צמחיים או תמציות המופקות מצמחים, אולם בחינה מדויקת של רשימת המרכיבים מגלה שימוש בחומרי נשא וחומרי בסיס סינטטיים, חומרים משמרים, חומרי טעם מלאכותיים ועוד. מרכיבים אלה הינם זולים יותר ועל כן מועדפים על ידי מספר רב של יצרנים.
בחברת WELEDA, אין פשרות. כל מרכיב עד חומר העזר האחרון בכל מוצר ומוצר מקורו מעולם הטבע. מעולם לא נעשה שימוש ולא ייעשה שימוש בחומרים המופקים משמן מינרלי או ווזלין, שמקורם מנפט.
סדרת מוצרי הטיפוח של WELEDA מאושרת ומפוקחת על ידי תקן Natrue. תקן האיכות המחמיר והאיכותי ביותר למוצרי קוסמטיקה וטיפוח צמחיים העושים שימוש במרכיבים ממקור אורגני.



קרם הגנה-דרמה סאן דיפנס 50 SPF מבית כללית אסטטיקה

קרם ייחודי המעניק הגנה רחבה ויוצאת דופן נגד קרני ה- UVA וה-UVB של השמש. מבוסס על "טכנולוגיית הפנינים" – UV PEARL TM TECHNOLOGY, טכנולוגיית מיקרו-קפסולציה ייחודית שחלקיקיה הזעירים מכילים מסנני קרינה וצורתן מדמה פנינים. קפסולות אלה, מנטרלת את הקרינה על פני שטח העור ולא בתוכו – מה שמגן על שכבות העור הפנימיות, גורם לעור פחות נזק והופך את הקרם לבטוח יותר לשימוש.

הקרם עשיר בתמציות צמחי מרפא, ויטמין E וחמאת שיאה, בעל מרקם קליל אשר נספג במהירות ואינו משאיר את העור לבן או שמנוני. מעניק הגנה סותרת חמצון למניעת הזדקנות מואצת של העור ומומלץ לשימוש יומיומי לכל הגילאים וכן – לכל מי שסובלים משינויי גוון, כתמי עור ופיגמנטציה, למטופלים בטיפולי הבהרה (רטינואידים), פילינג, הזרקות למילוי קמטים, הסרת שיער פנים בלייזר, פעולות כירורגיות שונות בפנים (ניתוחים להרמות פנים) וכדומה.

רכיבי מפתח (בנוסף ל"פנינים"):
תשלובת זרעי אגוזים מאזור גרנובל (האלפים הצרפתיים) – כוללת ריכוז גבוה של פוליפנולים (סותרי חמצון), אוליגופפטידים פרוטאינים,(חומצה גלוטמית,ארגינין,פרולין ואלאנין) מינרלים, מלחים, ויטמינים וחומצה פיתית המסייעים בחיזוק ועיבוי האפידרמיס ובהקניית מראה מורם, מהודק ומוצק יותר לעור.

חמאת שיאה – מסייעת במצבי יובש, אדמומיות וגירויים בעור. מסייעת בהמרצת הדם בעור ובכך תורמת להעשרת הרקמה בחמצן ולהאצת סילוק חומרים רעילים מהעור.

שמן נבט חיטה – מרכך את העור. עשיר במגוון ויטמינים ומשמש כאנטי-אוקסידנט טבעי חזק.

שמן חוחובה – תואם בתכונותיו לסבום – השומן הטבעי של העור. מכיל ריכוז גבוה של ויטמין E, חומצות שומן חיוניות ומינרלים. מסייע בריכוך והזנת העור.

שמן נר הלילה – עשיר מאוד בחומצות אמינו. מרכך ומזין את העור ומפחית גירויים.

שמן בורז'– מכיל אומגה 6 בכמות הרבה ביותר מכל צמח אחר, בעל יכולת חדירה לתאי העור וידוע כיעיל בחיזוק ממברנות התאים ובסיוע בהתחדשותם.

תמצית הממליס– תמצית טבעית אנטי-בקטריאלית.

