Ipanema לקיץ 2015



אני לא מחובבות כפכפי האצבע.
לא אוהבת את המראה שהן מקנות לכף הרגל, לא אוהבת את הצליל של ה-"פליק פלאק" שהן יוצרות ולא אוהבת את הפוזה של חלק ממי שהולכים איתם.

אבל- אם יש נעלי אצבע שכן אלך איתן אלו נעלי האצבע של איפנמה וחברות הבת שלה.


מדובר בנעלי אצבע שנראות ומרגישות באיכות שונה מכל מה שהכרתם.
הנעל לא משוחררת מאחור ומשמיעה צלילים בזמן ההליכה, הרגל אחוזה היטב ברצועות והדוגמאות- מעלפות!!!



הנעליים של איפנמה מתחדשות בכל שנה ונשארות אופנתיות לאורך שנים.



בהשראת אורח החיים של השכונה הקסומה שעל שמה קרוי המותג, Ipanema רוקדת בתנועות ייחודיות. למרות שבמהותה היא מגיעה מחוף הים, Ipanema היא קוסמופוליטית: שכן רגליהן של אלו הנועלות את הדגמים שלה אינן פוסעות אך ורק בחול. גם בקולקציית קיץ 2015 Ipanema ממציאה את עצמה מחדש ושבה ומצהירה על הפילוסופיה שלה. תמיד מחדשת. תמיד Ipanema.



בהרמוניה מתואמת עם מגמות האופנה האחרונות, Grendene Brazil הוא מותג שמשיק יותר מ-100 דגמים בשנה, עם מוצרים שמייצגים את היופי, הנשיות, הקצב והייחודיות של האישה הברזילאית. אחת הקולקציות היוקרתיות היא Ipanema Charme, שמציעה מבט חדש על הכפכפים הבסיסיים עם הדגם החדשני שלה, אשר מכבד את כפות הרגליים הנשיות.



נאמן למחויבות שלו תמיד לחדש, המותג מתבסס על חוצפה נועזת ומשיק קולקציות דוגמת Ipanema Unique קולקציה המתאפיינת בחוסר ההתאמות שלה, שהפכה ללהיט בקרב בני נוער ולפריט אספנות.

חברות הבת של המותג איפנמה:

מותג הכפכפים rider

הוקם ב-1986 ע"י Grendene Brazil, מאז, ריידר הוא המותג לצעירים שאוהבים לחיות את החיים שלהם בעוצמה.

המכורים לחופש לפי rider: הרעיון שכל אחד הוא חופשי, אבל רק אלה שעושים בחירות שלא כבולות למוסכמות הם חופשיים באמת. כך, ריידר תומכת בגברים שלוקחים את מושכות החיים שלהם לידיהם, שיש להם האומץ לקחת סיכונים, להעז ולשנות. ריידר מאמינה שהחיים מהנים יותר כאשר חיים אותם באינטנסיביות, ולכן היא רוצה לחולל שינוי בגישה: היא רוצה להוכיח שלחיות עוצמתית יותר זו הבחירה הטובה ביותר.



Grendha-מותג סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים מבית Grendene Brazil
שואב השראה מהרבגוניות של נשות ברזיל והעולם, כדי ליצור קולקציות שעונות על רצונותיהן השונים.

כמותג הידוע בסנדלים היפהפיים שלו, Grendha תמיד מחדש את עצמו, ומתרגם את מגמות האופנה המרכזיות לסנדלים וכפכפים מגוונים ונגישים.


קולקציית קיץ 2015 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי.



הקולקציה מתגאה גם בדגמים עם חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים אשר מעניקים לסנדלים טאץ' של תחכום עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה, בסנדלים שמתאימים לנשים בכל גיל.          





 Zaxy  מותג צעיר ברוחו, כובש את כל העולם.

צעיר, קליל וכיפי, Zaxy מאמין בזכות לחופש הביטוי. להיראות כל יום אותו הדבר זו אפשרות. אבל לא היחידה !

כשמתנסים, מגלים.. כשמשנים לומדים על כל מה שחדש... כדי שנוכל לשנות מתי שרק נרצה!

Zaxy  אוהב להעניק לנו מגוון רחב של סגנונות, צבעים והדפסים. אחרי הכול Zaxy מאמין שהדבר הטוב ביותר בחיים הוא החופש לשנות את דעתנו.

 

Zaxy,  מביא סגנונות חדשים ופרטים קסומים. מתאים תמיד למגמות האופנה,

Zaxy  אוהב ללכת בעקבות הטרנדים הלוהטים ביותר.

קולקציית קיץ 2105 מציעה סנדלים וכפכפים עם הדפסים רבים, מלבבות ועד פרחים, מביטויים ומשפטים פופולריים ועד הדפסים קלאסיים של בעלי חיים, ובנוסף הדפסים של סרטים ופרחים ענקיים.

וגם לילדים תוכלו למצוא מגוון גדול של דגמים מכל החברות:


איפנמה היא מותג ידידותי לסביבה, כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים ניתנים למיחזור ו-30% ממוחזרים. אך המחויבות שלה לסביבה היא מעל ומעבר לכך: המותג מאמץ 18 ערוגות פרחים על חוף ימה של איפנמה ואחראי על שתילתם של זנים מקומיים של צמחים ופרחים ועל הטיפול בהם, מתוך מטרה לשקם את הצמחיה המקורית של דיונות החול. ב-2011  המותג הקים טיילת המשקיפה על איי קגאראס – מהנופים היפים ביותר בחוף. המרפסת נבנתה מחומרים בני קיימא עם מקלחות שפועלות באנרגיה סולארית.