קולקציית אביב-קיץ 2015 בשילב






סטודיו האופנה של שילב סוחף אותנו לימי האביב המבצבצים ובאים.
רוח מהים, אוטו גלידה, פריחה ססגונית אל מול פריטים ייחודיים בצבעוניות עזה של שחור, לבן וצבע עם נגיעות מטאליות המעניקות לקולקציה את המראה הנכון של אביב- קיץ 2015.



קולקציית ה  SUPER SOFT DENIM מתרחבת. ג'ינסים מעוצבים וטרנדים, אך במגע רך המתאים לתינוק ולפעוט , לצד סריגים דמויי ג'ינס ופריטים המשלימים את הטוטאל לוק הכללי.



מבחר גזרות, מגוון בדי ג'ינס מודפסים בפרחים, פצ'ים של בדים שונים ותחרות מאפיינים את העונה.
בקולקציית ה Jeansy  כמו גם בכל קולקציות שילב שמים דגש על רכות הבדים והתאמתם לתינוק הרגיש, הגזרה, ומכוונות טוטאלית לנוחות התינוק.

פריטי הMUST בקולקציה הינם:
חולצת ג'ינס ללא שרוולים בהשראת המראה אופנת הרחוב ומטרנד הווסטים באופנת הגברים.
שמלת גי'נס בפצ'ים שילובי בדי גינס מודפסים
עוד בקולקציה: אוברולים קצרים וארוכים, טוניקות ,מכנסיים קצרים וארוכים, מכנס חצאית, רגלית לתינוק שרק נולד ועוד.
לצד קבוצות הפסטלים הרכה החגיגית והקלאסיות של שילב ניתן למצוא בעונה זו קבוצות צבע נוספות של "שירבוטים גרפים" בדפוסים של שחור לבן לצד צבעוניות עזה כגון גווני הפוקסיה, פיצ'ים  קורלים  וירוקים, בהשראת ה- street's wear .

עולם הבנים נהנה מעולם דפוסים חדש של צמחים ודקלים עם צבעוניות אשר משאירה מקום לאמירה אשר מדברת על חופש וים חופים וגלישה.



העונה, הסטודיו של שילב, מביא להורים קולקציית "סביב העולם" עם בגדי גוף והדפסים ייחודיים במחירים אטרקטיביים של 3 ב 100 ש"ח, כשהם מוגשים באריזת מזוודה תואמת.
מי שנוסע מעבר לים יוכל ליהנות מ- ניו יורק, פריז ולונדון ולפטריוטים או לאלה הרוצים לתת מתנה בחו"ל עם ניחוח ישראלי ימצאו את תל אביב ,ירושלים והנגב.



בקולקציית הבנות החגיגית של שילב מגוון פריטים באפור, לבן, ורוד, פיצ' ונגיעות מטאליות.
בקולקציית הבנים מגוון כחולים ותכולים בשילוב חאקי וצבעי אדמה.

בנוסף, רשת שילב אשר מתמחה מזה שנים בבגדי תינוקות משקיעה רבות בהתאמת הביגוד הראשוני לרך הנולד, צרכיו , הרגישות הרכות ואופי התנהלותו בחודשי חייו הראשונים. ההתייחסות באה לידי ביטוי בפנים הבגד:
מניעה משימוש בתוויות - למניעת גירוי ופגיעה בעור התינוק.
שימוש בתפרים מיוחדים-תפרים שטוחים -למניעת שפשוף עור התינוק.
עמידה בסטנדרטים גבוהים באיכות הבדים-מה שמקנה לבגד עמידות בכביסות רבות ובהארכת חיי הבגד.
תשומת לב מיוחדת מושקעת באבטחת הלחצניות שלא תיפולנה מהבגד ולא תשרוטנה את התינוק.
במוצרים עם רוכסנים- לעולם יכוסה הרוכסן עם מגן מיוחד כדי שקצהו לא יתחכך בצוואר וישרוט.







בטיחות ואיכות באופנת שילב

שילב, מראשית דרכה חרטה על דגלה את נושא האיכות והבטיחות במוצרי ילדים, ופועלת רבות על מנת לספק לקהל לקוחותיה אופנה ברמת איכות גבוהה מאד.

שילב יצרה את תקן האיכות והבטיחות הפנימי של החברה ולכן למרות העובדה כי בגדי הילדים אינם חייבים בתקינה במדינת ישראל, מוצרי החברה נבדקים בתהליכי בקרה קפדניים במיוחד עד הגיעם למדף.

על כן, כשמדברים על בטיחות באופנת שילב, אני חייבת לציין מוצר נוסף הנמכר בחנויות שילב- בקבוק נטורל מזכוכית מחוסמת בדרגת ניקיון רפואית מבית אוונט.

