חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  צילומים: שגיא גרופ, פרסום יהושע, רוני ברוקס, סטודיו אוסם, יחצ



פתיבר פינוקים של אסם בטעם עוגת גבינה
בשנתיים האחרונות כבש פתיבר אסם גם את סגמנט העוגיות המפנקות עם סדרת המוצרים המוצלחת: סנדוויץ פתיבר פינוקים, פתיבר דובוני שוקולד ופתיבר אצבעות שוקולד , כולם משלבים ביסקוויט פריך וטעים עם שוקולד חלבי מפנק בטעמים שונים ואהובים. סדרת מוצרי פתיבר פינוקים זכתה להצלחה גדולה בקטגוריית העוגיות המפנקות ומתאימה לאירוח, נשנוש לצד הקפה או כפינוק בסוף היום.

בהמשך להצלחה הגדולה ולקראת חג השבועות, חג הגבינות ועוגות הגבינה, ממשיכה אסם-נסטלה לבסס את מותג פתיבר בעולם העוגיות המפנקות עם מוצר חדש ומיוחד שיעניק את הטוויסט לעוגות הגבינה והביסקוויטים הקלאסיות: פתיבר פינוקים בטעם עוגת גבינה - השילוב המושלם בין ביסקוויט פתיבר פריך וטעים לקרם מפנק ועשיר בטעם עוגת גבינה.

המוצר זכה לציון גבוה במיוחד בקרב הצרכנים ויושק כמהדורה מיוחדת לכבוד חג השבועות. הוא מיועד לכל המשפחה ולמגוון הזדמנויות צריכה ומעניק חוויית אכילה מפנקת כיפית וטעימה, לכל יום ובמיוחד לחג השבועות הידוע כחג שבו אוכלים מוצרי חלב וגבינה.

לדברי ליאור עזרי, מנהל פעילות המאפה באסם-נסטלה: "לפני כשנתיים מותג פתיבר אסם האהוב נכנס בהצלחה גדולה לעולם העוגיות המפנקות עם סדרת מוצרים טעימה המשלבת ביסקוויט פריך ושוקולד.
אנו מתרגשים להמשיך ולהרחיב את קטגוריית העוגיות המפנקות של פתיבר עם מוצר חדש באווירת חג השבועות- פתיבר פינוקים במילוי קרם בטעם עוגת גבינה. העוגייה החדשה מהווה פינוק מרגש וטעים עם חוויות סנסוריות ייחודיות שיהפכו כל רגע למפנק יותר ". 
 

 
 
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.
כשרות: משולש K (חלבי)




לחמית בסגנון איטלקי ובסגנון ים תיכוני
לחמית, הינה סדרת תחליפי לחם אהובה, מצליחה ומפנקת עם 100% דגנים מלאים.
במיוחד לחג השבועות, החג בו כולנו אוהבים לאכול לחמים וקרקרים עם מתבלים שונים וטעימים, המותג האהוב לחמית יתרחב עם מהדורה מיוחדת של לחמיות בטעמי עולם:
הלחמית משלבת בתוכה חומרי גלם וטעמים מרגשים בתיבול איטלקי ובתיבול ים תיכוני.
המוצרים שיושקו במהדורה מיוחדת לקראת חג השבועות:
• לחמית טעמי עולם בסגנון איטלקי
• לחמית טעמי עולם בסגנון ים תיכוני
 

 

המוצרים החדשים טעימים במיוחד, עם 100% דגנים מלאים ותוספות מפתיעות, אשר קיבלו ציוני טעימה גבוהים מאוד בקרב צרכנים.

לדברי ליאור עזרי מנהל פעילות המאפה באסם נסטלה : "בשנים האחרונות הלך וגבר הביקוש למוצרים על בסיס דגנים מלאים, בזכות הערך התזונתי שלהם. סדרת לחמית של אסם-נסטלה הינה סדרת תחליפי לחם מצליחה ואהובה המכילה 100% דגנים מלאים המסייעים בשמירה על תזונה מאוזנת, כל זאת ללא פשרה על הטעם המצוין.
כחברה הקשובה מאוד לפניות הצרכנים, זיהינו את הביקוש ההולך וגובר למוצרים נוספים ומרגשים בסדרה והשקנו מהדורה מפתיעה וחדשה במיוחד לקראת חג השבועות. מהדורת לחמית טעמי עולם תשביח לכם את שולחן החג ואת טעם המטבלים האהובים, זהו שילוב נהדר לכל ארוחה".

