חדש על המדף לחודש מרץ 2017




אסם מפתיעה בשילוב טעמים ייחודי ומשיקה אפרופו מצופה שוקולד
המהדורה החדשה משלבת בין הטעם המתוק למלוח ומעניקה ריגוש וגיוון

כולם אוהבים אפרופו וכולם אוהבים שוקולד –השילוב ביניהם הוא ללא ספק שילוב מנצח.
אסם מפתיעה עם חדשנות מפנקת - מלוחה-מתקתקה, אותה מבקשים הצרכנים כבר שנים - אפרופו עם שוקולד!

שילוב בין טעם מתוק ומלוח אהוד מאוד על הציבור בישראל. השקת מהדורות קודמות של חטיפי אסם המשלבים בין הטעמים, כמו במבה במילוי נוגט ושטוחים עם שוקולד, התקבלו בהתלהבות על ידי הצרכנים.

לדברי ליאת קידר פייגין מנהלת פעילות החטיפים באסם: "צרכנים היום מחפשים להתנסות בטעמים מעניינים שירגשו אותם. השילוב בין המתוק למלוח מקנה טעם חדש עם חוויה סנסורית שונה ומעניינת. החטיף אפרופו אהוד מאוד על הקהל הישראלי ואנחנו שמחים להציע לצרכני המותג מוצר חדשני ומפנק שנותן מענה לצורך בשילוב המתוק-מלוח."

להשיג בכלל השוק (שופרסל, מגה, רשתות פרטיות, שוק פרטי) - במדף החטיפים וחוץ מדף


אסם משיקה מהדורת קונספט לכבוד פורים: במבה שהתחפשה לבייגלה
לקראת פורים, אסם נכנסת לאווירת החג העליזה ומשיקה מהדורת קונספט מיוחדת, שמחה וצבעונית ובתוכה הפתעה- במבה שהתחפשה לבייגלה שמיניות. במבה שהתחפשה היא אותה הבמבה האהובה והטעימה, במרקם נימוח ועדין במיוחד, רק בצורת בייגלה ומתאימה לשילוב במשלוחי המנות.
אסם כבר ייצרה בעבר במבה בצורות שונות, שהתקבלו באהדה על ידי הצרכנים, ביניהן: במבה קוביות, ובמבה עגולה.
לדברי גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים: " קטגוריית חטיפי הבוטנים נמצאת בצמיחה מול שנה שעברה, בין השאר בזכות חדשניות שהושקו. אנו מאמינים כי הבמבה שהתחפשה, שמביאה איתה שמחה, צבעוניות וחוויה כייפית, תשמח את הילדים לקראת פורים ותהווה פריט מבוקש במשלוחי המנות".
ההשקה תיתמך בפעילות קדמ חוץ מדף בנקודת המכירה ומשחק בדיגיטל

כשרות בד"צ ירושלים העדה החרדית לכל ימות השנה / חרל"פ / רבנות שדרות / כשר לפסח
להשיג בכלל השוק (שופרסל, מגה, רשתות פרטיות, שוק פרטי) - במדף החטיפים וחוץ מדף



NESCAFÉ Taster’s Choice Barista נסקפה בהשקה חדשנית בעולם הקפה

מותג הקפה הבינלאומי NESCAFÉ Taster's Choice, משיק בישראל חדשנות מבית נסקפה, NESCAFE Taster's Choice Barista עם תוספת ייחודית של פולי קפה בטחינה דקה.
.
המוצר החדש מבוסס על טכנולוגיה חדשה, שפותחה בנסקפה העולמית בהלימה למגמות הצרכניות בשוק הקפה. צרכנים בארץ ובעולם נהנים ממגוון איכותי ורחב של סוגי קפה בתוך הבית ומחוצה לו ונסקפה מותג הקפה הראשון והגדול בעולם, מביא את הדור הבא גם לעולמות הקפה הנמס.

