לתינוקות שלנו


לראשונה בתחום - סדרת מוצרי תינוקות טבעיים –  על טהרת המינרלים של ים המלח של המותג הישראלי החדש O'8

O'8 – הוא שמו של מותג ישראלי חדש אשר מביא עמו בשורה רעננה וחדשנית על טהרת המינרלים של ים המלח והאנטי אוקסידנטים המצויים בפורמולה החדשה.
סדרת המוצרים הראשונה שעולה למדפים בימים אלה, הנה סדרת הטיפוח לתינוקות. לראשונה בתחום התינוקות, מוצעת סדרת מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק על בסיס מינרלים מים המלח.
סדרת מוצרי התינוקות של O'8  מכילה את מיטב המינרליים מהבוץ של ים המלח ומאחר וזו סדרה של מוצרים טבעיים לחלוטין, ניתן למצוא בה גם שמני זרעים ואגוזים, תמציות פרחים ופירות ולקינוח גם ניחוחות טבעיים. יחד נוצרה ארומה טבעית של בריאות, פינוק וטיפוח בקו מוצרי תינוקות יחיד במינו.



סדרת מוצרי התינוקות של O'8 כוללת: קרם לתפרחת חיתולים, שמפו אל-דמע לתינוקות ותחליב גוף לתינוק. כל המוצרים טבעיים לחלוטין,  ללא SLS  וללא פרבנים.

Diaper Rash Cream – קרם לתפרחת חיתולים:
קרם מזין בעל ריפוי טבעי בעל עוצמה ומרקם עשיר הטומן בחובו את כוחו המרפא של הטבע לסיוע בטיפול בתפרחת חיתולים עקשנית. הקרם מכיל שמן קיק, הידוע בזכות תכונותיו נוגדות החיידקים, נגיפים ופטריות. שמן זית ושמן נבט החיטה עתירי ויטמינים ומינרלים עשירים, נוגדי חמצון ונוגדי דלקת, מעניקים הקלה חמימה ומרגיעה. תחמוצת האבץ יוצרת שכבת מגן למניעת גירוי נוסף, ואילו ויטמין E משקם ומזין את תאי העור העדינים. הקרם אינו מכיל גלוטן, ללאSLS , SLES ופרבן.
אופן השימוש: יש להקפיד בשימוש על עור נקי ורגוע (אין לנקות את העור באגרסיביות ו/או במהירות). כשהעור לח ומאוורר, יש למרוח שכבת הגנה של קרם לתפרחת חיתולים.  אין צורך לעסות את הקרם– הפעילות שלו מידית ומתמשכת, ניתן להשתמש ככל הנדרש. יש להקפיד להחליף חיתולים בתדירות מספקת, לשטוף ולאוורר את העור.

Tearless Shampoo – שמפו אל-דמע
השמפו עדין וטבעי וניתן לשימוש לכל המשפחה מאחר והוא עדין במיוחד, אינו מגרה את העיניים, ועם זאת יעיל ביותר לשמירה על שיער וקרקפת בריאים ונקיים. השמפו מציע תמהיל של רכיבים קלים ומזינים המתאים לתינוקות בני יומם, ילדים ומבוגרים.
השמפו ידידותי ומפנק לילדים ומכיל חומרי ניקוי עדינים ביותר ללאSLS , SLES ופרבן. עם תמצית קמומיל משככת, אלוורה, שמן זית וניחוח תפוח מתקתק וקליל, Tearless Shampoo מאפשר חפיפה מאזנת ועדינה לשמירה על לחותו הטבעית של העור העדין– במיוחד לבני המשפחה הצעירים ביותר.
אופן השימוש: יש לעסות בעדינות כמות קטנה על ראש רטוב ולשטוף היטב. אין לבלוע ויש להימנע ממגע בעיניים. 

Baby Lotion – תחליב גוף לתינוק
תחליב קטיפתי ועשיר, המתמוסס לתוך נקבוביות העור. Baby Lotion רווי בשמנים טבעיים, הכוללים קלנדולה ושמן זית, בשילוב עם שעוות דבורים עשירה וחמאת שיאה לתחליב עדין המזין, מגן ומפנק את עור התינוק. בתוספת של פרו-ויטמין B5 וויטמין E להזנת תאי עור צעירים, Baby Lotion הוא הרבה יותר ממוצר לטיפוח העור. אינו מכיל גלוטן, ללאSLS , SLES ופרבן.  אופן השימוש: למרוח כמות מתאימה על עור נקי ולח וללטף עד לספיגה מהירה וקלה בעור.   יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים.