סדרת לחמית טעמי עולם מצטרפת לסדרת מוצרי לחמית של אסם, סדרת תחליפי הלחם הפופולארית והנמכרת ביותר בישראל. הסדרה כוללת מגוון סוגים וטעמים: לחמית כפרית, לחמית אגוזים, לחמית חיטה מלאה, לחמית 5 דגנים, לחמית כוסמין לחמית שיפון.




כשרות: בד"צ העדה החרדית
ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות הפרטיות.



"פרימור" משיקה סדרת מיצים סחוטים טבעיים חדשה: הסדרה האדומה
"פרימור", המותג המוביל בתחום המיצים הטבעיים הסחוטים, מרחיב את מגוון המיצים ומשיק 3 טעמים חדשים המבוססים על פירות אדומים, תחת השם "הסדרה האדומה". הסדרה החדשה כוללת מיץ תפוח רימון סלק ולימון, מיץ תפוח ודובדבן ומיץ תפוח וחמוציות. מדובר בסדרה פונקציונלית כחלק מהמגמה של מציאות פתרונות בריאותיים, באמצעות עולם המשקאות. המיצים ישווקו בבקבוקי 750 מ"ל וימכרו ברשתות המזון ברחבי הארץ וילוו בקמפיין פרסום המשכי עם הפרזנטורית רוני סופרסטאר. 
 
סדרת המיצים האדומה החדשה של פרימור מבוססת על פירות אדומים הידועים בתרומתם לבריאות בהם דובדבן, חמוציות, סלק, רימון– מזונות הנחשבים לעשירים בנוגדי חמצון ומטיבים בשמירה על הבריאות. על אף חמיצות הפירות האדומים, הטעמים מפתיעים במתיקות המאוזנת שלהם. הטעמים החדשים נפלאים בשתייה וגם בערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הסדרה האדומה מצטרפת למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור", הכוללת מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים וכן מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, הנחשב לפרי בעל הערכים התזונתיים הגבוהים ביותר. 
 
לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "בשנים האחרונות זיהינו ביקוש הולך וגובר לטעמים המבוססים על פירות אדומים ושלהם מנוכסים תכונות בריאותיות מגוונות וכן שילוב של פרי וירק . הצרכן מחפש טעמים ושילובים חדשים ומעניינים עם תכונות פונקציונאליות, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, לכן בחרנו להתמקד במיצים מבוססי פירות אדומים העשירים בערכים תזונתיים חשובים ומטיבים , יחד עם ירק המייצרים חווית טעם מפתיעה". 
 
"פרימור" הינו המותג המוביל בישראל בייצור ושיווק מיצים סחוטים ומצוננים, חברת "גן שמואל מזון". בנוסף מייצרת פרימור מגוון רחב של משקאות קלים, מיצים ונקטרים מבוססי פרי בעלי אורך חיי מדף ארוכים וכן רכזי פירות לשוק המוסדי. 
 
 
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 10 – 15 ₪ לבקבוק 750 מ"ל.
כשרות חוג חתם סופר פ"ת והרבנות נחל שורק.
להשיג ברשתות המזון והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.





מותג חטיפי הקינואה שוקולד המהפכני UNDERCOVER מגיע לישראל
חברת "שגיא גרופ" החלה לייבא לישראל את מותג חטיפי הקינואה שוקולד Undercover. מותג מוצרי הקינואה המהפכני, שהפך ללהיט בניו יורק, כולל סדרת חטיפי קינואה פריכה בציפוי שוקולד פרמיום ובתוספת רכיבים טבעיים בהם רימונים, אוכמניות, דומדומיות, מלח ים וכן חטיפי קינואה עם שוקולד חלב. זוהי החטיף הראשון מסוגו העושה שימוש במזון הבריאות קינואה, הנחשבת לחלבון מלא, עשירה בסיבים תזונתיים וחומרים מזינים, בקלייה ייחודית ההופכת אותה לקריספית ופריכה, בציפוי של שוקולד פרמיום בעל 70% מוצקי קקאו. חטיפי Undercover נחשבים לפינוק בריא, ללא גלוטן, ידידותי לסביבה, טעימים להפליא עשויים מרכיבים פשוטים ומטיבים. 
 