בקבוק נטורל הזכוכית החדש עשוי מזכוכית בורוסיליקאט (Borosilicate) מחוסמת, תוצרת צרפת, בדרגת ניקיון רפואי (חומר המשמש גם בתעשיית התרופות והציוד הרפואי).
הבקבוק ניתן לסטריליזציה בכל האמצעים ובכלל זה הרתחה ב- 100 מעלות צלסיוס ללא חשש מפגיעה בעמידות החומר ועל כן מתאים במיוחד לתינוקות רכים.
כמו כן, הבקבוק עמיד בפני שינויי טמפרטורה וניתן גם לאחסון בקירור ובהקפאה ולהדחה במדיח הכלים ללא חשש מדפורמציות.

זכוכית הבורוסיליקאט ממנה מיוצר הבקבוק הינה הזכוכית הבטוחה והעמידה ביותר לשימוש, אינה נשרטת ואינה סופחת ריחות.  הבקבוק החדש הינו ידידותי לסביבה וניתן למחזור,  גם הדיו שמשמש לסימון השנתות על גבי הבקבוק עשוי חומר אורגני נטול עופרת.

כאשר התינוק מגיע לשלב בו הוא מראה סימנים של בשלות  לאכילה עצמאית (אחיזת הבקבוק) ניתן לעבור בקלות להאכלה מבקבוק נטורל בעיצוב זהה העשוי מפוליפרופילן נטול BPA.

בקבוק נטורל הזכוכית החדש, מושק בנפח של 120 מ"ל ופטמת ניובורן ונהנה מכל יתרונותיו של קו בקבוקי הנטורל:

מבנה הבקבוק ועיצוב הפטמה החדשני מאפשרים חווית האכלה הקרובה ביותר להנקה, ולכן על פי המחקר שביצעה חברת פיליפס AVENT, שיעור האימוץ של הבקבוק בקרב תינוקות הינו מעל 90%.

מבנהו הטבעי של הבקבוק מאפשר יניקה נוחה ומקל על שילוב ההזנה מבקבוק עם הנקה מהשד. בכך מסייע הבקבוק לאימהות להמשיך להניק במשך תקופה ארוכה יותר ולהעניק לילדיהם את ההתחלה הטובה ביותר בחיים.
בקבוק אוונט נטורל מעניק ביטחון גם לאימהות החוששות מפני המעבר מהנקה להזנה מבקבוק  - בזכות פטמת הסיליקון הרכה המעוצבת כפטמת שד ובעלת "עלי כותרת" בחלקה בפנימי להגברת הגמישות ולמניעת קריסת הפטמה. כך, גם אימהות שאינן יכולות להניק בעצמן, יכולות להאכיל את תינוקם בבקבוק טבעי עם חלב  אם שאוב ולהיות סמוכות ובטוחות שהתינוק מקבל את כל  היתרונות שבחלב אם להתפתחות תקינה.



בדומה לבקבוקי אוונט הקלאסיים שהוכחו קלינית כמקלים על כאבי גזים בקרב תינוקות, בקבוק אוונט נטורל מציג טכנולוגיה פורצת דרך נגד כאבי גזים – בזכות 2 שסתומים מובנים בפטמת הבקבוק. שסתומים אלו מאפשרים הכנסת אוויר
לתוך הבקבוק ולא לבטנו של התינוק, ומבטיחים בכך הזנה רצופה של התינוק מבלי שיבלע אוויר וללא נזילות.


הבקבוק מכיל 3 חלקים בלבד והוא קל ונוח לפירוק והרכבה. כמו כן הפתח הרחב של הבקבוק מקל על ניקיונו ומאפשר כניסה קלה של מברשת ניקוי הבקבוקים.
על מנת להפוך את הזנת התינוק לקלה ופשוטה עוד יותר, בקבוק אוונט נטורל תואם לכל מגוון מוצרי הזנת התינוקות של פיליפסAVENT  ופטמות הבקבוק ניתנות להחלפה ונמכרות במספר מהירויות זרימה אפשריות, החל מפטמה בעלת חור דקיק לתינוקות בני יומם ועד לפטמה בעלת פתח רחב לדייסות.



בקבוקי הנטורל  מפוליפרופילן זמינים  בשלושה צבעים (שקוף, ורוד, תכלת) וב-3  גדלים 125 מ"ל, 260 מ"ל  ו-330 מ"ל ועשויים מחומר נטול BPA (פוליפרופילן).
ניתן להשיג פטמות בקצבי זרימה משתנים.