מוצרי קלינרל לעור רגיש Clineral




בשבת בצהריים התחיל לי גירוי בפנים.
האיזור מעל השפה העליונה התחיל להתנפח ולאט לאט להאדים, ובהמשך התחיל חצי הפנים השמאלי להאדים.
בהתחלה זה סתם הציק אבל בלילה המראה היה רע.
היה ברור שמשהו עובר על הפנים שלי.
למחרת קיבלתי הפנייה למיון שם בדקו אותי במשך שעות ולא מצאו מה יש לי.
בסוף החליטו שזו אלרגייה.
אלרגייה למה? לא ידוע!

עכשיו תסתכלו על התמונה שלי פה בבלוג בצד ימין, תזכרו איך אני נראית ביומיום ואז תסתכלו על התמונה למטה....



מראה משובב נפש, נכון?

מבית החולים יצאתי מצויידת בכדורים נגד אלרגיות ובבית התחלתי להשתמש במוצרים של קלינרל.
הטיפול המשולב עשה את שלו- האלרגייה הפסיקה להתפתח בזכות הכדורים והתכשירים העבירו את האדמומיות והגנו על העור הרגיש מפני השמש בגיחות הקצרות שלי החוצה.



אז מהם התכשירים של קלינרל שכדאי שלכל אחד מכם יהיה בבית?

מצורף הפירוט:
טבע ישראל בשיתוף פעולה עם AHAVA בתחום הדרמו-קוסמטיקה יצרו את סדרת הפנים  clineral SKINPRO- סדרת  מוצרים הכוללת שלושה תכשירים אשר פותחו במיוחד לעור רגיש, הנוטה לגירוי ואלרגיה, בעל סבילות נמוכה למוצרי קוסמטיקה
יום-יומיים נפוצים, ועור לאחר טיפולים אסתטיים כדוגמת לייזר או פילינג.
סדרת clineral SKINPRO נועדה לתת מענה לבעלי עור רגיש ועדין המתקשים להשתמש בתכשירי קוסמטיקה ותמרוקים בשגרה. במהלך פיתוח הסדרה  הושם דגש על הצד החושי, ליצירת מרקם נעים, ספיגה טובה והעדר בישום.

מוצרי סדרת   clineral SKINPRO בהם השתמשתי:
  • קרם לחות clineral SKINPRO עם מקדם הגנה SPF 50+
    מספק הגנה בספקטרום נרחב מחשיפה לשמש הכולל קרינת UVA/UVB, ומכיל תמצית מי ים המלח ותמציות צמחים נוגדות דלקת.
  • קרם לחות מרגיע לפנים  clineral SKINPRO
    מכיל תמצית מי ים המלח, בוץ מים המלח, פולימר מייצב המפחית את רמת החומרים פעילי השטח במוצר ותמציות צמחים
    נוגדות דלקת.

את סדרת clineral SKINPRO ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הנבחרים.

על המותג קלינרל:
המותג clineral, נולד כתוצאה משילובה של מומחיות שתי החברות - טבע ו-AHAVA יחד. טבע, החברה המובילה את שוק התרופות הגנריות העולמי עם נוכחות ביותר מ-60 מדינות, מביאה את המחקר הקליני שהוא אבן היסוד לפיתוח מוצרים בתחומה. חברת AHAVA מביאה את המומחיות בטיפוח על בסיס סגולות ים המלח, המינרלים והבוץ שלו, לסדרות מוצרים איכותיים בעלי שם עולמי.
שתי החברות זיהו את הצורך לתת מענה לעור רגיש המתאפיין בסבילות נמוכה וברגישות לתכשירי קוסמטיקה ותמרוקים הנמצאים בשימוש יום-יומי וממושך. גורמים סביבתיים כדוגמת זיהום אוויר, חשיפה לשמש, או חשיפה ממושכת למים חמים ולמזגנים, עלולים להחמיר את התסמינים, המאופיינים בעור מגורה, תחושות גירוד, עקצוץ או שריפה של העור ואדמומיות.
סדרת המוצרים קלינרל הושקה בשנת 2010, זכתה לשבחים וצברה קהל לקוחות נאמן. המוצרים זכו בפרס מוצר השנה ל- 2012. קו המוצרים הייחודי תחת השם "clineral" מגלם בתוכו את אפיונה של הסדרה: מוצרים דרמו-קוסמטיים שנבדקו קלינית על חולים במגוון מחלות עור ומבוססים על תמצית מינרלים ייחודית ובוץ מים המלח,  בשילוב תמציות צמחים. כך גם סדרת מוצרי SKINPRO החדשה, מתבססת על מחקרים קליניים אשר נבחנו על אנשים בעלי עור רגיש מאד בעל סבילות נמוכה על-ידי מרפאה דרמטולוגית חיצונית.



תוצאות בדיקות קליניות להשקת הסדרה:
מחקר קליני אשר נעשה במכון לטיפולי עור דרמטסט במונסטר שבגרמניה כלל 25 נסיינים בעלי עור פנים רגיש במיוחד, ובדק את השפעתם של מוצרי SKINPRO על העור. עורם של המשתמשים נבדק קלינית על ידי רופא ובאמצעות מכשיר מיוחד. הנסיינים השתמשו בג'ל ניקוי SKINPRO פעמיים ביום, בקרם לחות SKINPRO עם מקדם הגנה SPF 50+ בבוקר אחרי ניקוי הפנים, ובקרם לחות מרגיע לפנים SKINPRO בלילה.
ממצאי המחקר הראו כי כבר לאחר ארבעה שבועות מתחילת הטיפול במוצרי SKINPRO, חל שיפור בשיעור של 34% במדד גירוי העור ושיפור בשיעור של 36% במדד אדמומיות העור. בנוסף, הבדיקה מצאה כי חלה ירידה של 39% ביובש העור וירידה של 24% בקצב איבוד המים של העור.