דיסני בשיתוף עם רשת 'קרביץ' מציעה מגוון רחב של ציוד חזרה לבית הספר





השנה מצטרפות הנסיכות מואנה ו-אלנה מאוולור לנסיכות דיסני, ספיידרמן ודמויות מלחמת הכוכבים שיככבו על גבי תיקי גב, מחברות יומנים וקלמרים.


לרגל פתיחת שנת הלימודים, דיסני יוצאת בשיתוף פעולה עם רשת 'קרביץ' ומציעות מבחר רחב של מוצרי כתיבה וציוד לבית הספר עם הדמויות האהובות של דיסני.
בין המוצרים ניתן למצוא מחברות, קלמרים, כלי כתיבה, אוגדנים, יומנים, תיקי גב ועוד עם הדמויות האהובות של דיסני כמו נסיכות דיסני, אנה ואלזה- מהסרט "לשבור את הקרח", מלחמת הכוכבים, הגיבור ספידי מקווין מהסרט מכוניות 3, ספיידרמן ועוד.


השנה מצטרפות למגוון דמויות חדשות, הגיבורה מואנה כוכבת הסרט המצליח והנסיכה אלנה מאוולור כוכבת הסדרה שעלתה השנה בערוץ דיסני ג'וניור.

לקראת החזרה לבית הספר, נערך מחקר על ידי דיסני ובו עולה כי, למעלה מ-50% מהרכישות הציוד לבית הספר, הם מוצרים ממותגים אליהם הילד מתחבר באופן רגשי דרך התוכן בו הוא צופה בטלויזיה ובקולנוע..

ההתרגשות לקראת השנה החדשה בשיאה והילדים מחכים ומצפים לרכישות המקדימות יחד עם ההורים של ציוד לבית הספר לקראת שנת הלימודים. מהמחקר נמצא כי לילדים יש מעורבות גבוהה והנאה גדולה לבחור את ציוד בית הספר יחד עם ההורים (45%), או בעצמם (19% בקרב בני ה- 9-12 ו-10% בקרב בני 6-8) הכולל לרוב: רכישת תיק, קלמר, יומן ומחברות.


חווית הקניות לקראת שנת הלימודים מרגשת ומייצרת ציפייה גבוהה. כשליש מהילדים בגילאים הצעירים, (6-8 ) נאמנים לדמות אותה הם אוהדים, ומתעקשים לרכוש את הציוד הממותג באותן הדמויות.

עוגן המותגים הכי פופולאריים בקרב ילדים ב: 'לשבור את הקרח' (פרוזן), ספיידרמן, נסיכות דיסני, מכוניות, הנסיכה סופיה, מלחמת הכוכבים וכמובן מיקי ומיני מאוס


קרן סער, מנהלת קמעונאות וסחר בדיסני ישראל: 'רכישת ציוד לבית הספר לפני תחילת השנה הוא מעמד מרגש וחוויתי עבור ההורים והילדים. הילד נהנה מעצמאות וחופש בחירה לבחור את המוצרים עם הדמויות האהובות עליו. בכל שנה ניתן למצוא מגוון רחב ואיכותי של מוצרי דיסני. השנה החלטנו לשתף פעולה עם רשת קרביץ המובילה בתחומה ולהציע את מגוון המותגים המובילים.





מאור ארצי, סמנכ"ל קמעונאות בקרביץ מציין כי שיתוף הפעולה עם מותג אהוב ומוכר כמו דיסני ולהיטי הקיץ שלו הנה הזדמנות מצוינת המעניקה ערך מוסף ללקוחות שלנו המאפשר להם לפגוש את הדמויות הכי אהובות עליהם גם מחוץ למסך ועל גבי מגוון גדול של מוצרי חזרה לבית ספר, זאת לצד מבצעים בלעדיים על המוצרים- רק ללקוחות קרביץ.