הישג משמעותי לחברת כתר במדד הדירוג 'מעלה' – זכתה בדירוג פלטינה

 צילום: יחצ


מזה כשנתיים מדווחת כתר על העשייה שלה בתחום האחריות הסביבתית והחברתית באמצעות דו"ח פנימי. כעת, לאחר הדיווח והבקרה העצמית, משיגה כתר הישג מרשים ולראשונה משתתפת כתר בדירוג "מעלה", מדד האחריות החברתית הישראלי לעסקים, ואף זוכה לדירוג פלטינה היוקרתי.
 
דירוג "מעלה" בוחן את פעילותן של חברות מובילות במשק בתחומי ליבה של אחריות תאגידית וחברתית, שכוללים בין היתר: גיוון חברתי, סביבת עבודה, אחריות ברכש, גיוון, תרומה לקהילה, מעורבות חברתית של עובדים, איכות הסביבה ועוד.
 
בדו"ח האחריות התאגידית האחרון של קבוצת כתר, שהוצג לפני כשבוע ומסכם את עשייתה בתחומי ה-ESG במהלך 2021, מציינת החברה את הישגיה האחרונים, בהם: 40% מחומר הגלם בו עושה החברה שימוש הינו חומר ממוחזר – שהם למעשה 160 אלף טון חומר שנעשה בו שימוש חוזר במקום להעבירו להטמנה, זאת לצד מפעל מיחזור שממחזר 5500 טונות של פסולת פלסטיק בשנה. עוד מציינת כתר הפחתה של פליטות גזי חממה ב- 20% ועמידה ביעד השאפתני של אפס פסולת להטמנה ב-3 ממפעלי החברה.
 
השבוע, בטקס השנתי הרשמי של מעלה, עם כניסתה לדירוג לראשונה, החברה דורגה בדירוג פלטינה וכעת כתר ניצבת בחזית האחריות החברתית והתאגידית בישראל, עם החברות והמותגים המובילים במשק.
 

 
 
לדברי יפתח סחר, מנכ"ל משותף כתר: "זהו יום של גאווה גדולה עבור כתר, במהלך תהליכי הבדיקה המשמעותיים הצליחה כתר שוב ושוב לנפץ מיתוסים על התעשייה הישראלית ועל תעשיית מוצרי הצריכה מפלסטיק. כתר הציגה את עבודתה החשובה בתחום הפחתת פליטות פחמן, אנרגיה ומים ועמדה בהצטיינות בתנאים הנדרשים לקבלת הדירוג. אנו מחויבים להמשיך ולהציב ליעדים שאפתניים ולהוביל בעשייה החברתית והסביבתית כפי שעשינו עד כה".