לדברי ניר ישראלי, מנכ"ל ובעלים חברת "שגיא גרופ-פודיז", ההחלטה על יבוא המותג האמריקאי לישראל נוצרה בעקבות הסנסציה שעורר החטיף בעולם וכן בעקבות קשר אישי שנוצר עם בעלי המפעל, אוהדי ישראל. "זיהינו מוצר חדש שטרם נראה כמותו בעולם, המתכתב עם מגמת הבריאות העולמית, לרבות המענה לקהילת הצליאקים, והחלטנו על הבאתו לארץ". לדבריו, המוצרים מבוקשים על ידי צרכני אוכל בריא, בני דור המילניום, משפחות אלרגיות ואוהבי גודיס. 
 
חברת Undercover הוקמה בניו ג'רזי, ארה"ב, על ידי דיאנה לוי, אשר התמחתה בהכנת שוקולדים מעוצבים לאירועים, אך עד מהרה הבינה כי היא משתוקקת למשהו משביע יותר, קליל, שהוא בריא יותר ופחות מתוק. אחרי הרבה ניסיונות גילתה את השילוב המושלם: קינואה פריכה מצופה קלות עם שוקולד פרימיום! לאחר שבנותיה אובחנו עם צליאק, הפכה דיאנה את הפינוק הבריא ללא גלוטן, מה שהפך אותו לידידותי יותר לסביבה ונותן מענה גם לקהילת הצליאקים. במהרה הצטרפו לדיאנה בעלה מייקל ובנותיה וכיום הם חולשים על מפעל ייצור המספק את מוצרי Undercover לכ-15,000 חנויות בארה"ב, לרבות חברת התעופה האמריקאית יונייטד. 
 
סדרת Undercover כוללת חטיפי קינואה ושוקולד ב-5 טעמים:
Undercover שוקולד מריר קינואה ומלח ים
חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.
Undercover שוקולד מריר קינואה ורימונים

חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת מחית רימונים (18%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.

Undercover שוקולד מריר קינואה ואוכמניות
חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד מריר פרמיום, בתוספת אוכמניות כחולות מיובשות (16%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 70% מוצקי קקאו.

Undercover קינואה בציפוי שוקולד חלב בתוספת דומדומיות
חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת דומדומיות מיובשות (19%). החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד חלב המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב.

Undercover שוקולד חלב וקינואה
חטיף קינואה קריספית בציפוי שוקולד חלב פרמיום, בתוספת מלח ים. החטיף ללא גלוטן, מרכיבים טבעיים, טעים להפליא, בשילוב מנצח של קינואה קלויה וקריספית העטופה בקלילות בשוקולד פרמיום המכיל 35% מוצקי קקאו ו-18% מוצקי חלב.

חברת שגיא גרופ-פודיז, בבעלות ניר ישראלי, הנה יבואנית מזון של מותגים צעירים ומעניינים מהעולם. החברה מייבאת מוצרי מזון צ’יפס, עוגיות, חטיפי בריאות, בייגלה ועוד מארצות הברית, דובאי והודו. החברה מפיצה את מוצריה באמצעות המרלו"ג שבבעלותה ומשווקת את מוצריה ברשתות השיווק ובחנויות ברחבי הארץ. 
 

 
 
כשר בהשגחת ה- OUD והרבנות הראשית לישראל.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 57 גרם.
להשיג ברשת שופרסל, במעדניות ובחנויות מתמחות ברחבי הארץ.


"מדגל" מבית פלסאון ישראל משיקה את "ירדן", ברז מטבח חדיש  בעיצוב אלגנטי ובמגוון צבעים

לכבוד שבועות - חג המים - מציעה "מדגל" מבית פלסאון ישראל, המתמחה בברזים, ארונות אמבט וכיורים, ליהנות במטבח מברז "ירדן": ברז אלגנטי ונוח לשימוש, הכולל פייה נשלפת ושני מצבי זרימה. הברז מוצע ב-4 צבעים: לבן, שחור גרפיט, כרום וניקל מוברש.
 