תמציות אלוורה, קמומיל וקלנדולה – מרגיעות את העור ומסייעות בהפחתת אדמומיות וגירויים.


ניתן להשיג בבתי המרקחת של קופת החולים הכללית.




אורנה 19 קרם להבהרת שיער כהה מיותר – לפנים ולגוף

אורנה 19 קרם להבהרת שיער כהה מיותר – לפנים ולגוף
מכיל קרם מבהיר 26 גרם, חומר פעיל באבקה 10 גרם, ספטולה, צלוחית ערבוב ועלון הוראות.
נוסחה עדינה המכילה אלו-ורה להרגעה.

אורנה 19 הסדרה
המותג פותח בשנת 1983 כסדרת טיפוח לנערות שכללה קרם דפילטור להסרת שיער. לאורך השנים נוספו לסדרה המצליחה מוצרים נוספים: קרם להסרת שיער לקו הבקיני, קרם להסרת שיער לעור רגיש, קרם להסרת שיער לנערות, שעווה למיקרו, פסי שעווה לפנים ולגוף, קרם גוף וקרם ידיים.
המוצר החדש מצטרף למגוון המוצרים האמינים והוותיקים של אורנה 19


להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ




ליסטרין - לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים
ליסטרין, מותג שטיפות הפה המוביל בעולם, יוצא בקמפיין פרסום חדש לListerine Advanced White תחת המסר "לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים" .

הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בנקודות המכירה וברשתות החברתיות והוא מציג את כוחו של חיוך עוצמתי בסיטואציות יומיומיות הדורשות תעוזה ואומץ.
חיוך עוצמתי נותן את התחושה העוצמתית, פותח דלתות וגורם לכם לבלוט בכל סיטואציה בחיי היום יום.
כשהחיוך לבן יותר הוא עוצמתי יותר וגורם לכם לתחושה טובה יותר, וכשאתם מרגישים
טוב יותר – אתם נועזים יותר.
כי מי יכול להגיד לא לחיוך כזה?

מטרת הקמפיין הינה להמשיך ולהטמיע את השימוש בשטיפת פה כחלק בלתי נפרד מסגנון החיים הבריאותי ולהדגיש את העוצמה של חיוך עם שיניים לבנות.

ליסטרין Advanced White היא שטיפת פה שמסירה ומונעת היווצרות כתמים ומכילה פלואוריד לחיזוק השיניים. לשטיפה זו פעולה כפולה: מכילה שמנים אתריים עוצמתיים שחודרים לעומק שכבת הפלאק ומפחיתים את רובד החיידקים לניקוי משטח השן. בנוסף טכנולוגיה מלבינה שאינה גורמת לשחיקה, מסירה כתמים ממשטח השן ויוצרת מעטפת הגנה למניעת היווצרות כתמים חדשים.


לתוצאות תוך שבועיים יש להשתמש פעמיים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל, יש לשטוף את חלל הפה למשך 60 שניות ולירוק.
להשיג ברשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת ובחנויות הפרטיות ברחבי הארץ.




סדרת דאודורנטים חדשה לנשים להגנה מוגברת בעת פעילות ספורטיבית מבית crèma
48 שעות של הגנה

טרנד הספורט, אשר כבש את ישראל בשנים האחרונות, יצר ביקוש בקרב הצרכניות למוצרים בעלי תועלות ותכונות ייחודיות.
לפי סקר שערך מכון "פאנלס" עלה הנתון שכ 70% מהנשים עושות פעילות ספורטיבית בישראל: 54% מהנשים עושות פעילות ספורטיבית לפחות פעם אחת בשבוע, כחצי מיליון נשים מנויות לחדר כושר, עשרות אלפי נשים משתתפות במרוצים ומרתונים שונים בכל רחבי הארץ .
כמו כן, עלה מהסקר שכ 87% מהנשים מרגישות שהדאודורנטים לא מספקים מענה הולם לחודשי הקיץ בישראל, אשר מאופיינים באקלים חם ולח במיוחד.
מותג הטיפוח Crêma , זיהה את הפוטנציאל הגלום בתחום ומציג פיתוח חדשני וייחודי בדוגמת דאודורנט המעניק פתרון אמיתי להזעה בעת פעילות ספורטיבית.
הדאודורנטים בסדרה הינם מונעים ריחות זיעה ל- 48 שעות, מכילים ויטמין E להרגעה וטיפוח העור , מתאימים לעור רגיש, היפואלרגניים ונבדקו דרמטולוגית.
הדאודורנטים של crèma מגיעים בשלושה סוגים: ספריי, רולאון וסטיק.

כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים
ניתן להשיג ברשתות הפארם ורשתות השיווק וחנויות מובחרות ברחבי הארץ




EIGHT HOUR CREAM LIP PROTECTANT STICK SPF 15
גוונים חדשים של שפתונים מסדרת 8 השעות
מבית ELIZABETH ARDEN

שפתון עם מקדם הגנה המטפל, מגן ומשקם שפתיים סדוקות ויבשות.
המוצר המסורתי ביותר בסדרת הטיפוח פותח בשנת 1930. מוצר "הכרחי" המוכר לכל הסלבריטאים - דוגמניות, שחקניות ומאפרי צמרת המשתמשים בו להגנה על העור מנזקי התייבשות, פגמים, גירויים ולהענקת ברק זוהר לשפתיים וללחיים.
וכעת בשני גוונים מעודנים...שרי, ודובדבן ורוד ענוג!


השפתון מהווה מעטה הגנה רב עוצמה מקרני השמש ומהנזקים הנגרמים לעור, מעניק את יתרונות הלחות של וההרגעה עד ל- 8 שעות. מכיל מקדם הגנה - SPF 15
נטול פאבה, רכיב העלול לגרום לרגישות.
העור חש רגוע ומוגן מנזקי השמש.
יתרונות:
מונע גירויים בשפתיים,מרפא ומהווה עזרה ראשונה לשפתיים סדוקות,מרפא מפני נזקי מזג אוויר ויובש רוחות, מרגיע כוויות קור או חום, מעניק גלוס מרהיב לשפתיים,מכיל חומצה סיליצילית,ויטמין E.

מספרי הגוונים החדשים בסדרה: 04 PLUM, 02 BLUSH.
ניתן להשיג ברשתות הפארם המובחרות ברחבי הארץ



פלטות צלליות ושפתונים מקצועיות מבית קרליין

מותג האיפור קרליין מתחדש ובשנת 2017 מתמקד ביצירת מניפת צבעים חדשנית התואמת את השינוי הכללי במעבר מצלליות בודדות, זוגות ורביעיות לפלטות מקצועיות .
עומר אסף, מעצב אומנותי לקרליין שם דגש באיפור השנה על צבעים נועזים שמגיעים במרקמי מאט-משי וקטיפה, משחקים של מבריק ומאט.
הצלליות החדשות מעניקות עומק ודרמטיות וזאת בזכות מרקם חדשני המצטיין בריכוז גבוה של פיגמנטים, המוגנים על ידי מעטפת השומרת על הגוון המקורי שעות ארוכות לאחר המריחה. הצלליות רכות ונעימות בזמן המריחה, נצמדות היטב לעור ואינן יוצרות הצטברויות בקמטוטי העפעף.

חמש פלטות בשילובי גוונים , כל אחד מאותה משפחת צבעים: ירוק, כחול, סגול, חום קר, חום חם.


פלטת השפתונים החדשה של קרליין משלבת פיתוחים טכנולוגיים עם קשת של צבעים טהורים היוצרת שפה חדשה באיפור השפתיים.

פלטת השפתונים החדשה מבוססת על פיגמנטים חדשים של צבע נקי המעניקים גוון עוצמתי וברק מידי במריחה אחת. השימוש בפיגמנטים הנקיים מחזק את עמידות הגוון מרגע המריחה ולמשך שעות ארוכות.
קשת הצבעים העוצמתית מקבלת את הברק משמנים מזינים שאינם משאירים תחושה של שמנוניות על השפתיים.

