קרייזי ליין משיקה קו ספורטיבי Crazy Line




את רשת חנויות קרייזי ליין אני אוהבת כבר הרבה זמן.
המוכרות בחנויות הן לא ילדות צעירות שרק רוצות למכור, בלי קשר להעדפת הלקוחה ומה שמתאים לה.
מדובר במוכרות מנוסות המבינות דבר או שנים (ואפילו יותר) באופנה ושאומרות את האמת.
אם הבגד לא הולם או המידה לא מתאימה- הן ישר יציינו זאת, ואני מאוד מאוד מעריכה את זה.

כעת, החברה מתחבבת עלי עוד יותר מאחר והיא משיקה קו ספורטיבי כחלק מקולקציית הספורט והפנאי של הרשת.
הקו החדש מעניק טוטאל לוק שלם הכולל מכנסי טייץ משולבים בדפוס וצבע, עליונית מדליקה המשלימה לסט יחד עם חולצת ספורט.




העונה בחרה הרשת ליצור קו ספורטיבי תוך חשיבה עיצובית וטכנולוגית ללקוחה. בניית הגזרות מחמיאות לגוף הנשי בעלות חיתוכים חכמים ומחטבים בשילוב אלמנטים וגימורים מעולם הספורט יחד עם שילוב חומרי גלם חדשניים.



ברשת בחרו בטכנולוגיית טקסטיל ייחודית המסייעת לזיעה שבגוף להתנדף החוצה ולהשאיר את הבד יבש.

בקו החדש שלושה פריטים עיקריים כאשר יחד מתחברים לסט שלם, החולצה גזורה בבד ספורט גמיש ונעים, טייץ גבוה ומחטב ועליונית חדשה אשר מאפשרת ללקוחה להתחמם לאחר אמון ולהרגיש קלה.



העליונית גזורה בבד דו שכבתי כאשר החלק הפנימי עשוי מבד פליז נעים ומחמם ואילו הצד החיצוני עשוי בד אטום השומר מקור חיצוני ורטיבות.
אני חייבת לציין שהעליונית יפה לא רק לספורט וזאת בשל הגזרה היפה והצבעים המקסימים.



את הבגדים לבשתי בעת פעילות ספורטיבית שהעבירו לנו באירוע ההשקה ואני יכולה לספר שהבגדים נוחים, אוספים היטב את הגוף ולא נוצרת איתם תחושה של "זליגת שומן" ורטטים למינהם בזמן הקפיצות.
אני בהחלט ממליצה!



מידות: 0-5
טווח מחירים: 199.90-389.90 ש"ח
כל קולקציית הספורט קיימת עכשיו בחנויות הרשת ונמצאים בהנחה של 30-50% הנחה.

להשיג ב-רשת חנויות קרייזי ליין