חדש על המדף

 

 

 

 

 

 

 

צילומים: קשת זאבי, אייל גרניט, יעל האן, טל אזולאי, מיכאל כץ, פררו, מלח הארץ, סטודיו אוסם, יח"צ


"תבואות" משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה סדרת פסטות אורגניות ללא גלוטן מקטניות וכוסמת - מהירות הכנה, טעימות ועשירות בערכים תזונתיים. הפסטות, המיובאות מאיטליה, עשויות 100% קמחים אורגניים של חומוס, עדשים כתומות, עדשים צהובות, אפונה ירוקה, שעועית שחורה וכוסמת, שגודלו ללא חומרי הדברה ודשנים כימיים.
הסדרה כוללת 5 סוגים: "אטריות קטניות אורגניות" (עדשים כתומות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית); "אטריות עדשים כתומות אורגניות"; "פוסיליני עדשים צהובות אורגניות"; "פנה חומוס וכורכום אורגניים"; "פוסילי כוסמת אורגנית".
כל אחד מסוגי הפסטה נהדר להכנת מגוון מאכלים ובהם מנה עיקרית, תוספת, סלט פושר או קר ועוד - עם מגוון רטבים, ירקות, צמחי תבלין, בשר, דג או גבינות.
הנטורופתית יערה איכילוב כהן מציינת כי "אלה הפסטות הכי בריאות שיש: הן עשירות בסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע, מכילות כמות גבוהה של חלבון, ברזל, סידן, מגנזיום וחומצה פולית והן נטולות גלוטן, כך שהן מתאימות גם לכל מי שנמנע מגלוטן", אמרה.
הסדרה כוללת:
• "אטריות קטניות אורגניות": עשויות משילוב של קמחי עדשים כתומות אורגניות, אפונה ירוקה אורגנית, חומוס אורגני ושעועית שחורה אורגנית. מכילה 20 גרם חלבון ב-100 גרם
• "אטריות עדשים כתומות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים כתומות אורגניות. מכילה 24 גרם חלבון ב-100 גרם
• "פוסיליני עדשים צהובות אורגניות": עשויה 100% קמח עדשים צהובות אורגניות. מכילה 23 גרם חלבון ב-100 גרם
• "פנה חומוס וכורכום אורגניים": עשויה מ-98% קמח חומוס אורגני ו-2% כורכום אורגני. מכילה 21 גרם חלבון ב-100 גרם
• "פוסילי כוסמת": עשויה 100% קמח כוסמת אורגנית. מכילה 12.8 גרם חלבון ב-100 גרם
אופן ההכנה מהיר וקל: מרתיחים 3-2 ליטר מים בסיר, ממליחים מעט, מוסיפים את האטריות ומבשלים במשך 3 – 8 דקות (בהתאם לסוג הפסטה). מסננים ומתבלים.
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"צ מחזיקי הדת בעל"ז ובאישור הרבנות הראשית לישראל.
מחיר: 17.90 ש"ח לאריזה במשקל 250 גרם.
להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ. 
 

"נפטון" מציגה "סחוג ירוק חריף אש"
הסחוג ילך מצוין עם כל דבר: ספגטי עם שמן זית, עוף בתנור, טוסט, מיונז, בתוך המרק ובקיצור – חגיגה לכל מי שאוהב פיקנטי וחריף. ולא פחות חשוב: הסחוג משתדך נפלא לכל מה שתכניסו בפיתה: חומוס, טחינה, גבינה צהובה, גבינה לבנה, ירקות, טונה, נקניק ועוד. וכדי לוודא שלא תפספסו עם הפיתה (או שבדיוק נגמרה לכם), מצורף קישור לסרטון בו היוטיובר המצוין ביג דן מראה איך מכינים בבית בקלות פיתות טריות.
הממרח הנהדר מכיל פלפל ירוק חריף וכבוש, שמן קנולה, תבלינים, סוכר, מלח ועשבי תיבול והוא ללא תוספות של חומרים משמרים, צבעי מאכל או מונוסודיום גלוטמט. יש לערבב לפני השימוש ולשמור במקום קריר ויבש.
 

 
 
כשרות פרווה מהדרין בהשגחת הרבנות הראשית באר שבע ובד"צ העדה החרדית.
מחיר: 9.90 – 12.90 ש"ח לצנצנת במשקל 180 גרם.
להשיג ברשתות: יינות ביתן, חצי חינם, ברקת, מחסני השוק, סלאח דבאח ובחנויות פרטיות ברחבי הארץ.
 
