GOLFDODOBAROR



צילומים: קשת זאבי

רשת גולף מציגה GOLFDODOBAROR  - קולקציית הקפסולה המשותפת עם המעצבת דורית בר אור.



החיבור יוצא הדופן בין בית האופנה גולף על איכויותי עם כתב ידה המזוהה של המעצבת המצליחה בארץ ובחו"ל, הולידו קולקציה עשירה ונוכחת באופנת נשים, הלבשה תחתונה, בגדי-ים וטקסטיל לבית.



קולקציית הקפסולה מנגישה את השפה האייקונית של דודו בר אור לקהל הרחב בגזרות, קטגוריות חדשות ומחיר מפתיע ובר השגה. הקולקציה תוצג במעל מאה נקודות מכירה בארץ, עד גמר המלאי.



החיבור בין בית האופנה המבוסס למעצבת המצליחה היה טבעי וצמח מהמקום שמאמין שסטייל הוא תפיסת עולם ודרך חיים. החיבור בין השגה מסחרית הצומחת מתוך רשת חנויות לבין עבודת יד, רקמות עשירות ופרטים יצרה קולקציה דרמטית וחזקה, שחור המאובזר בדיטיילים בזהב עם נגיעות של אדום-כתום ותכלת המאפשרת לכל אחת שרוצה לכל אחת שרוצה להכניס סטייל ליומיום שלה.




שיתוף הפעולה בין גולף ודורית בר אור נוצר מהרצון לאפשר להשיג את הבלתי מושג, בחיבור הייחודי, הצליחה גולף להביא את עיצוביה של המעצבת הישראלית המצליחה בעולם, ולהשיק קולקציית קפסולה בהלימה לאופי המותג והמעצבת, עם קריצה למסלולי האופנה בחו"ל במעל לכמאה חנויות הרשת.



דודו: "אי אפשר להיות מחתרתית ומגניבה ולעצור שם. השאיפה שלי היא להגיע ולגעת בכמה שיותר אנשים. להשפיע. לשנות. להתפתח."
החיבור הוא סיפור של מפגשים בין עולמות; המעוגן עם הבועט;  הקניון עם כיכר המדינה, אופנה ובית. אביזרים, לינג'רי, בגדי ים, אופנת נשים, מצעים ומגבות ברקמות ומוטיבים המתכתבים עם מיטב הקולקציה האופנתית של המעצבת".

אלי מיזרוח, מנכ"ל גולף: " הקפסולה המשותפת עם דודו מתחברת למדיניות האסטרטגית הכוללת אשר מטרתה להוביל את שוק האופנה בישראל. החברה חרטה על דגלה להיות חברה חדשנית ומובילה אשר מספקת לקהל לקוחותיה מגוון מוצרים באיכות הגבוהה ביותר."





באופנה גזרות הקפתן באורכים וצלליות שונות, חולצות רקומות, ג'ינסים מתרחבים ורוח שנות ה-70 שנושבת במראה בוהו רוק-גלאם המזוהה עם דודו ומתכתב עם מגמות קיץ 15.

פריטים  must have:
שמלת מקסי עשויה משי גזורה באלכסון, בעלת כפתרה וצווארון סיני.
שמלת כותנה בגזרת A מעוטרת במאות ניטים.
שמלת A עשויה תחרה בעלת שרוול 3/4 מתרחב.
כפתאן שחור מקושט ברקמת זהב עשירה בעל חגורת מותן ושרוולים רחבים.
טי פשתן מקושט בניטים משולשים.
ג'ינס 70'S מתרחב בכחול משופשף

קולקציית האופנה והאביזרים תוצע למכירה מוקדמת לנרשמים מראש ביום שישי ה20 למרץ בחנות גולף עזריאלי תל אביב, קניון מלחה בירושלים, גרנד קניון בחיפה, גרנד קניון באר שבע, קניון רחובות ובחנות הקונספט החדשה של הקבוצה &CO בקניון שבעת הכוכבים. החל מה- 22.3.15 הקולקציה תימכר בכל חנויות הרשת.

על קבוצת גולף:
קבוצת Golf&Co הינה חברה קמעונאית מהמובילות בישראל בתחום טקסטיל ועיצוב בית, אופנה והלבשה. החברה נוסדה בשנת 1987 והיא נסחרת בבורסה ת"א. הקבוצה מונה כיום 330 חנויות ברחבי הארץ, בשטח כולל של כ 62 אלף מטר מרובע.
הקבוצה מונה 9 רשתות מובילות ופועלת בשני תחומי פעילות: מגזר אופנת הלבשה הכולל את רשתות: גולף, פולגת, אינטימה, מקס מורטי, בלו בירד, גולף קידס אנד בייבי וספרינט ומגזר אופנת הבית כולל את רשת גולף אנד קו וכיתן.