Sabon sport collection Re-lax. Re-start. Re-born





Re-lax. Re-start. Re-born.
לאורח חיים בריא המשלב פעילות גופנית בשגרת חיינו יש השפעה נפלאה על הגוף והנפש , אך יחד עם זאת, האפקט של אימון יעיל בשילוב הגורמים הסביבתיים יכולים להביא להשפעות שליליות על העור והשרירים. תופעות כגון התייבשות העור, אובדן מינרלים , אובדן ויטמינים חיוניים, שרירים מתוחים הם רק חלק מהשפעות אלו.

גלו את סדרת SABON SPORT שפותחה במיוחד כדי להעניק לגופנו את שגרת הטיפוח המושלמת לאחר אימון.
אתם מוזמנים לעצור את פעימות הלב הקצובות, לנגב את טיפות המאמץ ולקחת נשימה עמוקה.
לעצום עיניים, לנשום את ריחות ההדרים ולהתמלא באנרגיה מחודשת. הסדרה החדשה כוללת סבון נוזלי רב תכליתי, קרם גוף, קרם עיסוי ומותאמת הן לנשים והן לגברים העוסקים בפעילות גופנית . הפורמולה הייחודית מבוססת על תמצית שזיף הקקאדו, המקור העשיר בעולם של ויטמין C, מועשרת בנוגדי חמצון ומעודדת את התאים להגן על עצמם מפני תהליך ההתחמצנות המתרחש במאמץ. בנוסף משלבת הפורמולה חמאת שיאה, תמצית תמר המדבר, רוזמרין וברגמוט.
הסדרה מעניקה טיפול חיוני ומרגיע אחרי פעילות גופנית. תשאיר את עורך נקי, תעניק לו הגנה, לחות ,איזון וניחוח מרענן יחד עם שמירה על מראה עור צעיר ובריא לאורך זמן.


יתרונות הסדרה החדשה
רכיבים פעילים וייחודיים המאזנים את העור ומעניקים לו לחות, ויטמינים ומינרלים שאבדו לו במהלך האימון.
ניחוח יוניסקס מרענן ועדין המתאים לגברים ולנשים.
מותאם במיוחד לנשיאה ושימוש מחוץ לבית.



Cool-Down Body Lotion
קרם גוף מצנן
קרם בעל אפקט מצנן המעניק לחות חיונית לעור לאחר פעילות ספורטיבית. הקרם הקליל נספג במהירות ומותיר את העור רך ורענן. הפורמולה מבוססת על תמצית שזיף הקקאדו, המשמש כנוגד חמצון עוצמתי. הרכב מאוזן של שמן שיאה להגברת הגמישות של העור, שמן תמר מדברי להתחדשות העור ושמן רוזמרין וברגמונט המסייעים בהרגעתו, מתאים במיוחד לנשיאה ושימוש מחוץ לבית. מתאים לכל סוגי העור.
גודל: 100 מ"ל מחיר: 52 שח

Muscles Soothing Balm
קרם עיסוי להרגעת השרירים
קרם עיסוי מרגיע לאחר פעילות ספורטיבית. הקרם הופך לשמן תוך כדי עיסוי, מחמם את אזור השריר ובכך מסייע בשחרורו. שמן זרעי ענבים בשילוב עם שמן שקדים מתוקים חודרים את שכבות העור ומשמשים כמוליכים של הרכב השמנים הפעילים בפורמולה: שיאה, תמר מדברי, רוזמרין וברגמונט המזינים את העור ומסייעים בהרגעתו. הפורמולה מבוססת על תמצית שזיף הקקאדו, המשמש כנוגד חמצון עוצמתי. מתאים במיוחד לנשיאה ושימוש מחוץ לבית. מתאים לכל סוגי העור.
גודל: 100 מ"ל מחיר: 64 שח

Top to Toe Deep Cleanser
סבון נוזלי לניקוי עמוק של הגוף, הפנים והשיער
סבון רב תכליתי, המכיל תערובות של שמני שיאה, תמר מדברי, רוזמרין וברגמוט המסייעים בהרגעה, בבניית רקמות ובמתן אלסטיות לעור. בבסיס המוצר תמצית צמח הקקאדו המועשרת בויטמינים ומותאמת לפעילות מאומצת, מונעת חימצון ומעניקה מראה ותחושת רעננות. מתאים במיוחד לנשיאה ושימוש מחוץ לבית. לעור נקי ורענן ושיער רך ומבריק. מתאים לכל סוגי העור והשיער
גודל: 200 מ"ל מחיר: 58 שח


אודות SABON
רשת "סבון של פעם" הוקמה ב-1997, ע"י סיגל קוטלר-לוי ואבי פיאטוק וזוכה להצלחה רבה בשוק הבינלאומי בקרב קהל צרכנים רחב. SABON, מתמחה במוצרי טיפוח לגוף ולנפש, מקפידה על מרכיבים איכותיים, שמירה על איכות הסביבה ותשומת לב לכל פרט. ב SABON מאמינים בעשייה מתוך יצירתיות ואהבה, במקצוענות ובהתמדה.
. החנות הראשונה של 'סבון של פעם' נפתחה ברחוב שינקין, בליבה של תל אביב. מאז, גדלה אותה חנות קסומה והייתה לרשת בינלאומית בשם  SABON, המונה למעלה מ-170 חנויות ברחבי העולם. הרשת מעסיקה כ- 300 עובדים בישראל ולמעלה מ- 1000 עובדים בחו"ל.
כל מוצרי SABON מיוצרים ונארזים בישראל ומהווים גאווה למלאכה וליצירה הישראלית ברחבי העולם.

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il


INSTEGRAM: sabonisrael
FACEBOOK: sabon.international