"נפטון" מציעה ליהנות מטוסט תימני אסלי, עם סחוג
באדיבות המתכונאית אריקה לוי
מצרכים:
1 פיתה (מתכון וקישור לפיתות ביתיות מצויינות של היוטיובר ביג דן, בהמשך)
1/4 – 1 כפית "סחוג ירוק חריף אש" של "נפטון" (תלוי בחריפות שרוצים)
2 – 4 כפיות רסק עגבניות מקופסת שימורים 22BX
2 – 3 פרוסות גבינה צהובה
1.5 כפות מיונז או חמאה רכה
עלים של תרד (בייבי), ארוגולה (רוקט) או גרגיר הנחלים
אופן ההכנה:
• למרוח את הפיתה במיונז או חמאה. למרוח מעל רסק עגבניות
• למרוח על הרסק סחוג
• להניח מעל גבינה צהובה
• לפזר מעט עלים של ירק
• להניח את הפיתה בתבנית מרופדת בנייר אפייה. לצלות בתנור חם עד שהגבינה נמסה. אפשר להכין גם בטוסטר לחיצה: להניח את הפיתה בנייר אפייה, ולטסטר עד שהגבינה נמסה
• להגיש שלם, חצוי או חתוך למשולשים
** גיוון: אפשר להוסיף לפיתה רצועות דקות או קוביות קטנות של: זיתים, עגבנייה, פטריות, פלפל, בצל חי או מטוגן, חצילים מטוגנים, קישואים צלויים, בטטה צלויה ועוד



מלח הארץ משיקה את 'מלח+', סדרת מלחים חדשה של תערובת מלח ים ומגוון תבלינים

"מלח הארץ" משיקה קטגוריה חדשה בתחום המלחים עם 'מלח+', סדרת מלחיות חדשה המכילה לראשונה תערובת מלח ים ומגוון תבלינים לשימוש יומיומי ולשדרוג כל מנה ותבשיל.

השקת 'מלח+' נולדה מתוך הכרות מעמיקה עם הצרכנים בארץ, אשר מחפשים פתרונות נוחים וקלים לשדרוג מנות יומיומיות המככבות בכל מטבח בישראל. הסדרה החדשה מציעה שלוש תערובות מלח ים ותבלינים- 'מלח+ שום', 'מלח+ בצל' ו'מלח+ פפריקה', המלחים הינם ללא מונוסדיום גלוטומט, ללא חומר משמר וללא תוספת סוכר. השימוש במלחיות 'מלח+' מעניק למנה תיבול עדין בטעמים האהובים של בצל, שום ופפריקה בצורה טבעית ובכך מקפיץ את התיבול בכל מנה, גם בפשוטות ביותר. התערובות נפלאות לתיבול מרקים, פסטות, סלטים ותבשילים ומצוינות לתיבול פתיתים.
 

 

מלחיות 'מלח+' של 'מלח הארץ' מכילות 175 גרם, בהשגחת הבד״ץ. כשר פרווה.. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

מתכון פשוט להכנת לחם שום / מאת אורלי פלאי ברנשטיין ל"מלח הארץ"
לוקחים לחם מאתמול ומפיחים בו חיים חדשים. מברישים בשמן זית מתובל ב'מלח+ שום' ואורגנו טרי ושולחים לתנור להזהבה. מגישים עם סלסה של עגבניות טריות. אם זה מתאים לארוחה, מוסיפים לשמן המתובל גם פרמזן מגוררת.

חומרים ל-4 מנות:
2 ג׳בטות או באגט
רבע כוס שמן זית
חצי כפית ,מלח+שום'
1 כף אורגנו טרי קצוץ (או כפית יבש)
3 כפות פרמזן איטלקית מגוררת (לא חובה)

הוראות הכנה:
1. מערבבים את השמן עם 'מלח+שום', אורגנו, ואפשר גם פרמזן.
2. חוצים את הג׳בטות, מורחים כל חצי ברבע מכמות התערובת, מניחים בתבנית ואופים 10 דקות עד שמזהיב יפה.
3. מוציאים, חותכים לאצבעות ומגישים מיד עם סלסה של עגבניות.
בתאבון!




שקדי מרק אוסם מקלונים לחורף טעים במיוחד

החורף מתקרב ואיתו מגוון המרקים. במטרה לגוון את החוויה ולחדש את המרק שהצרכן הישראלי כה אוהב אסם-נסטלה משיקה לקראת החורף מהדורה מיוחדת של שקדי מרק מקלונים ארוכים וקראנצ'ים!

קטגוריית שקדי המרק בישראל נמצאת בצמיחה מתמדת כאשר רק בשנה האחרונה (2020) גדל השוק ב 8% ואסם-נסטלה הינה המותג המוביל.