זהבה מרטינוביץ, מנכ"ל חטיבת BBCS באסם: "NESCAFÉ Taster's Choice, מוביל את שוק הקפה הנמס בישראל. אנו ב NESCAFÉמקדישים מחשבה רבה לחוויית הקפה והיא ניכרת בכול רכיבי המוצר, החל מפולי הקפה המובחרים, דרך הארומה העשירה, הטעם המשובח ועד האריזה. כחלק מאסטרטגיית נסקפה טייסטרס צ'ויס אנו משיקים לראשונה בישראל טכנולוגיה חדשה, בהתאמה למגמות הצרכניות בשוק הקפה. החדשנות מתאפיינת בתוספת ייחודית של פולי ערביקה בטחינה דקה והתוצאה חווית קפה משובחת לאוהבי הקפה בישראל".

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק ובחנויות מובחרות.





"הטחנות הגדולות של א"י" מציגה לחג פורים אריזה מיוחדת, חגיגית ומעוצבת לקמח לבן בהיר, וכן קופסת פח מהודרת ורב שימושית לאחסון הקמח!
על האריזה מוצג מתכון מעולה להכנת אוזני המן טעימות!

טחנת הקמח הוותיקה 'הטחנות הגדולות של א"י' מחיפה, מציעה לכבוד חג פורים אריזה חגיגית ומיוחדת לקמח חיטה לבן בהיר, בעיצוב מיוחד בסגנון רטרו, שעל גביה מתכון מעולה להכנת אוזני המן במילוי אגוזים.
כמו כן, לכבוד החג, תשווק "הטחנות הגדולות של א"י" מהדורה מוגבלת של קופסת פח מהודרת בעיצוב חגיגי תואם לאריזת הקמח, לאחסון נוח ופרקטי של קמח לאורך כל השנה.
אריזת הקמח לחג פורים נמנית על סדרת "החגים" המיוחדת שהשיקה החברה, הכוללת חמש אריזות של קמח בעיצוב מיוחד לחגי ישראל – ראש השנה, חנוכה, פורים, שבועות ויום העצמאות. הסדרה זכתה בפרס הזהב לשיווק בתחרות האריזות העולמית היוקרתית WorldStar Packaging Award , לשנת 2015.

הילה יבניאלי-בוכריס, מומחית האפייה של 'הטחנות הגדולות של א"י' מציעה מתכון להכנת אוזני המן במילוי אגוזים, המוצג על גבי אריזת הקמח:
חומרים (להכנת 15-24 יחידות)
לבצק:
120 גרם חמאה
50 גרם אבקת סוכר
ביצה1
גרידה מחצי לימון
1 כפית תמצית וניל
180 גרם קמח לבן בהיר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
50 גרם שקדים טחונים

למלית אגוזים:
100 גרם דבש
300 מ"ל חלב
100 גרם חמאה
200 גרם סוכר מתוצרת הטחנות הגדולות של א"י
300 גרם אגוזים קצוצים
300 גרם פירורי ביסקוויטים
הכנת המלית
שמים בסיר בינוני-גדול דבש, חלב, חמאה וסוכר ומביאים לרתיחה. מורידים מהאש ומוסיפים אגוזים ופירורי ביסקוויטים. מערבבים היטב ומקררים.

אופן ההכנה
1. מעבדים חמאה ואבקת סוכר במיקסר עם וו גיטרה.
2. מוסיפים ביצה, גרידת לימון ותמצית וניל.
3. מוסיפים את הקמח והשקדים הטחונים ומעבדים מעט עד לאיחוד הבצק. מניחים את הבצק למנוחה בצד כ- 30 דקות. מכינים את המלית.
4. מרדדים את הבצק למלבן בעזרת מערוך. קורצים עיגולים לגודל הרצוי בעזרת כוס או מקד לעוגיות, ממלאים במלית ועוטפים למשולש.
5. אופים 12-10 דקות בתנור שחומם מראש ל- 170 מעלות, עד שהשוליים מזהיבים.
6. ניתן לפזר אבקת סוכר לפני ההגשה.

