Sweet Box- Not Your Ordinary Bakeshop




ביום חמישי בצהריים קיבלתי משלוח מתוק.
וכשאני כותבת "מתוק" אני מתכוונת למתוק מכל הבחינות! הגיעו אלי קופסאות קרטון בצבע תכלת בייבי ושרוכות בסרטי סאטן לבנים וצחורים.
כבר התפעלתי מן היופי.


ובתוך הקופסאות... וואו... בתוך הקופסאות כל מה שמוביל הישר אל הלב שלי- מינים שונים של מאפים מתוקים וטעימים. כמה טעימים? ברמות של לשבת בבית קפה על השאנז אליזה בפריז ולאכול קינוחים של הפטיסייר הטוב ביותר!


מדובר בקופסאות מתוקות של בית העסק: Sweet Box השוכן בשוק לווינסקי בתל אביב.



שרה שמחוביץ', קונדיטורית, יזמית שותפה ומנהלת "SWEET BOX" מספרת על ההקמה של המקום המקסים והמתוק שלה:

"הסיפור של sweet box די פשוט.
הסתובבתי בעולם , חיפשתי וניסיתי המון ... כדי לחזור לנקודת המוצא.
אני אופה מאז שאני זוכרת את עצמי , זו תמיד הייתה הדרך שלי לאהוב, לאחד ולגעת באנשים.
לסבא וסבתא שלי הייתה מסעדה בשנות ה-50 בירושלים ואני חושבת שמשם זה עבר לאבא שלי , ומאבא שלי אליי. יצא שגדלתי בבית בו תמיד אירחו ותמיד "דאגו" להאכיל את כולם.
לקונדיטוריה הגעתי בתור מקצוע לאחר שלמדתי תקשורת בניו יורק והבנתי שזה לא בשבילי... לימדתי ספינינג והבנתי שזה לא בשבילי...עבדתי באינספור עבודות שהבנתי שהן לא בשבילי...
בגיל 26 חזרתי לארץ לאחר מגורים ולימודים של 5 שנים בניו-יורק כדי להתחיל את החיים מחדש בארץ.
החזרה לארץ הציפה גם את נושא התעסוקה/מקצוע. והחלטתי שקונדיטוריה היא הכיוון הנכון. התחלתי להכין עוגיות מהבית לאיזה בית קפה קטן ומהר מאוד ייצרה איתי קשר מישהי שטעמה וחיפשה קונדיטורית לבית קפה חדש. קניתי 2 ספרי בישול, אפיתי כל הלילה עם מיקסר ביתי (החשמל קפץ כל איזה 10 דקות) והכנתי לה טעימות. וככה הפכתי לקונדיטורית. זה לגמרי היה בשבילי!"


אז מה זה SWEET BOX?
סוויטבוקס היא קונדיטורית בוטיק ייחודית למוצרי מאפה אמריקאיים קלאסיים, העשויים מחומרי גלם איכותיים ובעבודת יד מוקפדת. חלום של אישה אחת שהתגשם, יחד עם מיכאל טננבאום (שותף ב"דלידה", "הבר בלווינסקי", בר "הטפאלה").
אבל זה לא מסתיים כאן, הקונספט הוא קופסאות מעוצבות (ששרה עיצבה בעצמה) , מלאות ב"אוכל נשמה מושחת".
הקופסאות מגיעות בכמה גדלים ובמגוון שילובים של מוצרים, וניתן להזמין אותם באתר של החנות או בטלפון בימים א'-ה'. משלוחים למשרדים ולקוחות פרטיים באיזור המרכז.
במשך השבוע הקונדיטוריה המעוצבת כגן שעשועים מתוק בצבעי תכלת ולבן, פתוחה לרכישה חופשית גם ללא הזמנה. Sweet Box פתוחה בין השעות 9:00 ל- 16:00 ופשוט אי אפשר לצאת בידיים ריקות (עשינו ניסוי יום אחד ולא היה אחד שנכנס במקרה ולא היה "חייב" לטעום).


ליין המוצרים ב-Sweet Box כולל:
6 סוגי מאפינס בשני גדלים (נוטלה, אוכמניות, תפוחים ופטל)
5 סוגי מיני קאפקייס (כולל רד ולווט, אוריאו ו Reese’s )
3 סוגי רולים (עוגות שמרים אישיות ענקיות)
5 סוגי עוגיות (מונסטר ועוגיות ענק)
צ'יז קייקס ועוגות פאדג' בראוני
5 עוגות בחושות (יש גם גזר!!!)
וגם- 5 סוגים של עוגות קרם מעוצבות (רד וולווט, קרם גזר ועוגות יום הולדת מיוחדות).


או במקום: החלוצים 6 שוק לוינסקי תל אביב