שקדי מרק מקלונים היא מהדורה מיוחדת שתגוון את חווית אכילת המרק בקרב הילדים והמבוגרים לקראת החורף. שקדי המרק ארוכים יותר, הם מתאפיינים במרקם פריך ומתאימים כתוספת מפנקת משביעה ופריכה לכל סוג של מרק או כנשנוש.
המוצר אינו מסומן. הוא מכיל רכיבים טבעיים בלבד ללא צבע מאכל וללא חומר משמר.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם-נסטלה: "אסם-נסטלה גאה להוביל את קטגוריית שקדי המרק בישראל ולחדש עם מוצרים מרגשים על מנת לגוון את ארוחות הצרכנים שלנו, ולהמשיך להעניק להם חוויות אכילה מגוונת ומעניינת. בעקבות האהדה שיש למהדורות מיוחדות של שקדי מרק בכל חורף, החלטנו להשיק שקדי מרק ארוכים יותר, אשר יהפכו את המרקים לטעימים ופריכים יותר".





להשיג ברשתות השיווק
בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית



אסם-נסטלה מחזירה למדפים את קטשופ פיצה במהדורה מיוחדת
אסם-נסטלה משיקה מחדש את קטשופ פיצה. קטשופ בתיבול עדין, משדרג ומכניס צבע ועסיסיות לכל פיצה ביתית כמו גם למאפים.

לאחר ההצלחה הרבה של קטשופ פיצה, שהושק בתחילת שנת 2020 ובעקבות בקשות הצרכנים, אסם-נסטלה, מובילת שוק הקטשופ בישראל משיקה מחדש מהדורה מיוחדת של קטשופ פיצה.

בשנה החולפת, קטגוריית הרטבים גדלה משמעותית, שוק הקטשופ מגלגל 131 מיליון ₪ בשנה, כאשר קטשופ אסם הינו המוביל בקטגוריה. אחד הטרנדים המובילים בשנים האחרונות הוא מטבח מתמחה, אנשים מחפשים את המוצר הכי מתאים להכנת המזון שהם צורכים על מנת למקסם את הטעם ואת המנה. בהתאם לכך, ולבקשת הצרכנים, אסם-נסטלה משיקה מחדש את קטשופ פיצה האהוב.

ממחקר פנימי שנעשה באסם-נסטלה, 70% מהצרכנים מעידים על שימוש בקטשופ כבסיס להכנת פיצה על פיתה, הפיצה הביתית האהובה על הישראלים. קטשופ פיצה מהווה קיצור דרך מהיר וזמין ליצירת פיצה ביתית ללא צורך בתיבול נוסף, בטעם מרגש ומעניין ואינו מסומן במדבקה אדומה.

לדברי עידו שני, מנהל הפעילות של חטיבת הקולינריה באסם- נסטלה: "לאחר השקת קטשופ טוסט שהתקבל באהדה רבה, וקטשופ על האש שהושק ביום העצמאות אנחנו שמחים להמשיך את תהליכי החדשנות והגיוון ולהשיק מחדש את קטשופ פיצה! הקטשופ האהוב להכנת פיצה ביתית ולתיבול מאפים בטעם פיצה. הקטשופ פיצה מותאם בדיוק לחיך הישראלי ומעניק תיבול מושלם ומהיר לפיצה הביתית. קטשופ פיצה זכה להצלחה גבוהה במהדורת ינואר 2020 וציונים גבוהים במבחני טעימה ולאור הביקוש אנחנו משיקים אותו שוב. אנחנו בטוחים כי הישראלים יוכלו לשלב אותו במגוון מנות וליהנות מהטעם המיוחד.
 

 

בכשרות בד"ץ ורבנות מקומית שדרות.
להשיג ברשתות השיווק המובילות ברחבי הארץ.
 

חגיגות יום הפסטה הבינלאומי עם פרפקטו
 
פסטה איננה רק ארוחה יומיומית מהירה לילדים אלא יכולה להיות מאכל חגיגי ומכובד. בחג השבועות, כולנו מחפשים איך לחדש ולהרשים בשולחן החג עם מנות צבעוניות, ייחודיות ויצירתיות שיהיו כמובן טעימות. פסטה היא הפתרון האהוב על כולם לארוחה טעימה וחגיגית שקל להכין ולקצור מחמאות.

אסם מציגה את המהדורות של פסטה פרפקטו העשויה 100% חיטת דורום איכותית, המעניקות ביטחון בתוצאה, קולינריות, איכותיות וטעימות: הצורות ייחודיות, חגיגיות ומרשימות וכמובן משתלבות מעולה עם כל סוג של רוטב ומעניקות אינסוף אפשרויות לחגיגה טעימה ומפנקת:

ריצ'יולי- פסטה מסולסלת, מהצורות המובילות באירופה
רדיאטורי - פסטה בצורה שמתאימה במיוחד לרוטב סמיך
קונכיות גדולות - מעולות למילויים שונים ומפנקים
ופסטה ווזוביוטו בצורת "הר געש" - צורה מיוחדת ומעניינת למנה חגיגית.
ניוקי טריקולור- ניוקי תפוחי אדמה ב3 צבעים מרהיבים עם עגבניות ותרד, ניוקי טריקולור נותן חוויה צבעונית ומרגשת למנה.
 