יתרונות פלטת השפתונים החדשה:
  • מרקם קטיפתי ונעים למריחה העוטף את השפתיים בלחות
  • שכבת צבע עזה, דקה ובלתי מורגשת
  • כיסוי צבע בינוני עד מלא
  • ללא דביקות או שומניות
  • ברק וגוון עמידים בפני דהייה או נזילה
  • צבע נקי הלוכד אור ומקרין ברק
  • 8 גוונים באריזה נוחה ומברשת איכותית מצורפת


ניתן להשיג ברשתות הפארם המובילות ברחבי הארץ



 Be Positive - הפורמולה הראשונה מסוגה המכילה זעפרן הידוע כמסייע במצבי חרדה ולחץ ולשיפור מצב הרוח

תרימוורה, מבית תרימה, משיקה פורמולה ייחודית חדשה המכילה את צמח הזעפרן וכן רכיבים טבעיים נוספים הידועים כמסייעים במצבי חרדה, לחץ, נדודי שינה ושיפור מצב הרוח.
הפורמולה החדשה, Be Positive היא תוסף התזונה היחיד המשלב מרכיבים טבעיים לשיפור מצב הרוח הפועלים להעלאת רמות הסרוטונין במספר מנגנונים : הזעפרן, שורש רודיולה, סאם אי, L-טריפטופן וצמח האשווגנדה. כל זאת ללא תופעות לוואי .

הזעפרן, הידוע בכינוי "מלך התבלינים", מופק מצלקת פרח הכרכום ממשפחת האירוסיים, מכיל את החומרים הפעילים קרוסין, פיקרוקרוסין וספראנאל. למרכיבים אלו מיוחסת פעילות בעיכוב ספיגה של דופמין, נוראדרנלין וסרוטונין הידועים בתפקידם בהפרעות במצב הרוח. הזעפרן בפורמולה הינו פטנט מספרד בשם AFFRON אשר מגובה במחקרים קליניים אודות יעילותו.
יעילות הזעפרן הוכחה בעולם במחקרים רבים על תפקידו כמסייע במקרי דיכאון קל ברמה זהה לתרופות המרשם הפסיכיאטריות ה-imipramin ו-fluoxetine. כמו כן, הזעפרן נמצא במחקרים כמוריד תסמיני חרדה ואף יעיל למקרי אלצהיימר ברמה קלה עד בינונית. מחקר חדש לאחרונה בחן את יעילותו לטיפול בדיכאון אחרי לידה וזאת בהשוואה לfluxetine (פרוזק) ונמצא כי זעפרן יעיל באופן הזהה ליעילות פרוזק.

רכיבים טבעיים נוספים:
צמח הרודיולה - נחשב לאחד הפתרונות הטבעיים היעילים והבטוחים ביותר להקלה במצבי דיכאון וסטרס. מדובר בצמח הידוע כאדפטוגני ומחזק, המסייע בהעלאת כוח הסבולת ובהקלה על מצבי עייפות ממושכים, פעילותו מגובה במחקרים קליניים רבים.
צמח האשווגנדה - צמח הידוע כאדפטוגני אשר ממלא תפקיד חשוב ברפואה ההודית העתיקה וידוע בכינוי "הג'ינסנג ההודי". הוא ידוע כתומך במערכת החיסון, במערכת העצבים ובמערכת ההורמונאלית, כשאלו מגיבים לסטרס, לתשישות של מערכת העצבים, למחסור בשינה ועייפות, חרדה ודיכאון.
סאם אי - הוא נגזרת של החומצה האמינית מתיונין. ידוע שסאם אי חיוני לוויסות מצב הרוח על-ידי העלאת רמות הדופמין והסרוטונין.
L-טירפטופן - חומצת אמינו, אחת מ-20 המרכיבות את החלבונים בגוף, הידועה כמסייעת להרפיית מתח, מפחיתה חרדה ודיכאון. חומצה אמינית זו מהווה חומר מוצא לסרוטונין.

ניתן לקנות בבתי מרקחת, בבתי הטבע וברשתות הפארם.
כשר בהשגחת הרבנות