פוד אפיל משיקה אולם תצוגה ופרזנטורית חדשים Food Appeal


צילומים: שונית וייס

המוצרים של חברת פוד אפיל אהובים עלי במיוחד. הם בעלי נוכחות. לא עוד מחבת מצ'וקמקת בעובי נייר אלא כלים "כבדים" מצופים בציפוי שיש רב שכבתי או נון סטיק  איכותי.
כשאני מבשלת או מטגנת עם המוצרים של פוד אפיל אני יודעת שכשאסיים את השימוש במוצרים שלהם לא תהיה לי עבודת קרצוף מעצבנת בכיור, מאחר והשומן והלכלוך המצטבר בבישול לא נדבקים לכלים! "ויש" אחד עם כרית כלים וסבון כלים וכלי הבישול נקי!
עוד אני יודעת שגם אחרי שימוש אינטנסיבי בכלי- לא יהיו עליו שריטות או קילופים כפי שקורה ומאכזב במגוון חברות אחרות שמחירי המוצרים שלהן משתווה ואף גבוה יותר ממחירי מוצרי פוד אפיל.



על כן, שמחתי לשמוע שבאיזור התעשייה של ראש העין הושק אולם התצוגה החדש של פוד אפיל. כיף לדעת שיש מקום רציני המאגד בתוכו את שלל מוצרי החברה לקנייה נוחה.
באירוע ההשקה הוצגה הפרזנטורית החדשה לתחום מוצרי האפייה של פוד אפיל, רחלי ור-ניר.

רחלי ור-ניר, הקונדיטורית המוערכת, נבחרה להיות הפרזנטורית של עולם האפייה ותשמש גם כקונדיטורית הבית של פוד אפיל, מותג כלי הבית המוביל בישראל.

רחלי החלה את דרכה המקצועית בצפייה בסרטוני יו טיוב, ולמדה טכניקות באפייה וקונדיטוריה.
כשרונה ויכולותיה פרצו לה את הדרך, והיום לרחלי יש למעלה מעשרות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות ובלוג אוכל מוביל. היא מנחה סדנאות אפייה שיש להן רשימות המתנה ארוכות, ומשתתפת באירועים קולינריים רבים.

מנכ"ל פוד אפיל, אייל שרון מספר על הבחירה ברחלי:
"הבחירה ברחלי תואמת לערכי המותג ועולם האפייה שלנו שמתמחה בפיתוח מוצרים חדשניים ונחשקים מתוצרת איטליה, ונועדה להמחיש לחובבי האפייה שהכול אפשרי".


אייל שרון מנכ"ל פוד אפיל ורון יוחננוב- שף

 
בנוסף, לחברה אתר אינטרנט חדש בו ישנו אור זרקורים לעולם האפייה, ולהדרכה מקצועית של האופים הביתיים.
רחלי תיתן טיפים, תספק עצות לחובבי האפייה, ותשתף במתכונים ידידותיים ומתוקים במיוחד. בנוסף, רחלי תסייע בפיתוח מוצרים מותאמים לקהל הישראלי בתחום האפייה. כדאי להתעדכן גם בעמוד הפייסבוק של החברה לטיפים ומבצעים שונים.



שווה קפיצה! (גם האתר וגם אולם התצוגה!)