 

 

כשרות מהדורות - בד"צ-העדה החרדית ירושלים, ורבנות ראשית לישראל
כשרות ניוקי טריקולור - בהשגחת הרב חזן איטליה, ורבנות ראשית לישראל




מותג חדש במדפי הטחינה הגולמית: טחינה "טורקיז"
טחינה גולמית באיכות פרמיום, עדינה ואחידה, בעלת גוף וטעם יוצאי דופן, מצטרפת למדף מותגי הטחינה ותתחרה בקטגוריית הפרמיום • במבחן טעימה שביצע מכון המחקר נתיב יועצים עלה המותג החדש בטעמו וגבר על מותגים ותיקים רבים
מדף הטחינות הגולמיות עומד בפני שינוי, עם כניסתנו של מותג חדש ומבטיח שמושק לראשונה בישראל תחת השם טחינה "טורקיז". הטחינה החדשה, באיכות של טחינה פרמיום, בעלת גוון לבן ונקי, ובטעם עדין ומיוחד של שומשום פרמיום טרי ואיכותי. מרקם הטחינה עדין ואחיד והיא מומלצת לשימוש בצורתה הגולמית או בתוספת מים ולימון לפי הטעם. הטחינה תשווק בשתי אריזות, רגילה ומלאה, בעיצוב כחול ים תיכוני אותנטי.
במבחן טעימה שביצע מכון המחקר "נתיב יועצים", אשר נערך בקרב כ- 200 נדגמים בטעימה עיוורת, ניצחה טחינה טורקיז 3 מותגי פרמיום מתחרים. השקת טחינה טורקיז החדשה תלווה בקמפיין שילוט חוצות בפריסה ארצית, תחת הסלוגן: טחינה ים תיכונית אמיתית וכן במבצע מיוחד נושא פרסים, בהם טיסה ליוון.
טחינה טורקיז מיוצרת במפעל בעל כושר ייצור של כ- 4 טון טחינה גולמית מידי שעה ונחשב לאחד ממפעלי הטחינה הגדולים בעולם. הטחינה מיוצרת בקווי ייצור מהמתקדמים בעולם, בעל תקני האיכות FSSC ו- GMP 2200. במפעל מועסקים כ-240 עובדים ומחזור מכירותיו נאמד בכ-210 מיליון שקלים בשנה. לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של טחינה טורקיז, "לאור הצריכה הגוברת של טחינה בישראל, שהנה חלק ממגמה עולמית ומהפכית בריאות, ביקשנו להביא טחינה פרמיום חדשה, בטעם ובמרקם שטרם נראה כמותו. תוצאות מבחן הטעימה מצביעות על שינוי צפוי במדפי הטחינה ואין לנו ספק שהצרכן יטעם ויבחר טחינה טורקיז". 
 

 
 
כשר פרווה בהשגחת בד"ץ עדה חרדית ירושלים.
מחיר מומלץ לצרכן: כ-14 ₪ לאריזת 500 גרם. תימכר במחיר השקה של כ-12 ₪.
להשיג בכל רשתות השיווק למעט רשת רמי לוי שיווק השקמה.




להתחיל את הבוקר עם סטארבקס
התערובת החדשה של קפסולות הקפה של סטארבאקס הגיעה לישראל: STARBUCKS BREAKFAST BLEND
בהמשך להצלחתן של קפסולות הקפה של סטארבקס בישראל, המותג סטארבקס המשווק ע"י אסם-נסטלה בישראל מרחיב את מגוון התערובות ומשיק תערובת חדשה למבחר הקיים: קפסולות סטארבקס ברקפסט בלנד - STARBUCKS BREAKFAST BLEND
הטעם החדש מצטרף למגוון התערובות בקלייה בינונית של סטארבקס, בעוצמה 7.
סטארבקס ברקפסט בלנד הוצג לראשונה בבתי הקפה של הרשת בשנת 1998 והוא פונה לאלו המעדיפים לשתות בבוקר כוס קפה עדין יותר. התערובת החדשה בעוצמה 7, בטווח הנמוך יותר של הקלייה הבינונית של סטארבקס מה שמעניק טעם קפה עם הרבה אופי, פרופיל טעם הדרים וסיומת נקיה. הקפסולות מתאימות להכנת אספרסו ולונגו משובחים.
לדברי נחום זיימן, מנכ"ל חטיבת הקפה ודגני הבוקר באסם נסטלה: "שוק הקפסולות ברשתות השיווק והפארם ממשיך לצמוח ורשם במכירות המצטברות לחודש יולי גידול של 25% בהשוואה לשנה הקודמת. המותג סטארבקס, שהתקבל בהתלהבות ע"י הצרכנים ותופס כבר יותר מ 20% נתח שוק, ממשיך להתרחב ומציע לצרכנים את הבלנד
המוצר ה- 10 בסדרת הקפסולות המבוססות על התערובות המפורסמות של המותג הנמכרות ברחבי העולם.
המותג סטארבקס ממשיך וימשיך גם בעתיד לתת מענה אופטימאלי לצרכני הקפה בישראל אשר עוברים תהליך ברור של מעבר לסוגי קפה איכותיים יותר"
 

