עמינח בשיתוף אורלי רובינזון משיקים ספר עיצוב חדש: “מעצבים חדרי שינה”






עמינח בשיתוף אורלי רובינזון משיקים ספר עיצוב חדש: “מעצבים חדרי שינה”.
עיצוביהם של המעצבים והאדריכלים תורגמו מחלום למעשה באמצעות מחלקת הפיתוח של עמינח ויצרו קולקציה מקסימה של חדרי שינה מעוצבים, נוחים ועדכניים.

מרבית העיצובים יימכרו לקהל הרחב ברשת עמינח סנטר, כשכל לקוח יוכל לבחור את המוצר המתאים עבורו ולהתאימו באופן אישי.


רוני שורץ, מנכ”ל קבוצת עמינח:
“עמינח מקפידה כל השנים להקשיב לצרכנים שלה, ללמוד ולבחון את צרכיהם ורצונותיהם. אנו דואגים להישאר עדכניים, אטרקטיביים וקשובים ומשקיעים כל העת בחדשנות המוצרים שלנו. עם הזמן למדנו כי רכישת חדר שינה היא הרבה יותר מרק בחירת מיטה נוחה ומזרן איכותי. הקהל הישראלי מחפש חדר שינה שיהיה מקום המפלט שלו בסוף יום ארוך, שם ניתן יהיה לשכוח מתלאות היום ולנוח. מצוידים בתובנה הזו, פנינו לאורלי רובינזון ויחד איתה, אל מיטב המעצבים והאדריכלים בישראל והזמנו אותם לחלום ולעצב את חדר השינה האולטימטיבי מבחינתם”.


לדברי שורץ, “שיתוף הפעולה הזה יצר קולקציה יוצאת דופן לצד ספר אינטימי ומרגש. הקולקציה שבנינו יחדיו לוקחת את חוויית השינה צעד אחד קדימה ומציעה סגנונות עיצוב ייחודיים, עולמות השראה מפתיעים, חומרי גלם איכותיים והרבה הרבה יצירתיות”.


אורלי רובינזון כותבת ספרי עיצוב ואדריכלות:
”כשחושבים על חדר השינה, חושבים על החדר הכי מפנק בבית, החדר האינטימי, השקט, האישי והזוגי. כשחושבים על שינה טובה חושבים בעיקר על המיטה המשובחת, האיכותית, העוטפת, המכילה. חדר השינה הוא חדר החלומות ולא משנה מה גודלו או צורתו. בכל חדר ניתן לייצר את האווירה הקסומה, לבחור את המיטה הנכונה ולעטוף אותו בטקסטיל משובח, מהווילונות ועד כלי המיטה, הכל למען הפינוק. את הספר “מעצבים חדרי שינה” בחרתי להפיק בשיתוף חברת עמינח, החברה המובילה בתחום זה בישראל. המעצבים אליהם פנינו התבקשו לתת את הנגיעה שלהם במיטת עמינח, ויחד עם מעצבי ומהנדסי החברה הם הפכו אותה למיטת חלומותיהם, זו שהם אוהבים ומאחלים לעצמם ולקהל הלקוחות שלהם”.




המעצבים והאדריכלים שלקחו חלק בספר ובעיצוב הקולקציה:
רונית יודקביץ’,עדי סמט, חוה ביטרמן, עודד שטרן מירז, נועה בר-לב דוידור, אמיר נבון, עמית גלאור, ניבה לייכטר, דנה אוברזון,נירית פרנקל ואורלי רובינזון.



הספר יהיה זמין בחנויות הספרים בחודש הקרוב במחירשל 119 ש"ח