13AM- שיתוף פעולה בין רונן חן ל-אניה מרטירוסוב





רונן חן מציג   - 13AMקולקציה במהדורה מוגבלת פרי שיתוף פעולה בינו לבין אניה מרטירוסוב, מובילה אופנתית ואושיית אינסטגרם.


הבחירה לקיים שיתוף פעולה עם אניה מרטירוסוב, נולדה על רקע  שנות היכרות ארוכות והערכה לעבודתה. מעל הכל רוכש רונן הערכה ואהבה לסגנון ולסטייל האישי הייחודי של אניה. השניים חיים ונושמים את עולם האופנה על כל צדדיו, לפני המצלמות ומאחורי הקלעים. הם עברו יחד שעות של מדידות, תצוגות, קולקציות בהתהוות, צילומים והפקות.
לעבודה המשותפת הביאה אניה את הסגנון הייחודי שלה, סגנון המשלב אופנת רחוב עם אופנה גבוהה במראה אנדרוגיני. לתוך זה נארגו הקווים הגרפיים והנקיים שכה מזוהים עם רונן חן.
 התוצאה: קולקציה שזכתה לכינוי  SPORT COTOURE.



בקולקציה 13 פריטים המהווים את תמצית שיתוף הפעולה הפורה בין רונן לאניה. לשיתוף הפעולה נקבעה מסגרת של  13 פריטים שמדייקים את המלתחה. בחירת הצבעים הייתה קלאסית: שחור, שמנת ואפור, עם נגיעות של כסף ומטאלי.
ליצירת קו שהוא SPORT COTOURE נבחרו בדים שעל פניו שייכים לעולמות שונים: בדים המגיעים מעולם הספורט: טריקו, שילובי כותנה עם ניילון וסקובה , משולבים בבדים נשיים: אורגנזה, ג'רסי ודמוי עור.



הבדים שנבחרו מאופיינים במראה "היי-טק" : צריבות לייזר, הטבעות חמות ושימוש בדפוסי פוייל.
הגזרות ברובן הן אוברסייז, רחוקות מהגוף ועשויות בדים קשיחים ועומדים. נעשה שימוש באלמנטים גדולים כמו ריבוע גדול כסוף, שרוולים תפוחים מאורגנזה, וניילון רך בצבע כסף.



לפריטי הלבוש נוספו 2 תיקי עור : תיק OVERSIZE כסוף בגימור קרוקו ותיק שני גם הוא כסוף , בסגירת מתלפפת.



שם הקולקציה נבחר ממספר הפריטים בקולקציה בשילוב עם שמה של אניה, Anya Martirosov וגם מייצר כביכול שעה בלתי אפשרית 13AM. השעה בה  שניהם בעלי קריירה שאפתנית ומשפחה לטפח, שגוררים מחסור בשעות שינה, היו שואפים לקום בה בבוקר.



אניה מרטירוסוב: " אני נמצאת בעולם האופנה כבר יותר מעשור ויש בי רצון להתפתח למקומות נוספים מעבר לדוגמנות. כשרונן פנה אלי ידעתי שזו הזדמנות להתנסות בפאן חדש עבורי של עולם האופנה. הפניה של רונן ריגשה אותי. יש לי הערכה ואהבה עמוקה אליו עוד מהעבודה המשותפת שלנו כדוגמנית בתחילת דרכה. בעבודה המשותפת חיפשתי השראה בדברים שאני אוהבת, צבעים, חומרים, גדלים, צורות. זרקנו הכל על השולחן ולאט לאט הכל התחבר לקולקציה."



רונן חן: "הבחירה באניה היתה אך טבעית בעיניי. אני מתחבר לסגנון שלה ולמראה שלה. נהניתי מאד לשתף פעולה עם אניה ואני מאוד אוהב וגאה בה"


טווח מחירים:
חולצות 349-560
שמלות 950-1200
ג'קטים 590-890
חצאיות ומכנסיים 690
תיקים 690-860

ניתן להשיג ב:
דיזינגוף סנטר, לימיטד דיזינגוף 155 תל אביב, קניון רננים, קניון שבעת הכוכבים , קניון גבעתיים , קניון ממילא, קניון ביג פאשן אשדוד, רחובות ויצמן 1, שדרות מוריה 40 חיפה, קניון עיר ימים נתניה