 
 
כשר, כשר לפסח ופרווה, בהשגחת הרבנות בזל שוויץ ובאישור הרבנות הראשית לישראל
להשיג ברשתות השיווק והפארמים


אסם-נסטלה מרקיעה שחקים עם במבה ומשיקה מהדורה מיוחדת לפתיחת עונת החורף: במבה כוכבים
אסם-נסטלה, מובילת שוק החטיפים בישראל, משיקה מהדורה מוגבלת ומיוחדת לפתיחת עונת החורף של החטיף הנמכר והאהוב ביותר בישראל: במבה כוכבים.
כל אדם, בכל גיל, עוצר מפעם לפעם לכמה רגעים, מביט אל השמיים ומביע משאלה שעל ליבו. הרגעים הללו מלווים בתחושת תקווה ואופטימיות עם אמונה שהמשאלה שלהם תתגשם. במבה רוצה להעניק אותה תחושת אופטימיות ותקווה שבהם נעצור לכמה רגעים, נביט אל הרקיע ונביע משאלה.
במבה כוכבים, אשר יושק החל מאוקטובר, הינו הבמבה הקלאסית בצורת כוכבים. המהדורה המוגבלת מקנה חוויה סנסורית ייחודית לאוהבי הבמבה בכל הגילאים והמינים. 
 
אסם-נסטלה התחילה את שנת 2021 עם השקה ייחודית של במבה לבבות. ההשקה לוותה במהלך מוצלח שחיבר את הצרכנים לרגעי החום והאהבה הישראלית שהם ערכי מותג במבה. 
 
עינת מוסקוביץ, מנהלת תחום החטיפים באסם – נסטלה: "בחורף הזה, אנו באסם-נסטלה מזמינים את הישראלים להנות מרגעי אופטימיות ותקווה עם במבה בצורת כוכבים. דאגנו להתאים גם את נראות האריזה לצורת כוכב, ועל ידי כך להעביר מראה קסום, שמיימי ופוד-אפילי מאוד. זאת במטרה להגביר את ההתנסות בחוויה המהממת הזו. אנו בטוחים שהמוצר יעלה חיוך על פניהם של אוהבי הבמבה בכל הגילים ויהפוך את החורף לנעים, מחבר וחמים הרבה יותר". 
 

 

 
במבה כוכבים באריזת 60 גרם ו-80 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות ראשית קריית גת וניתן להשיג בכלל השיווק.




הבמבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח חוזרת למדפים ובאריזה גדולה
החטיף הפופולארי עם המילוי האהוב חוזר למדפים ובגדול: לאור בקשת הצרכנים, אסם-נסטלה, מובילת קטגוריית החטיפים, מחזירה את במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח. המוצר יושק במהדורה מוגבלת בשקית גדולה במיוחד במשקל 150 גרם וייתן מענה לצרכנים שכל כך אוהבים את המוצר. 
 
טרנד הקרמל-מלוח ממשיך לצבור תאוצה ויוצר התלהבות גדולה בקרב הצרכנים. בשל כך הוחלט באסם-נסטלה להחזיר בגרסה מוגדלת את הטעם האהוב במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח אשר מייצר את שילוב הטעמים המתבקש - מתוק ומלוח.
 
עינת מוסקוביץ', מנהלת פעילות החטיפים באסם-נסטלה: "לאחר ההצלחה של המוצר ולאור בקשות חוזרות מצד הצרכנים, החלטנו להחזיר את הבמבה קרמל מלוח למדפים. השילוב המושלם בין המתוק והמלוח, לצד החיבור לטרנד העולמי, הביא ליצירת מוצר טעים ומעניין המעניק חוויה סנסורית יוצרת דופן. אנחנו באסם נסטלה משתדלים להיות קשובים לצרכן הישראלי ולהשיק מחדש חטיפים אהובים במיוחד, כך עשינו גם הפעם בהשקה המחודשת במשקל גדול יותר ומפנק במיוחד". 
 