מוצרי החברה כשרים בהשגחת הרבנות הראשית חיפה, ובכשרות מהודרת של בד"צ העדה החרדית ירושלים.

אפשר להשיג את הקמחים ברשתות והחנויות: רשת לגעת באוכל, רשת חנויות הטבע בוסתן, ברכל, נתיב החסד, מרכז מזון יהודה, סופר ספיר, סופר ברקת, שהרבני (רמת השרון), פורטי סטריט רמת גן, סיטונאות רחמים, סיטונאות נעמה סוידאן, עזרה וחסד, סופר טוב מודיעין, שפע ברכת השם בית"ר עילית וירושלים, המאפייה של ראסל ירושלים, שמואל שפע ירושלים, ל.א.ב.ל, דיפ שיווק, מאיה בוטיקטבע, רני אורגני, סופר הס (כפר הס), לחם ברויטמן אילת, חנות טבע בראשית באילת, לחם בורקין בנימינה, מאפיית קצרין, 'המזווה' - חנות אינטרנטית, בחנות המפעל בטחנה ובחנויות מובחרות נוספות.
מידע על חנויות נוספות אפשר לברר בפייסבוק של הטחנות הגדולות או בטלפון: 04-8672137.
למידע נוסף ומתכונים:


בייגל בייגל משיקה את הדור הבא של הבייגלה: "רולים" – גלילי בייגלה חלולים עם מלח או שומשום
בייגל בייגל, מבית יוניליוור ישראל, ממשיכה לחדש ומשיקה את "רולים", הדבר הבא בעולם הבייגלה מאז הבייגלה השטוח.
רולים הוא צורה חדשה של בייגלה המושקת לראשונה בישראל. לרולים צורה גלילית והם נאפים בצורה שמותירה חלל אוורירי מבפנים היוצר רול פריך, שמביא חווית אכילה חדשה, מלאת קראנץ' וטעם.
בייגלה רולים, מגיעים בשני טעמים: עם מלח או שומשום והם מביאים עימם אלטרנטיבה מעניינת לחטיפים המלוחים כיום וניתנים לאכילה ישר מהשקית, עם מתבל או מילוי.
עידו שני, מנהל שיווק חטיפים ביוניליוור ישראל: "במחקר* שערכנו באוגוסט האחרון עלה כי המותג הראשון שעולה בראשם של צרכני הבייגלה הוא בייגל בייגל, וכחברה שכה מזוהה עם עולם הבייגלה, אנחנו מחוייבים גם להובלת חדשנות מוצרית בקטגוריה. למעשה מאז השקת פורמט הבייגלה השטוח, צרכני הבייגלה לא זכו לבשורה אמתית בקטגורית הבייגלה. אנו גאים לספר היום כי במהלך שלוש השנים האחרונות עמלנו על פיתוחים מעניינים בתחום הבייגלה, והרולים הם רק ההצצה לעתיד לבוא".
רולים מוצע באריזה משפחתית של 280 גרם ובאריזה אישית של 60 גרם בכשרות בד"צ
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות נבחרות


"תומר" מציעה לחג פורים ממרחים מעולים למילוי אוזני המן במגוון טעמים: חמאת בוטנים וקונפיטורות משובחות
ומציעה מתכון להכנת אוזני המן טעימים
חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון, מציעה לחג פורים ממרחים מעולים למילוי ולהכנת אוזני המן טעימים ומפנקים: ממרח חמאת בוטנים קלאסי או קראנצ'י עם שברי בוטנים וקונפיטורות משובחות 70% פרי במותג המוכר FRUPPA המגיע במגוון טעמי הפירות.
כשרויות: ממרח בוטנים – כשר פרווה בהשגחת בד"ץ בית יוסף. קונפיטורות - כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ובד"ץ בית יוסף.

