מוצרי פלפוט לכל המשפחה

 


"פרוזן" לימוד אנגלית בכיף מבית "פלפוט"
אלבום איסוף תמונות ולימוד אנגלית בצורה פשוטה ומשעשעת עם דמויות פרוזן


חברת "פלפוט" משיקה את אלבום לימוד האנגלית של פרוזן, פרוייקט ייחודי שעוזר לילדים ללמוד אנגלית בצורה פשוטה ומשעשעת, בעזרת הדמויות האהובות של הסרט פרוזן. ההורים מוזמנים לקחת חלק ולחוות עם הילדים רגעים של גילוי שפה חדשה.

האלבום מחולק ליחידות לפי נושאי שיחה. בכל יחידה מילים רבות, מלוות בתמונות ובתרגומים, בסדר קושי עולה. בסוף כל יחידה דפים עם משחקים ופעילויות משעשעות לחזרה על מה שנלמד.

צפיה בסרטי וידאו של השירים – סורקים קוד QR או כותבים את הקוד הכולל אותיות ומספרים באתר המצוין בצידן האחורי של המדבקות: כך תוכלו לצפות בסרטון וידאו של השירים באופן מקוון, ולעקוב אחר המילים באנגלית ולשיר עם הילדים.
האלבום מחולק לנושאים עליהם הילדים ילמדו:
  • מילים ראשונות
  • מספרים
  • צבעים
  • הפכים
  • עונות השנה
  • בחוף הים
  • הגוף
  • בעלי חיים
  • בגדים
  • משפחה וחברים
  • רגשות ותחושות
האוסף כולל:
אלבום לימוד אנגלית המגיע עם שש מדבקות, מחיר לצרכן 14.90 ₪
מעטפת מדבקות- חמש מדבקות במעטפה, מחיר לצרכן 5 ₪

להשיג ברשתות: קרביץ וצומת ספרים


ABATONS ANIMALS - GO      
80 דמויות פיגורינות של יצורים מופלאים
עם אפליקצית מציאות רבודה ראשונה מסוגה לדמויות איסוף
המעודדת יציאה לפעילות ב-26 פארקים ברחבי הארץ,
בהתאמה למיקום המשתמש
 COM . ABATONSWORLD. WWW

חברת "פלפוט" המתמחה בעיצוב ושיווק מוצרי פופ מביאה לארץ את הטרנדים המובילים בעולם בתחומי עיסוקה. החברה מרחיבה את פעילותה ומשיקה בארץ את הלהיט הבינלאומי, ABATONS במהדורת  ANIMALS. אוסף הכולל 80 דמויות שונות! 8 שבטים, בכל שבט 10 דמויות אבטונס, ראש השבט המנהיג ו-9 אבטונים. לכל שבט יש תכונות וכח כישוף ייחודי. פיגורינות דמויות קוביה הנמכרות במעטפה מעוצבת המכילה יחידה אחת או שניים.  שבטי האבטונס מרכזים בידיהם את כל עוצמתו של הטבע. לכל אבטון סט מדבקות ייחודי. הילדים מוזמנים לשחק עם האבטונס במשחקים הרשמיים וכמובן להמציא משחקים חדשים, לאסוף ולהחליף עם חברים, לבנות מגדלים באמצעות הבמות המצורפות ולהשתתף במשחק המציאות הרבודה.
משחק מציאות רבודה (AUGMENTED REALITY ובקיצור AR) במיוחד לאספני האבטונס בישראל.
מה זה משחק מציאות רבודה? זהו משחק המשלב מציאות עם אלמנטים מדומים. הם משתלבים כך שהאלמנטים המדומים נראים כאילו הם חלק מהמציאות (אלה הרבדים). במשחק של אבטונס חיות, האבטונים המיוחדים מתחבאים לנו ב-26 פארקים שונים ברחבי הארץ. רשימת הפארקים נמצאת גם באתר  COM. ABATONSWORLD. WWW
איך משחקים? סורקים את המדבקה CODE  QR , שבסט המדבקות המצורף לכל מעטפה. הורידו את אפליקציית ENTITI, לכניסה למשחק סירקו את הקוד שוב והתחילו לשחק. בסדרה 10 אבטונס חיות מחמד מיוחדים. כשתסרקו את המדבקה של האבטון המיוחד תקבלו את מיקום הפארק הקרוב ביותר למיקומכם, שם תוכלו למצוא את האבטונס עם AR – חווית מציאות רבודה, המזמינה את הילדים וההורים לצאת למרחב הציבורי בפארק לחיפוש אחרי האבטונים. הילדים יבקשו מיוזמתם לצאת לפארק לפעילות עם האפליקציה.
בנוסף באפליקציה אלבום איסוף דיגיטלי וכן משחק מגניב ששישה משלביו פתוחים לכל מי שסרק מדבקה אחת בלבד, וארבעת השלבים האחרונים פתוחים רק למי שבידיו לפחות שלושה אבטונים מיוחדים.