 baby liquid soap - אל סבון נוזלי לתינוק
סבון עדין וידידותי בעל מרקם עשיר המתמוסס על פני עור התינוק. הסבון אינו מגרה את העיניים ועם זאת מעניק רכות מפנקת לעור התינוק הרך באמצעות תמהיל רכיבים קלילים. הוא רווי בשמנים טבעיים הכוללים קלנדולה המשולב  עם שעוות דבורים עשירה לסבון עדין המזין, מגן ומפנק את עור התינוק. בתוספת של פרו-ויטמין B5 וויטמין E להזנת תאי עור צעירים, הוא הרבה יותר ממוצר לטיפוח העור. אינו מכיל גלוטן, ללאSLS , SLES ופרבן.  אופן השימוש: לסבן באמצעות כמות מתאימה את העור הלח ולעסות עד להקצפה קלה על העור ולשטוף.   יש להימנע ממגע בעיניים. להרחיק מילדים. מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪

לבירור נקודות מכירה: 03-5358483. בפייסבוק: O8 ישראל - Oeight Israel

חברת פוגל'ס, המשווקת מוצרי תינוקות איכותיים ושימושיים, מביאים עימם את החדשנות בתחום להורים. החברה מתמקדת בשיווק של מוצרי תינוקות מצטיינים בשוק ומספקת ישירות לצרכן את מכירת מוצריה באופן נגיש ונוח באתר און ליין. בין מוצריה של פוגל'ס בולטים המנשאים, ריפוד לסלקל, ספרי ילדים, תיקי עגלה, טרמוסים ועוד שלל של מוצרים שנבחרו בקפידה.



"מצמיד הקסם" של טומי טיפי - אוכלים נקי וצבעוני-  משטח סיליקון צבעוני למניעת תזוזה של צלחת האוכל של הילדים!  

"מצמיד הקסם" של "טומי טיפי", המותג המוביל במוצרי תינוקות, הוא משטח סיליקון צבעוני דביק,  למניעת תזוזות  ונזילות אוכל ושתיה בזמן הארוחה של הפעוט.

"מצמיד הקסם"  תפקידו בראש ובראשונה לשמור על הסדר והניקיון  בזמן הארוחה של הפעוטות.  את מצמיד הקסם ניתן להצמיד לכל משטח אופקי שטוח כמו מגש האוכל בכיסא הילדים או על שולחן האוכל עצמו, ועליו להצמיד כלי אוכל מכל חומר וסוג, קרמיקה פלסטיק וזכוכית. ככל שירצה הפעוט לא יוכל להזיז את הכלי או להפילו לרצפה מאחר והמצמיד עשוי סיליקון רך ואף צבעוניותו נעימה ומשדרגת את שולחן האוכל.




עם "מצמיד הקסם" האכלת  הפעוט  הופכת נקייה יותר, קלה  יותר  ופשוטה  יותר. הוא ניתן לשטיפה במדיח הכלים, קל ונוח לניקוי ותפעול, ומקל משמעותית את עבודת הנקיון הכרוכה בהאכלת פעוטות.
המשטח מוצע בארבעה צבעים זוהרים המושכים את העין והופכים את הארוחה למשהו כייפי ואף נקי.



ניתן להשיג בחנויות המובחרות  למוצרי  תינוקות וברשתות הפארם. מחיר לצרכן:  49.90 ש"ח.
לבירור נקודת מכירה: 08-9426633. www.littleprince.co.il

חברת "הנסיך הקטן", מתמחה בייבוא מוצרי תינוקות איכותיים, כלי כתיבה וצעצועים, ביניהם מותגי: Tommee Tippee (טומי טיפי), סמי הכבאי, בוב הבנאי, הדבורה מאיה ועוד.


נוטרמיגן LGG ליפיל

תרכובת מזון מיוחדת לתינוקות ופעוטות עם רגישות או אלרגיה לחלבון חלב הפרה
בתוספת ראשונה מסוגה* של חיידקי LGG פרו-ביוטיים,
הפועלים להסתגלות מהירה יותר לחלב פרה ולקיצור משך זמן האלרגיה


מיד ג'ונסון, חברה בינלאומית מובילה בתזונת תינוקות,  מחדשת את קו מוצריה ומשיקה בימים אלה את:
נוטרמיגן LGG ליפיל – תרכובת מזון מיוחדת (ייעודית) לתינוקות ופעוטות עם רגישות או אלרגיה לחלבון חלב הפרה, בתוספת ראשונה מסוגה, בשוק תחליפי החלב ההיפו-אלרגנים מסוג זה,  של  חיידקי LGG פרו-ביוטיים, הפועלים להסתגלות מהירה יותר לחלב פרה ולקיצור משך זמן האלרגיה.

לדברי שרון מרקוביץ'- סמנכ"לית פרמהבסט, יבואנית מוצרי מיד ג'ונסון בישראל: "כמי שחרטו על דגלם את קידום ופיתוח תחום תזונת התינוקות, אנו גאים בהשקתו של נוטרמיגן LGG ליפיל, מוצר פורץ דרך, המביא עימו בשורה חשובה ומשמעותית עבור אלפי תינוקות בישראל. פיתוחו של המוצר הייחודי וההשקעה בפן המדעי, מוכיחים שוב את מחויבותה הבלתי מתפשרת של החברה לפיתוח מוצרים העונים על צרכיהם התזונתיים השונים של תינוקות ופעוטות ברחבי העולם".