 
 
במבה במילוי קרם בטעם קרמל מלוח באריזת 150 גרם: כשר פרווה, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות.



חדש מקיט קט: קיט קט זברה וקיט קט צ'אנקי עם פופקורן

בשורה משמחת במיוחד לחובבי הקיט קט בישראל, החטיף האייקוני מקבל וריאציות חדשות:
קיט קט זברה- אצבעות וופל פריך מצופות בשילוב מושלם של שוקולד מריר ולבן בנראות מפתיעה ובטעם מושלם.

לדברי מיטל קריסטל מנהלת תחום מותגי השוקולד באסם-נסטלה: "החטיף האייקוני של קיט קט הוא בן למעלה מ-85 שנים והוא עדיין אחד החטיפים האהובים בעולם. אנחנו בקיט קט יודעים כמה אנשים אוהבים טעמים חדשים, ולכן יצרנו את קיט קט זברה שמכניס קצת WILDENESS למוצר המוכר והאהוב"
 

 

ובנוסף- קיט קט מהסרטים: וופל פריך עם שכבה מפנקת של קרם בטעם פופקורן וחתיכות קראנצ'יות של פופקורן מלוח!





להשיג ברשתות השיווק


קינדר משיקה את "Natoons"-קו צעצועים חדש הכולל מגוון חיות בר

קינדר, מקבוצת פררו, משיקה לראשונה בישראל את Natoons – קו צעצועים חדש הכולל מגוון רחב של חיות בר צפון אמריקאיות שניתן למצוא גם בטבע הישראלי לרבות תנין, צבי, עיט, שועל, ארנבת, צב, זאב ונקר. בנוסף, בסדרה ניתן למצוא שלל חיות נוספות כגון דוב, לוויתן, דביבון, סנאי ועוד. קו הצעצועים החדש אשר הושק בסוף חודש ספטמבר, יתממשק עם אפליקציית אפליידו אשר תהווה פלטפורמה לימודית אינטראקטיבית משלימה. 
 
אפליקציית אפליידו תכלול מידע עשיר להורים ולילדיהם אודות מגוון חיות מסדרתNatoons . הצעצועים מסדרת Natoons מדמים ככל האפשר את הנראות והתזוזות של החיות האמיתיות, המשולבות בביציי ההפתעה של קינדר.
באמצעות קו הצעצועים החדש, המתממשק עם אפליקציית אפליידו, קינדר מעוניינת לחשוף את הקהל הישראלי לפלטפורמת התוכן של קינדר ובכך לתת ערך נוסף לקהל לקוחותיה. כמו כן, על מנת לייצר תוכן מקצועי, מהימן ובעל ערך, המהלך הושק בשיתוף פעולה עם אתר הטיולים המוביל והפופולארי ביותר בישראל -"טיולי". באתר "טיולי" יעלה מתחם תוכן ובו כתבות ומידע על עולם החיות והצעות למסלולי טיולים המיועדים לכל המשפחה. כמו כן, גם באתר קינדר יוקם מתחם תוכן עם מידע אודות 16 החיות מסדרת Natoons.
 

 
 
אפליידו (Applaydu) היא אפליקציית מובייל חינמית אשר פותחה על ידי פררו, יצרנית קינדר, יחד עם מומחים מאוניברסיטת אוקספורד, המיועדת לכל המשפחה. מדובר בסביבה משחקית אינטראקטיבית ולימודית בעברית, המעודדת זמן איכות של הילדים עם ההורים. קינדר מזוהה בכך שהיא מעניקה שילוב של הנאה משוקולד איכותי לבין צעצועים מעוררי השראה המעודדים את הדמיון. אפליקציית אפליידו (Applaydu), לוקחת את המשחק צעד אחד קדימה על ידי שילוב של טכנולוגיה עם חוויה מהנה, דמיון, השראה ולמידה. 
 

 
 
אפליקציית אפליידו (Applaydu) פותחה במיוחד עבור ילדים בגילאי 4-9, ומאפשרת להם לגלות עולמות חדשים וללמוד תוך כדי משחק. האפליקציה מספקת סביבת משחק ידידותית ובטוחה – בעלת אישורים של האיחוד האירופאי כבטוחה לילדים. היא אינה אוספת מידע או סטטיסטיקות על המשתמשים, אינה שולחת אימיילים ואין חובה לרכוש מוצרים על מנת ליהנות ממנה. בכדי להבטיח סביבה בטוחה המתאימה לילדים, אפליידו (Applaydu) אינה מכילה פרסומות או רכישות בתוך האפליקציה (in app purchase). בנוסף לכך, באפליקציה, נמנעו המפתחים משימוש במותג קינדר - הוא אינו מופיע אף לא פעם אחת וכך גם מוצרי החברה אינם מוזכרים או מופיעים בה. האפליקציה אינה מעודדת איסוף צעצועים או רכישת מוצרים, ואפילו אין בה שימוש במילה "הפתעה". 
 