ממציא הסדרה: האבטונים הינו פרי פיתוח של חברת PPI הישראלית, מי שהמציאה את הגוגוס שהיה להיט בקרב הילדים. האבטונס משווקים ברחבי העולם במדינות שונות במהדורות שונות. אבטונס חיות מגיעים ב- 3 צורות: הרגילים הצבעוניים, ראשי שבטים בזהב, ונצנצים.
מהו שבט אבטונס? קבוצת אבטונס החיים יחד בהרמוניה, וחולקים יחד כח מאגי המשותף לכל חבריה. לכל אחד בקבוצה אישיות משלו, ממש כמונו: יש אבטון סקרן ואבטון פחדן, אבטון מוזר ואבטון מפוזר, אבטון מצוברח ואפילו אבטון מטופח! עולם האבטונס המגוון מפתיע ומתחדש כל הזמן! כדאי להכנס לאתר כדי להישאר בעניינים ולגלות משחקים וטריקים חדשים www.abatonsworld.com
דמויות האוסף מאפשרות לילדים אינספור פעילויות ומשחקים משותפים.
אבטונס מתרסקים: בונים 5 מגדלי אבטונס , המטרה לזרוק קוביה בתור ולהפיל כמה שיותר חלקים
אבטונס פנים אל פנים: כל שחקן משכיב לפניו בשורה 7 או 9 אבטונים אקראיים כך שהיריב רואה את המספרים. כל שחקן בוחר אבטון אחד מהשורה שלו ומעמידו לדו-קרב מול האבטון שבחר היריב. האבטון בעל המספר הגבוה יותר זוכה בסבב.
אבטונס כדורגל, משחק כדורגל עם האבטונים באמצעות האצבעות
אבטונס שני קצוות: המטרה להרים כמה שיותר אבטונים בין שתי אצבעות
אבטונס סכום ושארית: במשחק הזה משתתפים אבטונס בעלי סימן חיבור וחיסור.
משחק מלחמה: זורקים את האבטון כמו שזורקים  קוביה 5 פעמים, סכמו את מספר הנקודות, מי שהצליח להפיל יותא אבאטונים זוכה.
מגדל הכוחות: בנו מגדל. כל אחד בתורו מניח אבאטון. המפסיד הוא מי שבתורו נפל המגדל.
הקפצות: כל משתתף בתורו מקפיץ את האבטון, ומנסה לקלוע לקופסה או למגש. מנצח מי שהצליח לקלוע יותר פעמים.
להחזיק חזק: הניחו 3 אבטונים על הרצפה והצמידו אותם זה לזה. כל אחד בתורו ירים את האבאטונים, כאשר הוא אוחז אותם בכל צד עם האצבע ומנסה להחזיק אותם 3 שניות רצופות. בכל סבב מוסיפים אבאטון, המנצח מי שהצליח להחזיק הכי הרבה אבאטונים.
באולינג: סדרו את האבאטונים בצורת משולש , נסו להפיל אותם באמצעות השלכת אבאטון, המנצח מי שהצליח להפיל הכי הרבה אבאטונים, כל משחק 3 סבבבים.
מגדלי התאומים: סדרו שני מגדלים במרחק 20 ס"מ זה מזה. השלח אבטון נוסף ונסה לא לפגוע במגדלים. אם הצלחת תקרב את המגדלים זה לזה עד למרחק של 4 ס"מ ונסה שוב.
לסדר בשורה: סדרו 3 אבאטונים במרחק של 2 ס"מ זה מזה. זרקו אבאטון נוסף ונסו למקם אותו ברווח שבין האבאטונים שבשורה