קצת על אלרגיה
אלרגיה לחלב פרה היא אחת האלרגיות למזון השכיחות ביותר בקרב תינוקות ופעוטות. אלרגיה מתרחשת כאשר מערכת החיסון יוצרת "תגובת יתר" לחלבון חלב הפרה המצוי בחלב ומוצריו. אלרגיה לחלב פרה יכולה לגרום למגוון תסמינים כגון: בעיות עיכול, פריחות, התנפחויות בפנים ועוד.

מרבית מקרי האלרגיה לחלב פרה מוגדרים כמצב זמני ולרוב, כ- 80% עד 90% מן התינוקות מפתחים סבילות לחלבוני חלב הפרה עד גיל 5 שנים. יחד עם זאת, המחקרים האחרונים בנושא מראים כי בשנים האחרונות תסמיני (סימפטומים) האלרגיה לחלב פרה קשים יותר, נמשכים זמן רב יותר מבעבר ועלולים להגביל את תפריט התינוק ובכך להשליך על גדילתו, התפתחותו ובריאותו התקינה של התינוק.

הפתרון
הטיפול המומלץ לילדים הרגישים או אלרגיים לחלב פרה, הוא תרכובת מזון היפו-אלרגנית.

בתרכובת מזון היפו-אלרגנית,  חלבון החלב עובר פירוק נרחב (הידרוליזה) לחלקיקים קטנטנים, אשר אותם המערכת החיסונית אינה מזהה כגורם אלרגני ולכן אינם מעוררים תגובה אלרגית אצל רוב התינוקות, הרגישים לחלב.  בישראל, רופאים ומטפלים מכירים ונעזרים במשך שנים רבות בתרכובת המזון ההיפואלרגנית של מיד ג'ונסון: נוטרמיגן ליפיל-  תרכובת המספקת לתינוקות את כל הנדרש לגדילה והתפתחות תקינים.



החידוש
המוצר החדשני נוטרמיגן LGG ליפיל מבוסס על אותו הרכב תזונתי מוכר ומוכח שיש בנוטרמיגן ליפיל, יחד עם היתרון הפרוביוטי LGG (Lactobacillus rhamnosus GG).

הפורמולה החדשה מהווה פריצת דרך בתחום המזון המיוחד(מזון רפואי/ייעודי) לתינוקות ופעוטות עם רגישות או אלרגיה לחלב, שכן היא משמשת לא רק כפתרון תזונתי, אלא הוכחה מחקרית כמקצרת את הזמן הדרוש ל"רכישת" הסבילות לחלבון חלב פרה וליציאה מהירה יותר מאלרגיה זו, וחזרה לתזונה רגילה.

במחקר ** שנערך באיטליה ובו השתתפו למעלה מ- 250 תינוקות, הוכיחו החוקרים כי  הוספת החיידק הפרוביוטי LGG (Lactobacillus rhamnosus GG)  לפורמולה מבוססת על הידרוליזה של קזאין (חלבון חלב פרה קזאין מפורק), מסייעת באופן משמעותי לתינוקות ופעוטות עם אלרגיה או רגישות לחלבון חלב הפרה להשיג סבילות לחלב לאחר 12 חודשים של שימוש בפורמולה לעומת פורמולות אחרות שנבדקו (כגון ע"ב קזאין ללא חיידקים פרוביוטיים, ע"ב סויה ועוד) ובכך לחזור לתזונה רגילה ולשפר את איכות חייהם ואיכות חיי משפחתם. בעבר, תינוקות עם רגישות או אלרגיה לחלבון חלב פרה פתחו סבילות לא לפני גילאי 3-5***.

ניתן להשיג
נוטרמיגן LGG ליפיל החדש נכלל ב"סל התרופות" וניתן להשיגו באמצעות מרשם רופא בכל קופות החולים, רשתות הפארמים ובבתי המרקחת הפרטיים .
נוטרמיגן  1LGG  ליפיל באריזת 400 גרם- לתינוקות החל מלידתם
נוטרמיגן  2LGG   ליפיל באריזת 400 גרם- לתינוקות בני 6 חודשים ומעלה

כדאי לדעת
תרכובת מיוחדת זו הינה מבית היוצר של מיד-ג'ונסון, אשר שמו קשור למוצרי הזנת תינוקות המבוססים על תמיכה ובסיס מדעיים, למעלה מ-100 שנים, ומופצים בארץ ע"י פרמהבסט- יבואנית מובילה במזון רפואי-ייעודי, תרופות וציוד רפואי.
מיד ג'ונסון הינה מהמובילות בעולם בהזנת תינוקות.
נוטרמיגן הינה תרכובת מזון לתינוקות מספר 1 בעולם בטיפול באלרגיה לחלב .