אפליידו (Applaydu) מאפשרת בקרה ושליטה של ההורים, אשר יכולים לקבל דוחות שימוש של הילדים באפליקציה, הכוללים את משך זמן השימוש בה, פירוט המשחקים בהם שיחקו הילדים, האם הם צריכים סיוע ואף להתאים את רמת הקושי לגילם. בכדי לעודד זמן איכות של הילדים וההורים, מציעה אפליידו (Applaydu) אפשרות למשחק משותף. במהלך המשחקים, מופיע אייקון הורים - לחיצה עליו מעלה שאלות מנחות לשיחה משותפת אודות ההתרחשות שעל המסך. באמצעות שיחה זו, מעודדים ההורים את הילדים לתאר את החוויה. בכך מאפשרת האפליקציה לא רק זמן משחק, אלא גם זמן איכות ושיפור כישורים. 
 
בפיתוח אפליקציית אפליידו (Applaydu) שמו המפתחים דגש על יצירת תוכן איכותי וחינוכי המותאם לילדים אשר משלב בין משחק, למידה ושיפור כישורים. בכך מקבלים הילדים חוויה משולבת של משחק מהנה ביחד עם למידה וההורים זוכים לראש נקי מדאגות.




מוצרי דנטלייף של פורינה - חטיפי דנטל לחיות מחמד הגיעו לישראל
 
פורינה ישראל נכנסת, לראשונה, לעולם חטיפי דנטל לחיות מחמד ומשיקה את דנטלייף DentaLife - חטיפים מפנקים לכלבים וחתולים הדואגים לבריאות השיניים מידי יום!
כמו בבני האדם, גם בקרב חיות המחמד, חשיבות תחזוקת השיניים נמצאת במעלה הראשונה. בדיקה וניקוי באופן קבוע ימנעו היווצרות אבנית, הצטברות כתמים ושכבות פלאק על פני השן, דלקות חניכיים ועוד. במקרה שבעיות השיניים של חיות מחמד לא יהיו מטופלות כראוי הן יכולות לגרום לבעיות שיניים חמורות ואף להשלכות בריאותיות נוספות.

בישראל, המודעות לבריאות השיניים של חיות המחמד עוד לא בשיאה. על אף שקיים ביקוש רב לחטיפים לחיות מחמד: 82% מבעלי הכלבים בישראל נוהגים לתת לכלב שלהם חטיף, מחצית מהם עושים זאת לפחות 3-4 פעמים בשבוע. וגם יותר מ- 50% מבעלי החתולים נוהגים לתת חטיף לחתול מספר פעמים במהלך השבוע, אך החטיפים ניתנים לבעל החיים כפינוק, וההבנה כי חטיף הוא אמצעי חיוני לתחזוקה ולשמירה על בריאות השן של חיית המחמד עדיין לא נטמעה בשטח.

פורינה מביאה לישראל את חטיפי דנטלייף DentaLife לכלבים ולחתולים, חטיף לשמירה על בריאות השן של חיית המחמד. החטיפים בעלי מבנה ייחודי המסייע לניקוי אבן שן גם באזורים שקשה להגיע אליהם.

לדברי ד"ר טל שפיצן, וטרינר פורינה ישראל: "חטיפי דנטלייף החדשים של פורינה מהווים הזדמנות לבעלי כלבים וחתולים להעניק לחיית המחמד שלהם חטיף מפנק בעל תועלות דנטליות פונקציונאליות ולמניעת בעיות בריאותיות בעתיד. חטיפי דנטלייף קיבלו את אישורה של המועצה האמריקאית הווטרינרית לבריאות הפה (VOHC) כמורידי הצטברות אבן השן, והוכחו מדעית כמורידים את הצטברות אבן השן תוך 28 יום! מתן חטיפים דנטליים ברמה יומית מסייעים בהפחתת הצטברות אבנית וחיידקים בחלל הפה, שומרים על ריח פה נעים ועל איכות החיים של חיית המחמד".

