מתקן ליצירת שרוול קצף- סדנא מצולמת שלב אחר שלב לילדים ולהורים

מי שמכירים אותי מעבר להיותי "קשת אוהבת" זוכר אותי מתקופת היצירה. אז היה לי עסק לסדנאות יצירה בשם "הצבעים של קשת" שאליו לווה בלוג שנשא את אותו השם.
הופעתי בהרבה תכניות טלויזיה עם הדרכות יצירה מודגמות שלב אחר שלב וקוראי הבלוג נהנו מעשרות סדנאות יצירה מצולמות לטובת הילדים שלהם.


אחת הסדנאות המצולמות שזכו לחשיפה ענקית בבלוג ולאחר מכן בעיתון ילדים היתה סדנא להכנת מתקן קצף. מדובר ביצירה פשוטה למדי מחומרים הזמינים בכל בית.
המרכיב העיקרי במתקן היה מגבון בד של האגיס. 


(להגדלת התמונות לחצו עליהן)







מאז אותה הדרכה מצולמת עברו קרוב ל- 12 שנים ואני שמחה בכל פעם שאני רואה אנשים שמעלים תמונות לרשתות החברתיות של ילדיהם עם מתקן קצף. חלקם מכינים אותו עם כוס חד פעמית כפי שמופיע בהדרכה שלי וחלקם כבר משדרגים עם בקבוק קטן של שתייה.
אבל לא משנה איך בוחרים להכין- את המגבון חובה לשים!


היום קיבלתי משלוח של מגבוני האגיס שהזכירו לי את אותה היצירה מאי אז כשרוני שלי היתה ילדונת קטנה בת שלוש.
היתרון ב- 12 השנים שעברו הם שנכנסו חידושים רבים למגבונים ואחד מהם הוא הפס הדביק בחלקה האחורי של האריזה. מטרת הפס היא להצמיד את אריזת המגבונים לשולחן/שידת ההחתלה וכך ניתן לשלוף מגבון עם יד אחת ולא להסיר את שתי הידיים מהתינוק. גאוני!




היתרון הזה טוב לא רק להורים אלא גם לילדים שרוצים להכין את מתקן הקצף ולא יזדקקו לשתי ידיים על מנת לשלוף את המגבון.

אני אהבתי!