סדרת המוצרים כוללת:
מעטפה המכילה 2 יח' אבאטונס 9 ₪. מעטפה המכילה יחידה אחת 5 ₪.
לכל אבטונס מצורף סט מדבקות: מדבקה לחלק העליון של האבטונס, מדבקה לחלק התחתון של האבטונס ומדבקה להדבקה בחוברת המשחק המצורפת לערכת ההתחלה.
מארז אספנים: מארז ובו מקום לכל אבטונס ורשימה דמויות. כך יהיה קל לדעת איזה אבטונס חסר לך. מחיר:39.9 ₪.
ערכת התחלה: כוללת 9 אבטונים (8 רגילים ואחד זהב) סט במות (קונקטורים) באמצעותם בונים מגדלים גבוהים. שקית איחסון  TO GO בה ניתן לשים כמה אבטונים כשיוצאים מהבית. 49.9 ₪

קופסת פח: קופסה מעוצבת המכילה 8 אבטונים: 2 רגילים, 4 נצנצים, 2 זהב. מחיר 54.9 ₪.
להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הנבחרות.
   


"פלפוט" לוולנטיין
יום ולנטיין או יום ולנטינוס הקדוש (בלטינית: Dies sanctus Valentinus; באנגלית: St. Valentine's Day), החל ב-14 בפברואר, הוא חג האהבה בעולם המערבי. בדומה למרבית העולם המערבי, גם בישראל אומץ החג והוא נחוג בצורה לא-רשמית כיום האהבה.

לקראת וולנטיין די , משיקה "פלפוט" מתנות מקוריות בסדרה " בשבילך באהבה"
המוצרים בסדרה מעוצבים בצורת לב, רקע אדום/ וורוד באמירה אישית:
" אין כמוך"   "הכי יפה בעולם"  "באהבה" ועוד
מגנטים בצורת לב: מחיר 9.90 ₪, תליון אפוקסי לב 9.90 ₪, מחזיק מפתחות מתכת: 9.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ

"פלפוט" ליום המשפחה
יום המשפחה הזדמנות נפלאה, לזמן איכות משפחתי ומתנות סימליות בעיצוב ואמירה יצירתיים:
חוברת דפי צביעה הכוללת 100 עיצובים שונים בסגנון "מנדלה" מחיר מומלץ לצרכן: 19.9 ₪
סדרת ספלים מעוצבת: אמא הכי הכי, אבא/ סבא/ סבתא הכי בעולם, עם הרבה אהבה: מחיר: כ-17 ש"ח
מסר מהלב - לבבות אפוקסי לתליה עם הקדשה:SUPER אבא, SUPER אמא מחיר : 9.90 ש"ח
מגנטים צורניים מעוצבים: לב, כוכב , כתר. בכל אחד אמירה אישית לדוגמא: הכי יפה בעולם, כוכב עולה, אין כמוך, מלכה, מלך ועוד 9.9 ₪
אלבום שורשים מהודר ואיכותי, הזדמנות נפלאה ללמוד על העבר וההווה של המשפחה. האלבום כולל אילן יוחסין, מפת העולם, דפים למילוי ותמונות מחיר מומלץ 79.9 ₪
סימניה תכשיט –  יצירתיות בסימניה לספרים המחוברת בשרשרת בסגנון תכשיט שבצידו אופניים מניאטוריות, מפתח, שעון עתיק ועוד מחיר: 25 ש"ח


ניתן להשיג ברשתות המובילות ובחנויות למכשירי כתיבה, צעצועים ומוצרי פופ ברחבי הארץ