חטיפי דנטלייף מתאפיינים במרקם ייחודי לשמירה וניקוי השיניים וללא תוספת צבעי מאכל. מותאמים לכלבים ולחתולים.
דנטלייף לכלבים: מכילים עוף, ובעלי טעימות גבוהה, עם אחוזי שומן נמוכים וללא תוספת סוכר, ואף מכילים סידן וויטמין D לשיניים חזקות. חטיפי דנטלייף לחתולים מכילים סידן וטאורין לשמירה על היגיינת הפה של החתול. 
 

 

חטיפי דנטלייף לכלבים וחתולים מגיעים במגוון אריזות מותאמות:
דנטלייף לחתולים - מארז 40 גרם בטעם עוף/סלמון
דנטלייף לכלבים גדולים מעל 25 ק"ג- מארז 142 גרם ארבעה סטיקים בחבילה
דנטלייף לכלבים מגזע בינוני 12-25 ק"ג- מארז 115 גרם חמישה סטיקים בחבילה
דנטלייף לכלבים מגזע קטן 7-12 ק"ג- מארז 115 גרם שבעה סטיקים בחבילה

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מתמחות




לילה שקט ויבש עם חיתולי בייביסיטר

בייביסיטר, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, יוצא בימים אלו בקמפיין שיווקי רחב היקף לקידום תועלותיו של החיתול – סופג יותר מהאגיס ופמפרס** ומעניק עד 12 שעות ספיגה ללילה יבש. המהלך ילווה בקמפיין רחב היקף בטלוויזיה, בדיגיטל ובנקודות המכירה באמצעות משרד הפרסום GREAT בהיקף של כ- 2 מיליון שקלים.

בייביסיטר הינו מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל, זו השנה השלישית ברציפות*! חיתולי בייביסיטר נותנים מענה לצרכי ההורים בארץ עם חיתול איכותי, נוח וגמיש שבנוסף ליכולת ספיגה מירבית, גם נבדק דרמטולוגית בפיקוח רופא עור ונמצא מתאים לעורו הרגיש של התינוק.

כחלק מהקמפיין תוצע לצרכנים ערכת התנסות במתנה באתר בייביסיטר.
כמו כן באתר בייביסיטר תוצע הטבה ייחודית לצרכנים אשר במסגרתה, בכל רכישה של 6/8 חבילות חיתולים באתר המותג במחיר של 159/210 שקלים, מקבלים במתנה סדנא דיגיטלית בנושא הקניית הרגלי שינה נכונים לפעוטות בהשתתפות יועצות השינה חן ברזילאי וענת קרפל – הקול הפנימי להורות.

בסקר שערכה החברה, נמצא כי 90% מהמשתמשות בבייביסיטר ציינו שימליצו על חיתולי בייביסיטר לחבר/ה ו/או קרוב משפחה. כמו כן, יותר מ-70% מהאימהות המחתלות ציינו את פרמטר הספיגה כחשוב ביותר בבחירת חיתול.

יעל בן צבי, סמנכ"לית השיווק של ניאופרם מוצרי צריכה, מציינת כי: "זה לא מפתיע שלקוחותינו כל כך מרוצים וממליצים חיתולי בייביסיטר נותנים מענה מדוייק להורים מחתלים בישראל: גם סופגים יותר מהמתחרים המובילים, גם נבדקו דרמטולוגית בפיקוח רופא עור, גם מתאימים לעורו הרגיש של התינוק וגם מעניקים עד 12 שעות של ספיגה ללילה יבש ושקט לתינוקות ולהורים. אנחנו גאים להיות מותג החיתולים הצומח ביותר בישראל בזכות חיתול מצוין שנותן את המענה הטוב ביותר להורים מחתלים".
 

 

את מוצרי בייביסיטר ניתן להשיג באתר האונליין של המותג, באתר האונליין של סופר-פארם, וכן ברשתות המזון, ברשת Be ובחנויות נבחרות.




חדש מסנו מקסימה: דפי בישום לחים למייבש הכביסה

רגע לפני שמתחיל הסתיו ועמו השימוש המוגבר במייבש הכביסה, סנו מקסימה משיקה מוצר חדשני לבישום הכביסה במייבש - דפי בישום לחים למייבש הכביסה, בניחוח מרכך הכביסה האהוב והמוכר מקסימה Blue Blossom.
השימוש בדפים קל ונוח - מכניסים את הבגדים ואת הדף הלח למייבש הכביסה ומפעילים. במהלך הייבוש הדף יעניק לבגדים ניחוח עוצמתי לאורך זמן.
לאחר הייבוש, ניתן להשתמש בדפי הבישום הריחניים לריענון הבגדים בארונות או לחילופין להשתמש במטלית היבשה גם כמטלית ניקיון.




• 20 דפי בישום לחים למייבש הכביסה באריזה
• מחיר: 12.90 (לפי אתר זאפ)

להשיג ברשתות השיווק