לכבוד הפסח- מנקים בקלות




פסח מגיע והבתים מתחילים להתאורר.
זה הזמן לפתוח חלונות ולהתחיל לנקות.
בין אם מאחורי רהיטים שלא הזזנו הרבה זמן ובין אם נקודות כהות שנוצרו על חלק מהקירות בגלל הלחות שהיתה בבית לא מאוורר (ואם זה קורה אצלכם- לנקות ומיד באקונומיקה! מדובר בעובש וזה מסוכן מאוד!).



מצ"ב מספר מוצרים ומבצעים שיקלו עליכם את מערכת הניקוי:



זוג מטליות ניקוי מיקרופייבר גדולות במיוחד לניקוי רצפות ב- 20 ש"ח בלבד

חברת אינטרסן במבצע לרגל חג הפסח  זוג מטליות הפלא של המותג  Unisun (יוניסאן), מטליות מיקרופייבר גדולות במיוחד לניקוי רצפות, ב- 20 ש"ח בלבד. המבצע בתוקף עד ה- 30.4.15

מטליות הפלא של unison, הן מטליות עבות במיוחד, עשויות מסיבים מיוחדים דקים במיוחד, אשר "אוספים" את טיפות המים וסופגים אותן אל תוך המטלית. המטליות בעלות יכולת ספיגה מרבית, מאפשרות לנקות שטחים גדולים מאוד תוך זמן קצר ביותר וללא צורך בשימוש בחומרים כימיים ומותירות את המשטח יבש וללא סימנים.  המטליות נוחות לשימוש, ניתנות לכיבוס לשימוש חוזר.



מחיר לצרכן: 20 ש"ח במקום 29.90 ש"ח לזוג מטליות בגודל 90X60 ס"מ.



"ספארק" מבית סנו- סדרת מוצרים לשטיפת כלים וטבליות למדיח
בנוסחה מחוזקת למקסימום ניקיון וברק בחג הפסח

סנו משיקה את סדרת סנו  spark (ספארק), סדרת מוצרים לשטיפת כלים וטבליות למדיח, למקסימום ניקיון וברק. השקת סנו ספארק תלווה בקמפיין סוחף וצבעוני שיבליט את המותג סנו ספארק ואת הברק שיגיע בקרוב לכל בית בישראל.

נוזלי הכלים בסדרת סנו ספארק מבוססים על נוסחה המכילה חומרים פעילים עוצמתיים, בריכוז של 24% לפחות, המעניקים לכלים ניקיון וברק, באיכות שאין גבוהה ממנו בישראל. סדרת סנו ספארק, חידוש מבריק של סנו, עם נוסחה חדשה והרכב חומרים עצמתי ויעיל הרבה יותר, בהשוואה למוצר הישן; טיפה אחת של סנו ספארק מספיקה להדחת עד כמות כפולה של כלים.

נוזל הכלים סנו ספארק מנקה ביעילות מרבית, מסיר שומנים, יוצר קצף עשיר ומותיר את הכלים נקיים ומבריקים. הסדרה כוללת: נוזל כלים סנו ספארק בניחוח קלאסי, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לבנדר עדין, נוזל כלים סנו ספארק היפואלרגני, לבעלי עור רגיש, בניחוח פריחת השקד, נוזל כלים סנו ספארק בניחוח לימון רענן מגיע גם בבקבוק של 1 ליטר עם משאבה, לנוחות שימוש מקסימלית. כל נוזלי הכלים בסדרה בריכוז של 24% לפחות ונבדקו דרמטולוגית.



סדרת סנו ספארק כוללת טבליות למדיח all in 1 לניקוי עוצמתי והברקה מושלמת, באריזה של 30 טבליות ובאריזה חסכונית של 70 טבליות. בהמשך תשיק סנו תחת המותג ספארק מוצרים משלימים למדיח, ביניהם: מלח, נוזל הברקה ועוד. 




כפפות לטקס של המותג המוביל איזי טאץ' במבצע ב- 20 ש"ח בלבד

כפפות הידיים מבית איזי טאץ מעניקות את ההגנה המושלמת לעור כפות הידיים, כפפות אלסטיות, חד פעמיות, הנצמדות לכפות הידיים, נוחות לשימוש, חזקות ואטומות - לשמירה על עור הידיים וההיגיינה בביצוע עבודות הבית השונות, שימוש בחומרי ניקוי ושמירה מקסימאלית על היגיינה אישית.

הכפפות מאושרות לשימוש רפואי ועומדות בתקני ה- FDA האמריקאי ומכון התקנים הישראלי. וכמו כן, נפוצות גם במעבדות רפואיות בזכות היותן איכותיות ביותר. הכפפות מוצעות במספר גדלים, כך שניתן להתאימן לגודל היד, לתחושה נוחה ונעימה בעת השימוש .



מחיר לצרכן: 20 ש"ח במקום 29.90 ש"ח


ואם אתם כמוני: יש לכם כפפות חד פעמיות בבית אבל אתם נזכרים בהם רק כשסיימתם לנקות, אז בטח כפות הידיים שלכם אדומות וצורבות לעיתים קרובות.
בדיוק בשביל זה כדאי שיהיה לכם בבית את ה-   X-ZEM מסדרת  Clineral


קדחת הניקיונות ושימוש המאסיבי בחומרי ניקוי חריפים והעיסוק הבלתי פוסק במים עלולים לגרום לאקזמה בעור כף היד הקרויה 'דלקת עור ממגע' או 'דרמטיטיס ממגע'.

X-ZEM הינו קרם טיפולי לכפות הידיים, על בסיס מינרלים מים המלח, מסייע בהפחתת גירוי ויובש.  נבדק קלינית נחקר מדעית.  מאושר לשימוש לעור רגיש. נבדק לאלרגיה.  אינו מכיל: סטרואידים/בישום/פרבנים.


X-ZEM מיוחד לבעלי עור עם גירוי ויובש - הנספג בקלות, מרגיע ואפקטיבי, עשיר בתמציות מינרלים מים-המלח והוכח קלינית כיעיל להקלת תסמינים, להפחתת חספוס העור ולשיפור ההידרציה של העור, מסייע בהפחתת גירוי ויובש, נספג בקלות ומותיר תחושה של שכבת הגנה.



מחיר מומלץ לצרכן 61 ש"ח ל 125 מ"ל להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת.