MOJO KIDS EYEWEAR רשת אופטיקה חדשה המותאמת לילדים ובני נוער באווירה חווייתית


מוג'ו מציעה מגוון רחב של משקפי ראייה, שמש ועדשות מגע לילדים של המותגים המובילים בעולם, עם דגש על עיצוב החנות ושירות המותאם לחוויית הילד, בליווי אופטומטריסטים מוסמכים
רונית קופל וטלי דורסמן, מייסדות מוג'ו: "הגיע הזמן להפוך את מעמד רכישת המשקפיים לילדים לחוויה מעצימה ולא למלחיצה ומלאת חששות"

קונספט חדש וייחודי בענף האופטיקה בישראל: MOJO KIDS EYEWEAR- רשת חנויות אופטיקה המעוצבות בקפידה ומותאמות לחוויית קנייה לפעוטות, ילדים ובני נוער. מוג'ו תחנוך את הסניף הראשון שלה בתל אביב.

רונית קופל, מנכ"לית ומייסדת מוג'ו: "הרעיון של הקמת MOJO נרקם כשגיליתי שבתי בת ה- 6 צריכה להרכיב משקפיים. בתהליך הרכישה נתקלנו לא פעם באווירה 'רפואית' ומנוכרת, אז הבנתי שצריך לעשות שינוי מחשבתי ואופנתי בתחום".

הייחודיות של 'MOJO KIDS EYEWEAR', נובעת בין היתר מהעיצוב המיוחד שלה והתאמתה לילדים המודדים את המשקפיים. כך למשל הותאמו עבור הילדים בחנות גובה המראות, הכיסאות והמדפים של המוצרים לגובהם הממוצע של הילדים ולפי טווח גילאים. כמו כן התצוגה של הדגמים פתוחה ונגישה עם אפשרות למדידה חופשית (ולא ב'מגירות').
הרשת עוצבה בצבעוניות ואווירה קלילה ונעימה, המשרה נינוחות על הילדים זאת עומת הקיים בחנויות האופטיקה 'הרגילות' המאופיינות לרוב באווירה 'רפואית'. כמו כן, לרשת צוות מיומן של אופטומטריסטים בעלי ניסיון של שנים בטיפול בפעוטות, ילדים ונוער, המכיר את צורכיהם וחששותיהם במעמד הרכישה וההתאמה של המשקפיים. בנוסף, צוות החנות כולו עובר הדרכה מיוחדת לגישה לילדים ונוער ומבין בדיוק מה הילדים מחפשים.

טלי דורסמן, מייסדת מוג'ו: "הקמת מוג'ו באה מתוך מטרה להפוך את חווית רכישת המשקפיים, שברוב המקרים זאת הפעם הראשונה לילד, לחוויה מעצימה וחיובית. המטרה היא להפוך את המשקפיים עבור הילדים לאביזר אופנה שהם נושאים בגאווה ובסטייל ולא לצורך 'רפואי' בלבד. אין לי ספק כי הורים רבים ימצאו ברשת פתרון עבור ילדיהם אותו חיפשו זמן רב".
קולקציות המשקפיים של מוג'ו מהוות חלק בלתי נפרד מעולם האופנה של הצעירים. כך למשל ניתן יהיה למצוא ברשת את מגוון המסגרות של המותגים הגדולים ביותר לילדים ונוער, דוגמת: VOGUE RAYBAN, D&G, POLO RALPH LUREN, ETHNIA BARCELONA ,SEE CONCEPT ועוד.


גם בגזרת המחיר הרשת מציעה בשורה, כאשר טווח המחירים יחל מ- 185 ₪ עבור מסגרת, זאת מתוך הבנה כי ילדים נוטים לשבור, לאבד ולעדכן את המספר העדשה כמה פעמים בשנה. ובכך מאפשרת מוג'ו אלטרנטיבה זולה ואופנתית.
נתונים חשובים אודות בדיקות ראיה אצל ילדים:
עפ"י ארגון האופטומטריסטים האמריקאי, אחד מכל ארבעה ילדים עשוי לפתח בעיות ראייה. אבחון מוקדם שכזה בגיל צעיר יכול להפחית בעיות הקשורות לקשיי למידה וריכוז בבית הספר אצל ילדים.
איגוד רופאי  עיניים בישראל ממליץ על בדיקת ראייה החל מגיל ללידה ועד גיל חצי שנה, בדיקה נוספת בגיל 3 שנים, לפני העלייה לכיתה א' ובדיקה נוספת עד גיל 18.

מיקום: הסניף הראשון ממוקם ברחוב לילי מנחם 12, תל אביב.
שעות פתיחה: ימים א-ה: 10:00-20:00, יום ו' וערבי חג בין השעות 10:00-15:00.
טלפון: 03-6207711
אתר:  http://mojoeyewear.co.il

לרגל הפתיחה, תוצע בדיקת ראיה ע"י אופטומטריסט מוסמך ללא עלות (בתאום מראש).
לפרטים נוספים: אביגיל רובינגר | 052-4057800 | "דני לוי תקשורת"