קולקציית קיץ 2015 - G STAR RAW -Tight or Wide



צילומים: קשת זאבי


ג'ינס הוא סוג הבד שמטשטש מעמדות וגילאים.
תוכלו למצוא ג'ינס על עוללים כמו על בני עשרה ופנסיונרים.
ג'ינס הוא הבגד האולטימטיבי המתאים גם ליום עבודה וגם לבילוי עם חברים.
רבות נאמר ונכתב על הבד הנהדר הזה אך החידושים והגזרות לא נותנים לו לגווע והוא תמיד מחדש ומלהיב.



במתחם שרונה היוקרתי, מול בסיס הקרייה בת"א (מישהו זוכר שהיו שם פעם סדנאות רכב, פרקליטות צבאית, שקם ודואר?) שוכנת חנות G STAR RAW היוקרתית הגאה להשיק את קולקציית אביב קיץ 2015.





הקולקציה החדשה עושה שימוש באלמנטים מיוחדים בניהם טלאים גדולים, בדי סאטן עשירים ומבריקים, שרוולי פסים ועוד. המותג העולמי נותן את פרשנותו לטרנדים המובילים בעונה הקרובה בפריטים כמו ז'קטים, ג'ינסים ועוד רבים.




את השקת הקולקציה מלווה הסלוגן Tight or Wide , במטרה להעביר את המסר לפיו ג'ינס יכול לחבר בין כולם משום שהוא חוצה מיקום, מעמד, מגדר וגיל. למעשה כל אחד יכול להביע את עצמו באמצעות המגוון הרחב של גזרות וצבעי הג'ינס, בין אם הוא מעדיף גזרה צמודה או משוחררת.





הקולקציה החדשה לעונת אביב קיץ 2015 כוללת את הדגמים הקלאסיים של המותג לצד דגמי ג'ינסים עם טלאים גדולים, תפרים מודגשים וצבעוניים וחולצות בגזרות D3  המקיפות את הזרוע ומאפשרות לה כושר תזוזה גדול יותר. כמו כן, בקולקציה ניתן לראות אלמנטים המשלבים בדי סאטן ויוצרים מראה מבריק של ברק חשמלי.




מסקיני גבוה במיוחד לבויפרנד נמוך: בתחום הג'ינסים לנשים, מציע בעונה זו המותג ארבע גזרות מרכזיות- גבוהה במיוחד, גבוהה, גובה ביניים וגזרה נמוכה. שתי הגזרות בעלות המותן הגבוהה כוללות גם את דגמי חמשת הכיסים הקלאסיים היוצרים מראה מחמיא במיוחד לכל גוף. כמו כן, גזרות הבויפרנד יוצרות מראה נונשלנטי ומשוחרר.




בתחום הגברים, נותן המותג בעונה הקרובה אינטרפטציה ייחודית וטוויסטים מעניינים לדגמי הז'קטים הקלאסיים. כמו כן, ניתן למצוא בקולקציה פריטים רבים עם אלמנטים הקשורים לדמותו של "הכלב הרץ" המפורסם של המותג. גם בעונה הנוכחית ניתן למצוא מגוון רחב של חולצות טי מודפסות בצבעי קיץ מרעננים ומבדים המותאמים לעונה.


G STAR RAW שמה דגש מיוחד בעונה החמה לבדים דקים ומאווררים בגזרות המאפשרות תזוזה נעימה ולא לוחצת. העונה הקרובה נעשה שימוש רב בצבעי לבן גיר מגוונים ומרעננים.


Raw for the Oceans
כמו גם בעונה הקודמת, G STAR RAW ממשיכה עם קולקציית Raw for the Oceans שהינה תוצר של שיתוף פעולה בין מותג הג'ינסים G-STAR, ארגון Bionic Yarn שייסד המוזיקאי המוערך פארל וויליאמס ופרויקט האומנים- Vortex Project. הקולקציה נועדה לקדם את פתרון בעיית זיהום האוקיינוסים ההולכת וגדלה על ידי השמשה מחדש של פסולת פלסטיק מהאוקיאנוס.
מעבר לתמיכה ולפתרון בעיית פסולת הפלסטיק באוקיינוסים, פרטי הלבוש לנשים ולגברים בקולקציה הינם בעלי סגנון בלתי מתפשר. בהתאמה לחדשנות החברה, פרטי הדנים מקולקציית Bionic Yarn הינם בעלי הדפסים מקוריים בהשראת האוקיאנוס. עיצוב הקולקציה נעשה תוך שימוש בקמע החברה-התמנון הכחול. הקולקציה כוללת בין היתר ג'ינסים, חולצות טי, סווטשירטים, ז'קטים, כובעים ועוד – כולם עשויים מאותו "סיב ביוני". הקולקציה מכילה גווני כחול ותכלת וגוונים שחורים, הבדים בעלי מגע רך וידיות עמידות.




להשיג בחנות G STAR  שרונה, G STAR  אילת, רויאל גרדן , G- CUBE קניות שבעת הכוכבים הרצליה ובחנויות אופנה נבחרות ברחבי הארץ

אודות G STAR RAW
 G-Star RAW: G-Star שימשה מאז 1989, חלוצת דנים הידועה בסגנון ייחודי ובאמירה פורצת גבולות. הפילוסופיה של G-Star תמיד הייתה "רק המוצר" עם דגש על אומנות ג'ינס וחדשנות. הרעיון לדנים תלת ממדי נולד ב G-Star בשנת 1996 עם כניסתה G-Star Elwood, והמסירות לשימוש בבד דנים נא שאינו טופל, שיצרה מהפכה בתעשיית הג'ינס.
g-star.com | Facebook.com/Gstartlv