קנור משיקה- תערובת פירורי לחם לאפיית שניצל





קנור, המותג הקולינרי המוביל מבית יוניליוור, משיק את שניצל ולתנור - תערובת פירורי לחם לאפיית שניצל.
טעמתי 3 סוגי שניצלים מצופים בפירורי הלם ואפויים בתנור: שניצל בקר, שניצל עוף ושניצל סלמון- כולם היו מעולים!

שניצל אפוי עם "שניצל ולתנור" מכיל כ-30% פחות שמן לעומת שניצל מטוגן*.
שניצל הוא אחד המאכלים הפופולאריים ביותר בישראל והאהוב ביותר בקרב ילדים.
       

               

מסקר של המותג קנור בקרב נשים בעלות משפחה בגילאי 25 ומעלה, העידו 71% מהנשים כי הילדים שלהן מעדיפים לאכול שניצל לארוחת הצהריים, 60% מהנשים העידו כי הן מכינות שניצל לפחות פעם בשבוע ו-45% מהנשים העידו כי השניצל שהן מכינות הוא מטוגן, עובדה שמטרידה אותן.


צוות קנור בישראל, בשיתוף עם שפים של המותג בחו"ל, פיתחו את שניצל ולתנור - תערובת פירורי לחם ייעודית לאפיית שניצל - פתרון מעולה לכל מי שמעדיף להימנע מפעולת הטיגון, אך עם זאת רוצה ליהנות משניצל עסיסי וטעים בציפוי אחיד.



לדברי איתי אשר, מנהל שיווק חטיבת הקולינריה ביוניליוור ישראל: "שניצל ולתנור הוא מוצר הנותן מענה לצורך אמיתי של צרכני השניצל המחפשים אלטרנטיבה לטיגונו, הן מבחינת הערכים התזונתיים והן מבחינת תהליך ההכנה. התוצר הסופי המתקבל מאפיית השניצל בפירורי הלחם הייעודיים מעניק את הפתרון האולטימטיבי לאותם צרכנים".
השקת שניצל ולתנור תלווה בקמפיין פרסומי בכיכובו של שף המותג המיתולוגי, המוכר לישראלים משנות ה-90.

הוראות הכנה:
מחממים תנור ל-200 מעלות. טובלים את פרוסות חזה העוף בביצה טרופה ומצפים היטב בתערובת שניצל ולתנור. יש להדק באמצעות כף היד את תערובת הציפוי לפרוסות חזה העוף על מנת להבטיח ציפוי מלא ואחיד.
מניחים את השניצלים על גבי תבנית שטוחה עם נייר אפיה, מכניסים את התבנית למרכז התנור ואופים במשך 15 דקות. הופכים את השניצלים וממשיכים לאפות במשך 5-10 דקות נוספות. מכבים את התנור, ממתינים 2 דקות ומגישים חם.



טיפ לגיוון:
ניתן גם לצפות פטריות שמפיניון, כרובית או פילה דג (ללא עור ועצמות) ולהכין על פי הוראות ההכנה על גבי האריזה.
שניצל ולתנור הינו ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט וללא תוספת חומר משמר.
המוצר נמכר ברשתות השיווק באריזת 180 גרם ומתאים לציפוי כ-700 גרם חזה עוף (6-9 יחידות שניצל).
המוצר בכשרות בד"צ העדה החרדית



*ערכי שניצל מטוגן על פי תוכנת "צמרת", משרד הבריאות 2008, ו- USDA -National Nutrient Database for Standard Reference.

אודות קנור:
המותג קנור הוא מותג הקולינריה המוביל בישראל ואחד המותגים המובילים בעולם בתחום המרקים, הרטבים, התבשילים ועזרי הבישול, שהושק בישראל בחורף 1994 על ידי חברת יוניליוור ישראל. מגוון המוצרים של קנור מספק לצרכן הישראלי פתרונות קולינריים מהשורה הראשונה שהינם טעימים, איכותיים ופשוטים לשימוש.
אודות יוניליוור: יוניליוור ישראל הינה אחת מ-5 החברות המובילות בארץ למוצרי צריכה הנמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו-הולנדי ומעסיקה בישראל כ-2500 עובדים במטה החברה ובחמישה אתרי ייצור. בין המותגים המובילים של יוניליוור - תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בלו בנד, קליק, בייגל בייגל, גלידת שטראוס, דאב, רקסונה, אקס, קליר, בדין, סיף, פינוק ועוד.