פיירקס חוגגת 100 שנים לקיומה PYREX

 
מותג כלי הבישול והאפייה הצרפתי, המוביל בתחומו בעולם השיק את חגיגות 100 השנה לקיומו בנוכחות ההנהלה הבכירה של החברה שהגיעה במיוחד לארץ מצרפת.
ארח אותם עאמר מסלמני, הבעלים של חברת מסלמני גרופ – יבואנית מותגי פרמיום בתחום כלי הבישול וכלי הבית.
האירוע שהתקיים ב- Riverside על גדות הירקון ריגש את האורחים הצרפתיים, שהתפעלו מהבריזה הים תיכונית בשילוב עם המנות הנפלאות של השף חיים סבג וההפתעה שציפתה להם בדמות תערוכת כרזות ומודעות פרסום  שמלוות את המותג הבינלאומי מאז 1915 ועד היום.



השקת חגיגות ה- 100 האחרונה שקדמה לישראל התקיימה בדובאי ושם הציבו רף גבוה מאוד לצוות הישראלי באשר לאיך אירוע השקה צריך להראות.
בתום האירוע, שכלל כאמור תערוכת כרזות שליוו את המותג במאה השנים האחרונות, מוצרים איקוניים מאז 1915 וגם שדרה פריזאית קולנארית עם גבינות, יין, קוראסונים ומיני מאפה, נמסר לצוות הישראלי כי נקודת הציון החדשה להפקת אירוע השקה ולאירוח קולינרי עוברת ידיים ושגביע PYREX בידיים שלנו...

סיבה טובה לחגוג 300,000 מוצרי PYREX שנמכרים מידי שנה בישראל.



למן ההתחלה הצנועה בשנת 1915 ולאורך 100 השנים האחרונות זוכה המותג Pyrex לאמונם של מיליוני בשלנים ברחבי תבל. שנת 2015, שנת המאה של המותג, מהווה נקודת ציון חשובה נוספת בהיסטוריה של Pyrex. גם בשנת זו מהווה החדשנות מילת מפתח בלקסיקון של המותג, לצד מוצרי המורשת והאייקונים החזקים שלו כדי להבטיח שרגעי הבישול בבית יישארו גדולים ומהנים.


כבר בשנותיו הראשונות פיתח המותג מוצרי זכוכית בורוסיליקט, זכוכית איכותית ועמידה בפני חום קיצוני ובפני זעזועים תרמיים, על מנת לתת פתרון לצרכים משותפים של מטבחים במשקי בית רבים.



עוגןעוגן חברת Pyrex ממשיכה להרחיב את האוסף הנרחב של המוצרים שלה על מנת להבטיח שכולם, החל ממטבחים משפחתיים ועד לשפים מקצועיים, יוכלו לסמוך על המוצרים באיכות הגבוהה של Pyrex ולהשיג את התוצאות הטובות ביותר האפשריות במטבח.


מהאוסף הקלאסי של מוצרי הכנת המזון העשויים זכוכית בורוסיליקט דרך מוצרי הקרמיקה "מהתנור לשולחן" ועד כלי המתכת וכלי המדידה לשיפור רמת הדיוק במטבח - כל מוצר נחקר ופותח תוך חשיבה מדוקדקת על דרישות הצרכן.


לקראת שנת המאה של המותג ובעקבות רכישתה של פעילות המותג בצרפת על ידי חברת האחזקות האמריקאית אורורה, מושקת אסטרטגיה חדשה, תחת הכותרת 'לא רק זכוכית', במסגרתה יושקו סדרות חדשות של כלי בישול ואפיה לתנור ומעל הכיריים המציגות חדשנות טכנולוגית ועיצובית

ועשויות מחומרים חדשים המרחיבים את תחום פעילותו של המותג ומחזקים את אחיזתו בשוק כלי הבישול והאפיה ברחבי העולם.



לאורך השנים הפך המותג Pyrex לשם גנרי לכלי זכוכית לבישול ואפיה וחברות רבות מנצלות זאת ל מנת להפיץ בשווקים מוצרי זכוכית שאינם פיירקס תחת השם הגנרי.

כדי לחדד את השוני, את הייחוד ואת העמידות של מוצרי פיירקס האמיתיים על פני האחרים ממשיכה החברה באסטרטגיית בידול הכוללת השקת סדרות חדשות, ייחודיות ובלעדיות של כלי בישול ואפיה לתנור מזכוכית וכן ביצירת כללים לזיהוי כלי פיירקס אמיתי, בין היתר על ידי הטבעת הלוגו של המותג בתחתית כל כלי.


בין החידושים המושקים:

Asimetria של Pyrex : סדרה חדשה של תבניות ומגשי אפייה פונקציונאליים ומעוצבים, עשויים מפלדה פחמנית, חומר קל משקל, יציב ועמיד שמפזר חום באופן שווה. ציפוי הנון-סטיק והטקסטורה המיוחדת של תחתית מוצרי הסדרה מאפשרים שחרור קל של המנה מהתבנית וניקוי קל של זו האחרונה, תוך התאמה




לתקנים הקשורים במזון. תבניות הסדרה מצוידות בידית אחיזה XL, ידית ארגונומית רחבה לאחיזה בטוחה ובנוסף בידית אחיזה קטנה יותר לבטיחות אחיזה מקסימלית.


ESSENCE – סדרת כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות מסוגים שונים. הסדרה עשויה מאלומיניום, בעלת עיצוב עכשווי ומצוידת במכסים עשויים מזכוכית הבור וסיליקט המפורסמת של פיירקס.


ATTRACTION – סדרה חדשה של כלי בישול הכוללת סירים ומחבתות מסוגים שונים. הסדרה עשויה מאלומיניום יצוק ומצוידת בנוסף על שתי ידיות אחיזה נוחות בידית מגנטית נשלפת, פטנט בלעדי של החברה. בנוסף מצוידת הסדרה בציפוי נון סטיק חדשני ומחוזק. הסדרה מיועדת גם להגשה לשולחן בשל עיצובה הייחודי.


optimum –סדרה חדשה של תבניות אפיה ובישול לתנור עשויה זכוכית בורוסיליקט, הזכוכית העמידה והאיכותית המזוהה עם מוצרי החברה מזה 100 שנה. לראשונה מאז היווסדו של המותג בשנת 1915 מוצגות תבניות עמוקות יותר ובעלות ידיות אחיזה רחבות יותר ונוחות במיוחד לנשיאה.



מוצרים אלו מושקים בישראל במקביל להיותם מושקים בעולם בנוסף משיק PYREX בעולם כחמישים מוצרים חדשים ומפתיעים.



PYREX במספרים:
 
מחזור המכירות של PYREX נאמד בכ- 100 מיליון יורו בשנה
המפעל בצרפת מייצר בממוצע 32 מיליון מוצרים בשנה.
PYREX הוא המותג מס' 1 בשוק הכלים לתנור והוא מחזיק בלמעלה מ- 50% מנתח השוק
של כלי הזכוכית לבישול ואפיה בתנור במדינות אירופה, המזרח התיכון ואפריקה
חברת PYREXהציגה נתוני צמיחה של למעלה מ- 30% בשלוש השנים האחרונות.
בישראל נמכרים בשנה כ- 300,000 מוצרי PYREX בשנה.