להשיג בכל רשתות השיווק.
להלן הצעה למתכון להכנת אוזני המן:
חומרים להכנת הבצק:
1 כוס קמח
3 כפות אבקת סוכר
70 גרם חמאה קרה (אפשר גם מרגרינה)
3 כפות שמנת חמוצה (לגרסת פרווה אפשר להחליף את השמנת בביצה).
מעט מים לפי הצורך
להכין מלית:
מלית חמאת בוטנים עם קונפיטורה - מערבבים בקערה 2 כפות חמאת בוטנים ו-3 כפות קונפיטורה בכל טעם שאוהבים. ניתן לגוון, ובמקום קונפיטורה לשלב עם החמאת בוטנים ממרח שוקולד.
אופן ההכנה:
בעזרת הידיים או במעבד מזון מעבדים את חומרי הבצק לבצק אחיד.
על משטח מעט מקומח מהדקים את הבצק לכדור חלק.
עוטפים בניילון נצמד ומכניסים למקרר לשעה.
לאחר הקירור מרדדים לעובי של 0.5 ס"מ וחורצים עיגולים.
בכל עיגול מניחים את המלית וסוגרים עם מעט מים את המאפה.
מומלץ לקרר מעט שוב לפני האפייה.
אופים בחום של 170 מעלות כ - 10 דקות, או עד שהבצק מזהיב מעט.
לאחר קירור המאפה - מפזרים אבקת סוכר לקישוט.



מיני פריכיות פיטנס דגנים עם שוקולד חלב בשקית אישית- רק 99 קלוריות לכל השקית
נסטלה ממנפת את ההצלחה של השקת פריכיות שוקולד של פיטנס ומרחיבה את הסדרה עם נשנוש טעים במיוחד: מיני פריכיות עם זיגוג שוקולד, בשקית לנשנוש אישי, רק 99 קלוריות לכל השקית! סוף סוף אפשר לנשנש בלי חשבון נשנוש שוקולדי ומפנק. החטיף מכיל פריכיות ביס נימוחות ומפנקות עם שוקולד חלב מעולה בשילוב דגנים מלאים, ומגיע בשקית אישית, קלה לנשיאה.

המוצר "מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב" מהווה פתרון מצוין לנשנוש שתוקף אותנו באמצע היום. היתרון של המוצר הוא האפשרות לנשנש. שקית שלמה המכילה כ 24 מיני פריכיות עם שוקולד וכל זה ב- 99 קלוריות בלבד !!

"מותג פיטנס מוביל את מגמת ה-wellness בישראל, עם מגוון עשיר של מוצרים המאפשרים לצרכנים ליהנות ממגוון יתרונות תזונתיים כמו דגנים מלאים ומנות צריכה מדודות", מסבירה דפנה ברנר, מנהלת פעילות המאפה באסם-נסטלה.

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.
כשרות חלבית הרב חרל"פ, רבנות ראשית ראשון לציון




Nuby מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם משיק כוסות מאוירות מתוך סדרת המעצבים  עם מנגנון קליק ייחודי למניעת טפטופים

המותג Nuby, מותג מוצרי התינוקות המוביל בעולם, משיק כוסות מאוירות מתוך סדרת המעצבים, המגיעות עם מנגנון קליק ייחודי למניעת טפטופים. הסדרה מיועדת לילדים מגיל 6 חודשים ומעלה.
סדרת הכוסות החדשה של נובי מגיעה עם מנגנון קליק, המשמיע קליק לווידוא נעילה, עם פיה רכה, או קש מתקפל עם מכסה הגייני ואחיזה נוחה, ללא ביספנול A. סדרת המעצבים מתאפיינת בעיצוב חדשני ובמגוון צבעים ועיטורים אשר מתאימים לגיל הרך: ורוד וסגול עם איורים פרחוניים, כחול עם עיגולים, ירקרק עם עלים ועוד.

