מי שטוב לו ושמח כף ימחה- יצירה, משחקים ואביזרים ליום המשפחה, פורים ובכלל




רשת קרביץ מציעה מגוון מוצרים ומתנות במיוחד ליום המשפחה ולחוויה משפחתית משותפת

מגוון רחב ועשיר של מתנות מקוריות ויצירתיות ליום המשפחה ממתינות לכם ברשת קרביץ.
קרביץ רואה ביצירה ערך משפחתי חשוב לליכוד וחוויה משותפת הורים וילדים וכנגזרת לכך כמידי שנה מביאה מגוון רחב של פתרונות ליום המשפחה ומתנות שההורים ובני המשפחה ישמחו לקבל ולעשות:
כך לדוגמא מציעה קרביץ את משחקים מבית היוצר של 'הפרה הסגולה' המתמחה בפיתוח ועיצוב משחקים חדשניים ומקוריים לכל המשפחה, לבית , לנסיעות ולטיולים משפחתיים כגון משחקי דרך, מגנטים, משחקי קלפים, פאזלים וכד'. 
 
לחובבי היצירה מציעה קרביץ מגוון של ערכות יצירה של מותגי דיסני להנאה מובטחת של הילדים ובהן ערכות צביעה, מדבקות ועוד.

ומה עם מתנות לאמא? קרביץ מציעה את מגוון מוצרי קום איל פו שכוללים סדרת מוצרים מלאים במחמאות ואיורים ומהווים את המתנה המושלמת..
מחברות כריכה קשה, עטים, תיקי קניות רב פעמיים, רשימת קניות למקרר, מראות , שעון מגנט ועוד.
עוד בקרביץ, מחברת ספירלה 14.5 על 21.5 ס"מ עם עצות, המלצות ורעיונות מאת הסופרת והעיתונאית ענת לב-אדלר


מתנה מדליקה נוספת היא ספר אוסף המתכונים שלי – מבית  קוראים, ספר מתכונים שניתן לאגד בתוכו את כל המתכונים שאספתם במשך השנים. בנוסף, הספר מכיל טיפים וחומר עזר בעולם הבישול והאפייה.

בנוסף, קרביץ, מציגה לקראת יום המשפחה מגוון של חומרי ומוצרי יצירה איכותיים ומקצועיים של מיטב המותגים שיביאו לחוויית משפחתית מהנה ויצירתית

במסגרת זו מציעה קרביץ בסניפיה ערכות יצירה מבית ARTISH. ערכות יצירה ייחודיות המכילות בתוכן את כל מה שהילדים צריכים: כרטיסיות הדרכה, חומרי עזר נלווים- טושים, דבק וכד'.


עוד מציעה קרביץ את מגוון מוצרי וואשי טייפ, נייר דבק צבעוני ומעוצב מבית M3. סקוטש וואשי טייפ מגיע במגוון עיצובים והדפסים – חלק, מחוספס, מנוקד, פרחוני, ועוד. הסקוטש וואשי טייפ מאפשר ליצור בקלות ובכיף מגוון של חפצים בעיצוב אישי והשימוש בו קליל, כיפי ופשוט. הוואשי טייפ של סקוטש נמכר בגליל באורך של 10 מטרים, שהיתרון הוא בכך שניתן ליצור ולעצב באופן חופשי ללא חשש שגליל הדבק יסתיים באמצע המלאכה.

סקוטש וואשי טייפ ניתן להשיג בחנויות קרביץ.

לחובבי הצביעה, מציעה קרביץ את מיטב מותגי הצבעים ובהם מילאן, קריולה, קריוקה, מאפד פנטל פליקן. בסניפי קרביץ ניתן למצוא גם בצקים בקופסא וכן פלסטלינה בצבעים שונים ממותג אומגה וכן DAS בצבעים חום ולבן במשקלים של 1/2-1 ק"ג.


בתחום הגזירה מציעה קרביץ גדלים שונים של מספריים, מספריים ללימוד גזירה, מספריים בטיחותיות וכן מספריים לשמאליים.


עוד ניתן להשיג בקרביץ ניירות בגדלים שונים, גיליונות וכן גדלי חצי גיליון שמינית גיליון של בריסטולים לבנים וצבעוניים וכן בצבעים זוהרים. בנוסף גיליונות מפל וכן גיליונות סול ופוליגל. ניירות אורז וניירות ממוחזרים וכן ניירות קרפ בצבעים שונים .

בתחום הדבקים מציעה קרביץ דבק פלסטי לבן וכן דבקי סטיק ממגוון מותגים כגון UHU ופנטל, דבק ספרי , דבקים חזקים מסוגים שונים ודבקי ג'ל של המותג 3M.



"פלפוט" אביזרים לפורים

"פלפוט" מציעה קשת רחבה של אביזרים שיתאימו כפריטים משלימים לתחפושת פורים. דמיון ויצירתיות עם מספר אביזרים יהפכו כל אחד/ת לטרול משעשע, נסיכת פרוזן , נסיכה מהאגדות או פו הדב.


קולקציית אביזרי טרולס מבית "פלפוט":
לטרולים יש שיער ארוך וצבעוני, המון שמחה וחיוכים. האנרגיות החיוביות שלהם נדבקות (כמעט) לכל אחד שהם פוגשים! כולם מוזמנים ליצור לעצמם תחפושת ייחודית, כיד הדמיון הטובה עליהם ולהשלים את המראה עם אביזרים ממותגים של הטרולס מבית "פלפוט".

טרולס ביצת הפתעה עם אביזרי שיער
מארז הכולל: מברשת, מסרק ושרשרת


קשת לשיער


אביזרי שיער



פרוזן, סט אביזרים לנסיכות פרוזן



ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ




"טופ פליי ישראל" החלה לשווק ערכות כלי עבודה מרהיבות של בוב הבנאי מבית מותג האיכות SMOBY

חברת "טופ פליי ישראל", המשווקת בישראל את מותג צעצועי ההתפתחות האיכותי SMOBY, החלה לשווק ערכות צעצועים מרהיבות של כלי עבודה במותג האהוב בוב הבנאי.
הסדרה כוללת מגוון רחב של ערכות כלי עבודה למשחק לילדים, באיכות גבוהה ובעיצובים מקסימים שילדים ישמחו לתפעל ולשחק איתם.

מבין הצעצועים בסדרה: חגורת כלי עבודה המכילה מגוון כלים – מסור, מפתח שוודי, מברג, פטיש ותג; סט הכולל מברגה, מסור חשמלי ומשייף; מסור עצים חשמלי; תיק גב עם מגוון כלי עבודה; ערכת בטיחות וכלי עבודה של בוב הבנאי הכוללת חולצה, קסדה ,תג וכלי עבודה . שולחן עבודה מושלם הכולל מברגה וכלי עבודה .

הערכות מאפשרות לילדים "לשחק" את דמות בוב הבנאי ולהכיר מקרוב את כלי העבודה השונים ושימושיהם, לפתח מוטוריקה עדינה, לפתח דמיון ויצירתיות ולשחק בכיף ובהנאה.
המוצרים מתאימים מגיל 3 ומעלה.

להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.