 
 
בכל בית, ברז המטבח הוא הברז שעובד הכי הרבה וזו בדיוק הסיבה מדוע עליו להיות פרקטי, פונקציונאלי וכן, גם מעוצב ויפה.
 

 
 
מדגל (משנת 1973) מקדישה תשומת לב רבה לאיכות, לשימושיות ולעיצוב הברזים מתוצרתה. שנים רבות היא מודעת לכך שמדובר באביזר פרקטי שנמצא בשימוש יום יומי שבמקביל, משפיע על נראות החלל כולו.
מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקן 9001 ISO ותקנים בינלאומיים מחמירים.
להשיג בחנויות קרמיקה וטמבוריות ברחבי הארץ.
לפרטים:
www.madgal.co.il




מדגל מבית פלסאון ישראל, מהמובילות בתחום הברזים, ארונות האמבט וכיורי הפרימיום בישראל. שמה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, פרקטיים, מעוצבים ובמחירים הוגנים. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001 ותקנים בינלאומיים מחמירים.



המותג Kotex משיק סדרת מגני תחתון חדשה
המותג הבינלאומי להיגיינה נשית, משיק סדרת מגני תחתון חדשים המעניקים מגוון פתרונות למגוון צרכים. בנוסף, משיק המותג מוצר בלעדי ל- Kotex – מגן תחתון אנטיבקטריאלי

הפרשות וגינליות, לפני ואחרי המחזור – הן דבר תקין בקרב נערות ונשים בריאות. אחת מהדרכים הפשוטות והנעימות להישאר רעננות ונקיות כל היום, היא שימוש במגני תחתון, המיועדים לשימוש יומיומי ולא רק סביב תקופת המחזור. חלק מהבנות משתמשות במגני תחתון ככלי עזר בימי המחזור. אצל חלקן הגדול, מגני תחתון הן מוצר חובה כל החודש.




בימים אלו, בתום תקופת פיתוח מאומצת, משיק Kotex, המותג הבינלאומי להיגיינה נשית מבית קימברלי קלארק, סדרת מגני תחתון חדשנית ומותאמת למגוון הצרכים של הצרכנית הישראלית, כפי שעלו ממחקרי צרכניות מקיפים. בסדרה מגוון מוצרים אשר כל אחד מהם עונה על צורך שונה:

• FRESHNESS: מגן תחתון לרעננות יומיומית, נוח לשימוש ואינו מורגש, 100% נושם, מושק בימים אלו באריזה חדשה. זהו המוצר הנמכר ביותר של המותג, המעניק מענה לנשים שאוהבות ומשתמשות בו.
•SUPER PROTECT: מגן תחתון חדש בעל שתי שכבות ספיגה להגנה מוגברת. 100% נושם. מגיע בשתי מידות – נורמל ולארג', ארוז אחד אחד.
• YOUNG: מגן תחתון SLIM, דק במיוחד, מתאים לכל סוגי התחתונים (גם לחוטיני), 100% נושם לרעננות יומיומית.
• לראשונה בישראל ובלעדי ל- ,Kotexמגן תחתון אנטיבקטריאלי: להגנה מוגברת, בעל 99% הגנה מצמיחת בקטריות למניעת ריח, 100% נושם. ארוז אחד אחד.
• 2 ב-1: מגן תחתון להגנה מוגברת גם מפני בריחת שתן, בעל מרכז ספיגה FLEXLOC, סופג ריחות שתן במהירות. ארוז אחד אחד.

חגית מנדס, מנהלת שיווק היגיינה קימברלי קלארק: "אנו שמחים להשיק לאחר חודשים ארוכים של פיתוח, סדרת מגני תחתון חדשה המותאמת לצרכנית הישראלית. גאים במיוחד להשיק לראשונה בישראל מוצר ייחודי ובלעדי ל- Kotex - מגן תחתון אנטיבקטריאלי, המעניק הגנה של 99% מפני צמיחת בקטריות ומונע ריחות לא נעימים".

***את מוצרי Kotex ניתן לרכוש ברשתות השיווק והפארם.