סדרת הכוסות החדשות של נובי מגיעה בשילוב טכנולוגיה ייחודית למניעת טפטופים בעת השתייה בה ניתן לשמוע את פעולת הסגירה בקליק. הכוס בעיצוב ייחודי לאחיזה נוחה של הפעוט. כל מוצרי Nuby מיוצרים מחומרים בטיחותיים, עמידים, לא רעילים ועומדים בכל תיקני הבטיחות המחמירים ביותר.
המותג Nuby, מותג התינוקות האמריקאי המוביל, הנמכר בלמעלה מ 150 מדינות בעולם, משווק בישראל על ידי חברת אינטרסן בע''מ, מהחברות המובילות במשק בתחום יבוא ושיווק של מוצרי צריכה. המותג Nuby מציע מגוון רחב של מוצרים להזנה, לצמיחת השיניים, להרגעה ומוצרים רפואיים, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של בטיחות ובקרת איכות. חברת Nuby פועלת בקביעות להגיע לכדי שלמות בכל היבטי העיצוב הייצור וההפצה. החברה משקיעה משאבים רבים במחקר ובפיתוח מוצרים חדשניים ומעוצבים, שהורים וילדים ימצאו אותם נוחים, קלים לשימוש ואטרקטיביים למראה.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מוצרי התינוקות ברחבי הארץ




מותג התינוקות המוביל בישראל Tulips משיק וו תליה לעגלה (שאקל)

מותג התינוקות המוביל בישראל Tulips (טוליפס) משיק וו תליה לעגלה (שאקל), פטנט ייחודי המאפשר תליית תיקים ושקיות על העגלה, קל ונוח לשימוש.

וו שאקל לתלייה, פריט חובה לכל הורה, עשוי אלומיניום חזק עם רצועות ספוג למניעת החלקה ולאחיזה נוחה. פתרון נהדר לתליית התיק על עגלת התינוק, עגלת הקניות ומשטחים נוספים. משאיר את הידיים חופשיות ונוח לשימוש.

המותגTulips Premium משווק בישראל למעלה מ 20 שנה. מגוון המוצרים מתאים לתינוקות רכים ועד גיל 5 וכולל בקבוקים, אביזרי האכלה ומוצצים. מותג אביזרי התינוקות כולל בקבוקי האכלה, מוצצים, כוסות אימון, פטמות וידיות, אביזרי האכלה, סינרים ונשכנים, אביזרי עזר כגון מברשות לבקבוקים, מכלי אבקות חלב , סטים לטיפוח הציפורניים, מגבונים, קופסאות למוצצים, צעצועי התפתחות ועוד.

ניתן להשיג: בחנויות המובחרות למוצרי תינוקות ובכל מחלקות התינוקות ברשתות השיווק



סדרת מרככי כביסה בבישום עוצמתי סנו מקסימה Blue Blossom

חברת סנו, החברה הישראלית המובילה את קטגוריית מרככי הכביסה בישראל לשנת 2016, משיקה מרכך כביסה חדש בסדרת מקסימה inspirations, סדרת מרככי כביסה בהשראת ניחוחות המעוררים את החושים בבישום עוצמתי הנשאר לאורך זמן - סנו מקסימה Blue Blossom.

מרכך הכביסה סנו מקסימה Blue Blossom בבישום עוצמתי, פותח על ידי מומחה בישום בינלאומי, בהשראת ניחוח מרענן של בריזת בוקר, מים קרירים ופרחי אביב כחולים. מרכך הכביסה מגיע באריזת קונספט בצבעוניות של כחול כהה עם פרחים בתכלת ובטורקיז. סדרת מקסימה Inspirations כוללת גם את מרכך הכביסה סנו מקסימה Soft Silk בהשראת ניחוח מפנק של פריחת השקד, רוח אביבית ומשי מלטף.

סדרת מרככי הכביסה סנו מקסימה inspirations מגיעה באריזת ליטר ועכשיו חדש! ניתן להשיג גם באריזה של 4 ליטר.

