Domino's Sriracha




כמו תמיד,  עם בוא החורף, דומינו'ס מחדשת-
הרשת משיקה בימים אלו פיצה חדשה בשם Domino's Sriracha - פיצה חריפה שתחמם את החורף !
הרוטב החדש משלב את רוטב העגבניות הקלאסי של דומינו'ס עם רוטב הסרירצ'ה, העשוי מפלפלוני צ'ילי חריפים, שהפך בשנים האחרונות למצרך מבוקש במסעדות בכל העולם - פיקנטי, ממכר ומשדרג כל מאכל. 




רוטב הסרירצ'ה המקורי הנפוץ בתאילנד ווויאטנם נולד כנראה בשנות הארבעים של המאה הקודמת.
הרוטב עשוי משילוב מרוכז של פלפלונים חריפים והפך בשנים האחרונות ללהיט של אינספור מתכונים ומאכלים. ייחודו של הסרירצ'ה, לעומת אינספור סוגי החריף הקיימים, הינו יכולת הרוטב להעצים גם טעמים נוספים במקביל לחריף ובכך לשדרג כל טעימה וטעימה באופן ממכר. מסיבות אלו הפך הרוטב לנפוץ בקרב תפריטי מסעדות שף כתוספת של מנות רבות.

הטרנד הלוהט מגיע עכשיו לתפריט הפיצות החדש של דומינו'ס פיצה -  Domino's Sriracha, פיצה פיקנטית וטעימה אששש!




בהתאם לתפיסתה את נושא החדשנות המוצרית וחווית הלקוח, דומינו'ס פיצה מחדשת מדי עונה בפיצות ייחודיות. גם השנה, עם בוא החורף, תציע הרשת מוצר חדש וייחודי שכלל מספר חודשי פיתוח. לראשונה בישראל, פיצת Domino's Sriracha – פיצה המשלבת לראשונה בין רוטב העגבניות הקלאסי של דומינו'ס לבין רוטב הסרירצ'ה האסיאתי, לרוטב ייחודי בטעם חריף, קל ופיקנטי. פיצת Domino's Sriracha אינה בטעם חריף מאתגר, אלא פיצה שטעמה החריף מעצים את טעם שאר המרכיבים, מגבינת המוצרלה ועד טעמי התוספות. מלבד הרוטב הייחודי של פיצת Domino's Sriracha, יוצע הרוטב החריף גם על גבי גבינת המוצרלה והתוספות של הפיצה בצורת שישה קווים אנכיים.





לרגל השקתה תציע דומינו'ס עד סוף פברואר את הפיצה החדשה במחיר מבצע של 49.9 ש"ח בלבד לכל פיצה, בקניית 2 משפחתיות ומעלה.





דומינו'ס פיצה