לקראת החזרה ללימודים- לחמניות ברמן אקטיב


 


לאחר הצלחת לחם ברמן אקטיב ולקראת החזרה לבית הספר,   קבוצת מאפיות ברמן מציגה פיתוח נוסף בסדרת האקטיב:
לחמניות ברמן אקטיב
לחמניות מ-100% קמח חיטה מלא בתוספת סיבים תזונתיים פרה- ביוטיים, התורמים להתרבותם של "חיידקים טובים" בגוף האדם.


קבוצת מאפיות ברמן הוותיקה, אשר נוסדה בירושלים בשנת 1875 ומובילה בשנים האחרונות מהלכים מתקדמים בענף הלחם, מציגה פיתוח טכנולוגי נוסף, לאחר הצלחת לחם "ברמן אקטיב" שהושק לפני כשנה וחצי:
לחמניות ברמן אקטיב: לחמניות מ-100% קמח חיטה מלא, הנטחן מן הגרעין בשלמותו. הלחמניות אוחזות בתו "אפשרי בריא" של משרד הבריאות ומכילות תוספת ייחודית: סיבים פרה- ביוטיים, המהווים מצע חיוני להתפתחות חיידקים טובים פרו- ביוטיים, התורמים רבות לתהליך עיכול טוב יותר, לבריאות המעי הגס ולהרגשה כללית טובה יותר.

הלחמניות מכילות כמות מאוזנת של נתרן ואינן מכילות כלל תוספת שומן. לחמנייה היא אחת התצורות האהובות על ילדים לכריך לבית הספר, ולחמניות ברמן אקטיב הן דרך נפלאה להעביר את הילדים לצריכה של קמח מלא, לגוון את ארוחת העשר וליהנות מהערכים התזונתיים של דגנים מלאים וסיבים פרה-ביוטיים
ללחמניות ברמן אקטיב יתרונות רבים:
  • עשויות מ 100% קמח חיטה מלא הנטחן מן הגרעין בשלמותו
  • בעלות מרקם חלק האהוב על ילדים
  • מכילות כ- 2 גרם סיבים תזונתיים מסיסים (פרה ביוטיים) בלחמנייה (כ- 75 גרם)
  • עומדות בדרישות משרד הבריאות ללחמים- תקן "אפשרי בריא"
  • (לפחות 80% קמח מלא, מקסימום  400 מ"ג נתרן ומקסימום- 250 קלוריות ב- 100 גרם מוצר)
  • הכמות הכוללת של הסיבים התזונתיים בלחמניה הינה 7.1 גרם ב- 75 גרם מוצר, המהווים כ- 28.4% מהתצרוכת היומית המספקת לילדים בגילאי 4-8 וכ- 27.3% לבנות בגילאי 9-18, כ- 23% לבנים בגילאי 9-13 וכ- 18.6% מהתצרוכת היומית המספקת לבנים בגילאי 14-18
סדרת ברמן אקטיב מתכתבת עם המגמות העולמיות בתחום המזון של ייצור מוצרי מזון, המספקים לא רק תזונה מאוזנת ונכונה יותר לגוף, אלא גם תזונה פונקציונאלית. לא רק שיפור ערכים תזונתיים כגון הפחתת שומן, נתרן, קלוריות וכד', אלא הוספת רכיבים פונקציונאליים, המסייעים לתהליך עיכול תקין, הרגשה כללית טובה יותר ואף סיוע במניעת מחלות בטווח הארוך.
הדגנים המלאים והסיבים הפרה- ביוטיים
צריכה של דגנים מלאים מומלצת מאוד לילדים.
הקמח המלא מהווה מקור לוויטמינים מקבוצה B וכן למגנזיום, אשלגן וברזל החיוניים לגדילה ולהתפתחות. לסיבים התזונתיים ממקור החיטה יתרונות רבים: הם תורמים לפעילות תקינה של מערכת העיכול, מגבירים את תחושת השובע, מסייעים בשמירה על משקל תקין ומסייעים לאיזון רמות הסוכר והשומנים בדם. לסיבים הפרה-ביוטיים ממקור העולש יתרונות נוספים: הם מגבירים את פעילותם של החיידקים הטובים ותורמים לתגובה חיסונית טובה יותר של המעי.

סיבים פרה-ביוטיים נמצאים באופן טבעי בארטישוק, בצל, כרישה ושיבולת שועל וכיום ניתן למצוא אותם גם בלחמניות ולחם "ברמן אקטיב".
מארז שש לחמניות ברמן אקטיב
מחיר מומלץ לצרכן נע בין 13-17 ש"ח.
כשרות – פרווה, בד"צ העדה החרדית.
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.


אודות ברמן
מאפיית ברמן היא המאפיה הירושלמית הוותיקה אשר הוקמה בשנת 1875 והינה בין המאפיות הגדולות בארץ. המאפייה מתמחה בייצור מגוון רחב של לחמים ומאפים תחת מותגים שונים, אותם היא מוכרת ב- 3 חנויות הקונדיטוריה שלה ובכל רשתות השיווק והמרכולים ברחבי הארץ. לחברה מגוון מותגים שונים ביניהם ברמן, ודש, ליבו ומותג הפרימיום "לחם הארץ".