להשיג ברשתות השיווק



AJAX אנטי-בקטריאלי נוזל לניקוי כללי ורצפות

חדש מאג'קסAJAX לקראת פסח ועונת הניקיונות - גישה חדשה של ניקיון
לראשונה נוזל לניקוי כללי ורצפות אנטי-בקטריאלי שמשמיד 99.9% מהחיידקים בבית ובנוסף גם מחטא משטחים וגם מטהר ומבשם את האוויר.

ממחקרים שבוצעו עולה כי קיים צורך מצד הלקוחות לחומר ניקוי שמשלב גם תחושת הגנה ביתית שעוזר לאיכות ונקיון האוויר בבית ואג'קס אנטי בקטריאלי נותן פתרון לצורך זה.
אג'קס אנטי-בקטריאלי מתאים מאוד כפתרון ניקוי בבתים עם ילדים קטנים.
הוא משמיד חיידקים ללא כל חשש.
מכיל פורמולה ייחודית שאינה מזיקה לעור הידיים ובעל ניחוח עוצמתי ומרענן בתוספת שמנים ארומטיים של אקליפטוס להעצמת תחושת הניקיון ולסביבה בריאה ונקייה.

מחטא משטחים על ידי:
ניקוי עמוק
הגנה אנטי-בקטריאלית: משמיד 99.9% מהחיידקים בבית
הפחתת כמות האלרגניים: משמיד אבק

מטהר ומבשם את האוויר:
מפיץ ניחוחות עוצמתיים כחלק מסדרת "חגיגת הפרחים"
מכיל שמנים ארומטיים של אקליפטוס להעצמת תחושת הניקיון

מכיל: 1.5 ליטר
את מגוון מוצרי אג'קסAJAX ומוצרי סדרת הניקוי בתרסיס ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ



מותג מוצרי הספיגה Prevail משיק תחתוני ספיגה מתקדמים עם פטנט Dri-Fit™ לשמירה על בריאות העור!

מותג מוצרי הספיגהPrevail מארה"ב, המשווק בישראל על ידי חברת "ליברטי", משיק מוצר חדש בתחום תחתוני הספיגה: תחתוני ספיגה דקים ודיסקרטיים המשלבים פטנט ייחודי Dri-Fit™ המסייע לשמירה על בריאות העור. תחתוני הספיגה משמשים להתמודדות עם בריחת שתן קלה עד מלאה.

פטנט ה- Dri-Fit™ מאפשר לשמור על איזון בין שלושת הגורמים המשפיעים על בריאות העור – לחץ פיזי, לחות וטמפרטורה. התחתונים מכילים שילוב מיוחד של סיבי כותנה טבעיים המקנים אווריריות ותחושה נעימה על העור ומסייעים בשמירה על בריאותו, וסיבי אל-בד - השומרים מפני נזילה.
בנוסף, לתחתונים יתרונות חשובים הכוללים:
ספיגה סופר מהירה של הנוזלים ולתחושת יובש של העור הנמצא במגע עם הרפידה העליונה.
קיבולת גבוהה במיוחד של הנוזלים ונעילתם בשכבה מיוחדת, למניעת נזילה ואי נעימות.
התחתונים הם היפואלרגניים, ובנוסף בעלי שכבה עליונה מיוחדת המכילה אלוורה, ויטמין E וקמומיל – המרגיעים את העור ומונעים גירויים.
מכילים חומר ייחודי לנטרול ריחות.
בעלי מגע רך ונעים על הגוף, המעניק הרגשה של תחתון ובד אמיתי.
לתחתונים גזרה נוחה ואלסטית המתאימה את עצמה למידות הגוף.

התחתונים מוצעים במידות: S-M, L, XL ו-XXL

להשיג בבתי מרקחת מובחרים, אצל המשווקים המורשים ובאתר החברה http://www.myliberty.co.il  ובטל' - 1700-70-22-70